درد شکمی در هفته ۳۰ بارداری
دد هفته ۳۰ بارداری هستم احساس تیر سوزنی گاهی اوقات در ناحیه بالای شکم سمت راست طبیعی هست؟
لوزه سوم دخترم. شانزده ماه و چندرور
خانوم دکترعزیز لطفا کمکم کنید بچه ام داره خفه میشه .دوتا دکتر بالینی تشخیص لوزه سوم دادن چیکارکنم ازترومایسین جوابگو نیست اصلا انگار مناسب حالش نیست شما فرمودید شاسه مونته لوکاس اون میتونه کمک کننده باشه بچم با دهان باز و خرخر بینهایت جتی قطع نفس داره تو خواب جدیدا هن زبانش را خیلی بیرون مییاره دکتر دستور عکس داده تا نتیجه قطعی بگیرن الان واسه شرایط و بهبود حالش چه کنن تو رو خدا راهنمایی ام کنید
مدفوع کردن نوزاد بعد از شیرخوردن
سلام خانم دکتر پسرم ۵ ماهشه هفته پیش اسهال گرفت که دارو خورد خوب شد البته دکتر بردمش ولی بعد از اون هر روز بعد از شیرخوردن یکم مدفوع میکنه در طول روز اصلا مدفوع نداره فقط هروقت شیر میدم مدفوع میکنه البته حجم زیادی نیست کمه ابکی یا سفتم نیست
میخواستم بدونم طبیعیه؟ یا ببرم دکتر اینم بگم شیرخشک کلا میخوره
تفسیر تست پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر عزیز
ممنون میشم این تست پاپ اسمیر رو تفسیر کنید
برای دوستمه
در حال اقدام برای بارداری هست و بچه نداره هنوز
ازمایش تحمل گلوکز و عفونت اداری
سلام دکتر جان
من ازمایش تحمل گلوکز دادم و الان جوابشو گرفتم خواستم اگه امکان داره برام ازمایشو تفسیر کنید ممنونم ازتون
حرکات جنین در هفته ۳۰ بارداری
در هفته ۳۰ بارداری چند بار جنین در روز باید تکان بخورد؟
دادن شیر خشک بدون شیشه
درود اوما جانم.
من یه مشکل جدید دارم . بعد از ماستیت شدن سینه هام و یه مسمومیت که مجبور شدم شیرم و بدوشم و بریزم دور و به پسرم شیر خشک با شیشه دادم پسرم دو هفته اصلن سینه من رو نگرفت و من دوشیدم با شیشه بهش دادم و چون سر سینه هام زخم بود موقع دوشیدن درد زیاد داشتم و زخم جدید. با کلی تمرین و به صورت شانسی پسرم سینه های من رو بدون رابط قبول کرد. ولی شیرم سیرش نمیکنه فک میکنم کم هست. شیر خشک کنارش بهش میدم ولی با قطره چکون که دوباره به شیشه عادت نکنه. ولی وقتی حجم شیر کم میشه چون عادت کرده همیشه مقدار زیادی شیر بیاد توی دهنش با گریه سینه رو در میاره من یکم اروم میشه دوباره میدم بهش. حالا سوال من اینه میشه با سرنگ داد؟ ایا تاثیری داره؟ و اسم این دستگاه چی هست که من باید بخرم؟
سونوگرافی در هفته ۳۲
سلام دکتر عزیز لطفا این سونو رو تفسیر کنین دهانه رحمم باز شده؟ با استراحت خوب میشه یا امکان زایمان زودرس هست؟
من پریودم یا نه
سلام دکتر و دوستان من دو نیم ماهه سز شدم ولی هنوز خونریزی و لکه بینی ادامه داره تقریبا دو هفته پیش رفتم دکتر بهم شش عدد قرص ازیترومایسین و استادیوم والرت یه بسته داد خوردم دیروز آخریش بود تموم شد خونریزی قطع شده بود دو روز بود کلا پاک بودم باز پریشب چای زعفرون خوردم از صبحش دوباره خونریزی دارم خیلی شدید نیس مثل لکه های بزرگه همراه با درده پریودم یا نه چیکار کنم خشک بشه کلا دیگه کلافه شدم😑
آزمایش اسپرم سه مرحله ای
با سلام به پزشک اوما و خانمای عزیز خواستم بدونم این آزمایش اسپرمی رو که شوهرم تو رویان انجام داده با این دستوری که دکتر تو شهرستان براش نوشته بود یکیه یعنی همون چیزیه که دکتر شهرستان خواسته انجام بدیم یا کامل نیست و سوال دیگه اینکه دکتر اورولوژیست هم یه آزمایش نوشته که مرکز ناباروری انجام بدیم خواستم بدونم اون چیه کاملتر از بقیه هست یا یه فاکتور هست
حالت تهوع و اسهال در بارداری
سلام خسته نباشید.دو روز بود حالت تهوع داشتم و هرچی میخوردم بالا میاوردم.معدم خیلی میجوشید اصلا نمیتونستم چیزی بخورم هر چی میخوردم بالا میاوردم.دیشب هم حس میکنم ی کوچولو تب و لرز داشتم امروزم از صبح اسهال شدید شدم ولی فعلا چیزی بالا نیاوردم.معدم خیلی اذیت میکنه ودرد دارم.ب نظرتون چیکار کنم عادیه؟یا باید برم دکتر؟
کدوم مارک بیبی چک معتبر تره؟
وندفو یا مدیکور و روژان
مدیکور و رژان هاله دارن
اما وندفو منفی به تمام معنا۰
بیبی چک هاله دار ۵ روز قبل موعد
تولدم بود ۵ روز قبل موعدم گفتم بزنم شاید بود خوشحال بشم هاله داره تو واقعیت پررنگ تر از عکسه بنظرتون امیدی هست؟
چه زمانی بعد ازپریود بایدتست بی بی چک بدیم؟
سلام خسته نباشید
من قصد بارداری دارم بعد دیروز۵ بودباید پریود میشدم نشدم امروز صبح بی بی چک دادم منفی بود چند روز بعداز پریود باید بی بی چک بدم،زود بی بی چک دادم یا یک روز از پریودم بره مشخص
بعد من قرص مصرف میکنم ویتامین دی ویتامین ایی قرص آ اس آ قرص کو کوین اسید فولیک آیا ربطی به اینا داره البته دوماه ازاین قرص ها استفاده میکنم یک ماه پیش اقدام کردم نشد ولی این بار اقدام کردم هنوز پریود نشدم علتش چیه؟؟؟
سلام دوستان و دکتر عزیز سوالم درباره عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی
امروز رفتم مرکز ناباروری گفتن باید عمل بشم این دوتا عمل نوشتن واسم میخواستم بدونم جفتش باهم انجام میشه؟
این عمل برای این گفتن که از رو عکس رنگی معلوم شد که لوله راست چسبندگی دارم....
سلام دوستان کسی عمل هیستروسکوپی کرده؟
دکتر برای من هم هیسترو هم لاپاراسکوپی نوشته ۱شنبه نوبت عملم هست ولی معاینه نکردن من حس میکنم عفونت دارم مشکلی نداره؟دارهامم ازیترومایسین داده از روز قبل عمل بخورم و ی قرص دیگه داده دوتاشو واژینال بزنم ۲تاشو بخورم...
هرکی عمل کرده بیاد درباره عمل بگه🙏
له شدن سقف دهان نوزاد
سلام رولثه هاشم چنتادونه سفیدزده چکاربایدکنم شیرهم کم میخوره البته بگم این ویروس جدیده روگرفته عفونت گلوهم داره که دارومیخوره دکترم بردم هرچی گفتم نگاه دهنش نکرد
غزل جون کجایی خواب رو تعبیر میکنی
سلام غزل جون ...مامانم خواب دیده
توی حیاط پدریشون توی شهرستان یه درخت گردو بزرگ دارن که من دارم گردو میچینم ازش و عروس عموم از دور داره منو نگاه میکنه
خانوما نظرتون در مورد این بی بی چک چیه؟
دوستان من ۱۶ آبان موعد پریودم بود .....
از ۱۱ آبان درد پریود داشتم مثل درد پستان و اینا ....
دیروز یه لکه دیدم کم بود فکر کردم پریود شدم نوار بهداشتی استفاده کردم ولی امروز هنوز پریود نشدم ...الآن بی بی زدم اینجوری شده ...
به نظرتون بارداریه؟
علت افزایش زیاد بتا
با سلام
پنج شنبه عصر آز بتا دادم ۵۵۲ و امروز شنبه عصر رفتم بتا بعد از ۴۸ ساعت شده ۳۰۹۳ و خیلی افزایش داشته علت افزایش زیاد بتا چیه؟
ممنون میشم دوستان هم مورد مشابه من و داشتم جواب بدن.




