سلام دکترجان،ازمایش پسرمه بعدازتقریبا۲۵روزمصرف لووتیرکسین ب میزان ۱/۴
امروز۴۷روزشه ازمایش چجوریه؟قرصشوبه همین روال ادامه بده؟
نوبت دکترش هنوزنرسیده ممنون میشم نظرتونوبگید💟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



303
1401/10/12



