Ooma

درد شکمی در هفته ۳۰ بارداری

دد هفته ۳۰ بارداری هستم احساس تیر سوزنی گاهی اوقات در ناحیه بالای شکم سمت راست طبیعی هست؟

16 پاسخ 340 بازدید


لوزه سوم دخترم. شانزده ماه و چندرور

خانوم دکترعزیز لطفا کمکم کنید بچه ام داره خفه میشه .دوتا دکتر بالینی تشخیص لوزه سوم دادن چیکارکنم ازترومایسین جوابگو نیست اصلا انگار مناسب حالش نیست شما فرمودید شاسه مونته لوکاس اون میتونه کمک کننده باشه بچم با دهان باز و خرخر بینهایت جتی قطع نفس داره تو خواب جدیدا هن زبانش را خیلی بیرون مییاره دکتر دستور عکس داده تا نتیجه قطعی بگیرن الان واسه شرایط و بهبود حالش چه کنن تو رو خدا راهنمایی ام کنید

27 پاسخ 416 بازدید


مدفوع کردن نوزاد بعد از شیرخوردن

سلام خانم دکتر پسرم ۵ ماهشه هفته پیش اسهال گرفت که دارو خورد خوب شد البته دکتر بردمش ولی بعد از اون هر روز بعد از شیرخوردن یکم مدفوع میکنه در طول روز اصلا مدفوع نداره فقط هروقت شیر میدم مدفوع میکنه البته حجم زیادی نیست کمه ابکی یا سفتم نیست
میخواستم بدونم طبیعیه؟ یا ببرم دکتر اینم بگم شیرخشک کلا میخوره

7 پاسخ 341 بازدید


تفسیر تست پاپ اسمیر

سلام خانم دکتر عزیز
ممنون میشم این تست پاپ اسمیر رو تفسیر کنید
برای دوستمه
در حال اقدام برای بارداری هست و بچه نداره هنوز

13 پاسخ 326 بازدید


ازمایش تحمل گلوکز و عفونت اداری

سلام دکتر جان
من ازمایش تحمل گلوکز دادم و الان جوابشو گرفتم خواستم اگه امکان داره برام ازمایشو تفسیر کنید ممنونم ازتون

30 پاسخ 408 بازدید


حرکات جنین در هفته ۳۰ بارداری

در هفته ۳۰ بارداری چند بار جنین در روز باید تکان بخورد؟

15 پاسخ 503 بازدید


دادن شیر خشک بدون شیشه

درود اوما جانم.
من یه مشکل جدید دارم . بعد از ماستیت شدن سینه هام و یه مسمومیت که مجبور شدم شیرم و بدوشم و بریزم دور و به پسرم شیر خشک با شیشه دادم پسرم دو هفته اصلن سینه من رو نگرفت و من دوشیدم با شیشه بهش دادم و چون سر سینه هام زخم بود موقع دوشیدن درد زیاد داشتم و زخم جدید. با کلی تمرین و به صورت شانسی پسرم سینه های من رو بدون رابط قبول کرد. ولی شیرم سیرش نمیکنه فک میکنم کم هست. شیر خشک کنارش بهش میدم ولی با قطره چکون که دوباره به شیشه عادت نکنه. ولی وقتی حجم شیر کم میشه چون عادت کرده همیشه مقدار زیادی شیر بیاد توی دهنش با گریه سینه رو در میاره من یکم اروم میشه دوباره میدم بهش. حالا سوال من اینه میشه با سرنگ داد؟ ایا تاثیری داره؟ و اسم این دستگاه چی هست که من باید بخرم؟

51 پاسخ 2,335 بازدید


سونوگرافی در هفته ۳۲

سلام دکتر عزیز لطفا این سونو رو تفسیر کنین دهانه رحمم باز شده؟ با استراحت خوب میشه یا امکان زایمان زودرس هست؟

30 پاسخ 532 بازدید


من پریودم یا نه

سلام دکتر و دوستان من دو نیم ماهه سز شدم ولی هنوز خونریزی و لکه بینی ادامه داره تقریبا دو هفته پیش رفتم دکتر بهم شش عدد قرص ازیترومایسین و استادیوم والرت یه بسته داد خوردم دیروز آخریش بود تموم شد خونریزی قطع شده بود دو روز بود کلا پاک بودم باز پریشب چای زعفرون خوردم از صبحش دوباره خونریزی دارم خیلی شدید نیس مثل لکه های بزرگه همراه با درده پریودم یا نه چیکار کنم خشک بشه کلا دیگه کلافه شدم😑

18 پاسخ 408 بازدید


آزمایش اسپرم سه مرحله ای

با سلام به پزشک اوما و خانمای عزیز خواستم بدونم این آزمایش اسپرمی رو که شوهرم تو رویان انجام داده با این دستوری که دکتر تو شهرستان براش نوشته بود یکیه یعنی همون چیزیه که دکتر شهرستان خواسته انجام بدیم یا کامل نیست و سوال دیگه اینکه دکتر اورولوژیست هم یه آزمایش نوشته که مرکز ناباروری انجام بدیم خواستم بدونم اون چیه کاملتر از بقیه هست یا یه فاکتور هست

12 پاسخ 354 بازدید


حالت تهوع و اسهال در بارداری

سلام خسته نباشید.دو روز بود حالت تهوع داشتم و هرچی میخوردم بالا میاوردم.معدم خیلی میجوشید اصلا نمیتونستم چیزی بخورم هر چی میخوردم بالا میاوردم.دیشب هم حس میکنم ی کوچولو تب و لرز داشتم امروزم از صبح اسهال شدید شدم ولی فعلا چیزی بالا نیاوردم.معدم خیلی اذیت میکنه ودرد دارم.ب نظرتون چیکار کنم عادیه؟یا باید برم دکتر؟

8 پاسخ 363 بازدید


کدوم مارک بیبی چک معتبر تره؟

وندفو یا مدیکور و روژان
مدیکور و رژان هاله دارن
اما وندفو منفی به تمام معنا۰

68 پاسخ 1,706 بازدید


بیبی چک هاله دار ۵ روز قبل موعد

تولدم بود ۵ روز قبل موعدم گفتم بزنم شاید بود خوشحال بشم هاله داره تو واقعیت پررنگ تر از عکسه بنظرتون امیدی هست؟

91 پاسخ 5,179 بازدید


چه زمانی بعد ازپریود بایدتست بی بی چک بدیم؟

سلام خسته نباشید
من قصد بارداری دارم بعد دیروز۵ بودباید پریود میشدم نشدم امروز صبح بی بی چک دادم منفی بود چند روز بعداز پریود باید بی بی چک بدم،زود بی بی چک دادم یا یک روز از پریودم بره مشخص
بعد من قرص مصرف میکنم ویتامین دی ویتامین ایی قرص آ اس آ قرص کو کوین اسید فولیک آیا ربطی به اینا داره البته دوماه ازاین قرص ها استفاده میکنم یک ماه پیش اقدام کردم نشد ولی این بار اقدام کردم هنوز پریود نشدم علتش چیه؟؟؟

14 پاسخ 752 بازدید


سلام دوستان و دکتر عزیز سوالم درباره عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی

امروز رفتم مرکز ناباروری گفتن باید عمل بشم این دوتا عمل نوشتن واسم میخواستم بدونم جفتش باهم انجام میشه؟
این عمل برای این گفتن که از رو عکس رنگی معلوم شد که لوله راست چسبندگی دارم....

75 پاسخ 455 بازدید


سلام دوستان کسی عمل هیستروسکوپی کرده؟

دکتر برای من هم هیسترو هم لاپاراسکوپی نوشته ۱شنبه نوبت عملم هست ولی معاینه نکردن من حس میکنم عفونت دارم مشکلی نداره؟دارهامم ازیترومایسین داده از روز قبل عمل بخورم و ی قرص دیگه داده دوتاشو واژینال بزنم ۲تاشو بخورم...
هرکی عمل کرده بیاد درباره عمل بگه🙏

60 پاسخ 6,368 بازدید


له شدن سقف دهان نوزاد

سلام رولثه هاشم چنتادونه سفیدزده چکاربایدکنم شیرهم کم میخوره البته بگم این ویروس جدیده روگرفته عفونت گلوهم داره که دارومیخوره دکترم بردم هرچی گفتم نگاه دهنش نکرد

18 پاسخ 395 بازدید


غزل جون کجایی خواب رو تعبیر میکنی

سلام غزل جون ...مامانم خواب دیده
توی حیاط پدریشون توی شهرستان یه درخت گردو بزرگ دارن که من دارم گردو میچینم ازش و عروس عموم از دور داره منو نگاه میکنه

13 پاسخ 543 بازدید


خانوما نظرتون در مورد این بی بی چک چیه؟

دوستان من ۱۶ آبان موعد پریودم بود .....
از ۱۱ آبان درد پریود داشتم مثل درد پستان و اینا ....
دیروز یه لکه دیدم کم بود فکر کردم پریود شدم نوار بهداشتی استفاده کردم ولی امروز هنوز پریود نشدم ...الآن بی بی زدم اینجوری شده ...
به نظرتون بارداریه؟

75 پاسخ 1,582 بازدید


علت افزایش زیاد بتا

با سلام
پنج شنبه عصر آز بتا دادم ۵۵۲ و امروز شنبه عصر رفتم بتا بعد از ۴۸ ساعت شده ۳۰۹۳ و خیلی افزایش داشته علت افزایش زیاد بتا چیه؟
ممنون میشم دوستان هم مورد مشابه من و داشتم جواب بدن.

26 پاسخ 894 بازدید