Ooma

ترشحات شدید درهفته ۱۱😣

سلام خانم دکتر و مامانا من فردا هفته ۱۱ رو تموم میکنم ..امروز عصر دراز کشیده بودم یه لحظه حس کردم لباس زیرم خیس شده رفتم دستشویی معذرت میخام ترشح خیلی زیاد زرد رنگ که حالت ابکی داشت ولی الان خیلی کمتر شده ولی هست
..بونداره و سوزش و خارش ندارم ..
خیلی نگرانم تاالانم استراحت مطلق بودم روزی دوتاشیاف میزارم بخاطر هماتوم لطفا راهنماییم کنید این ترشحات تا چقدر و چطوریش طبیعیه؟؟

35 پاسخ 507 بازدید


تفسیر جواب ازمایش اسپرم

سلام دکتر جان خسته نباشید، لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید ممنونم

27 پاسخ 518 بازدید


تفسیر آزمایش های اولیه ی بارداری

سلام وقت بخیر.
من تو هفته ی ۹ بارداری هستم چند روز پیش آزمایشی که دکترم برام نوشته بود رو انجام دادم. میشه لطفا anti cmv ab_lGg که مثبت هست توضیح بدین

6 پاسخ 402 بازدید


غذای کمکی نوزاد ۶ ماهه

سلام برای نوزاد ۶ ماهه چه غذای کمکی بدم و طرز تهیه اش را هم بگید لطفا، و از چه زمانی میوه میشه داد؟ آب میوه یا خود میوه؟ و چه میوه ای؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

31 پاسخ 404 بازدید


مقدور نبودن سونوی nt به خاطر کم بودن بیش از حد مایع

سلام. امروز رفتم غربال گری دکتر سونو گفت مایع خیلی کمتر از حد نرمال هستش و نمیشه nt انجام داد.پزشک اوما لطفا نظر بدید.ممنون

19 پاسخ 581 بازدید


غزل جان خوابمو تعبیر میکنی

من مشگل سقط مکرر دارم ۴بار سقط داشتم و کلا نا امیدم از اینکه مادر بشم
خواب دیدم از در خونه دار میام تو برام تخت و کمد بچه آوردن ولی ما سفارش ندادا بودیم ولی یه طوری شد گذاشتن پشت در من تو فکر این بودم این ماله کیه پشت در خونم از خواب پریدم

5 پاسخ 524 بازدید


پریود نشدن برا مسافرت

خانمها همچنان که قبلا گفتم 17 روزه که پریودیم عقب افتاده و باردار هم نیستم الان هفته دیگه می‌خوام برم سفر که باید پاک باشم تو این دوران اقدام هم داشتیم ولی باردار که نیستم میتونم قرص رو شروع کنم

7 پاسخ 458 بازدید


تفسیر آزمایش خون غربالگری مرحله اول

سلام وقتتون بخیر آزمایش خون غربالگری مرحله اول دادم می‌خوام بدونم مشکل چی دارم دکترم میگه مشکل داری ولی نمیگه چیه.گفته برو دکتر دیگه بهت بگه

90 پاسخ 655 بازدید


تفسیر سونو 30 هفتگی

سلام خانم دکتر عزیز. میخواستم لطف کنین
۱. سونوی منو یه نگاه بندازین ببینم مشکلی داره یا نه مخصوصا وزن بچه.
2. چون کم خونم یه آزمایش هم خانه بهداشت گفت تکرار کن برا کم خونیت که انجام دادم بازم همون اعداد سابقه با اینکه روزی دو قرص آهن دکترم تجویز کرده.نوبت دکترم ده روز دیگه اس

68 پاسخ 786 بازدید


در مورد nt و غربالگری ۱

سلام دکتر جانم من سه روز پیش سونوهام رو براتون فرستادم و تمام توضیحات رو گفتم مشکلی بود خدایی نخواسته که جواب ندادید؟

41 پاسخ 575 بازدید


علت دلپیچه در اول صبح چیه؟؟؟؟؟؟

سلام خانم دکتر الان چند روزه صبح ها هنگام بلند شدن از خواب دچار دلپیچه میشم همراه با مدفوع شل و گاهی آبکی میشم نمیدونم اسهال هست یا نه اونم فقط دو سه بار اول صبح
علت این دلپیچه چیه؟؟
متاسفانه سر بارداری قبلیم هم دچار این مشکل شدم ک به دکترم گفتم و داروی پنتوپرازول داد ک فایده ای نداشت مجبور بودم تا اخر تحمل کنم الان سر این بارداریم بازم دچار دلپیچه شدم علت این دلپیچه چیه؟؟؟؟؟؟

18 پاسخ 660 بازدید


درد زیر شکم و کمر

سلام.
من تو اقدام بارداریم چند روز زیر شکمم درد میکنه (منقبض میشه) کمر دردم دارم علت این درد چیه خیلی استرس دارم.؟؟

14 پاسخ 388 بازدید


جواب آزمایش هورمونی رو لطفا بگین؟

سلام به پزشک عزیز و دوستان
روز ۳ پریودم آزمایش دادم میخواستم آزمایشم رو تفسیر کنید و اینکه تمام آزمایشات هورمونی کامله یا آزمایش دیگه ای هم لازم بود بدم ؟؟

26 پاسخ 378 بازدید


کمر درد و دل درد پریودی در هفته سی و یک

سلام خانم دکتر و دوستای عزیز، من چند ساعتی میشه دل درد پریودی گرفتم ک تا واژنم هم دردش کشیده میشه و همینطورم کمرم درد گرفته، تاحالا اینجور نشده بودم دردش خیلی زیاد نیست اما نگرانم کرده. ضمن اینکه من دو روز پیش آمپول پروژسترون زدم چون هفته قبل دل درد داشتم و دکتر برام دو تا پروژسترون نوشت ک هفته ای یه دونشو تزریق کنم. الان این درد طبیعیه؟

20 پاسخ 378 بازدید


خلط پشت حلق بچه ها بچم داره خفه میشه تو رو خدا راهکار دارید

خانوم دکتر عزیز سلام بچم بردم ارترو داد با نیوتادین هیچ تاثیری نداره تو رو خدا هرکی بلده بگه چیکارکنم دوباره فردا میخوام ببرمش دکتر😭

44 پاسخ 740 بازدید


بالا بودن WBC در آزمایش خون

سلام وقتتون بخیر ، من دیروز آزمایش خون دادم هفته ۳۶بارداری هستم، و دو روز پیش بتامتازون تزریق کردم برای تشکیل ریه جنین، امروز جواب ازمایشم اومد و دیدم wbcکه تعداد گلبول های سفید هست خیلی بالا رفته ، میخواستم بپرسم طبیعی هست و اینکه ممکنه به تزریق بتامتازون مرتبط باشه؟ سرما خوردگی هم نداشتم

34 پاسخ 462 بازدید


فشار خون بالا در بارداری

سلام دوستان ۰تد روزه فشارم هی میره بالا و سردرد میگیرم حس میکنم حرکت نی نی ام هم کم شده چی بخورم فشارم بیاد پایین؟

72 پاسخ 581 بازدید


دکتر عزیز لطفا آزمایش ادرار تفسیر کنید

سلام دکتر خسته نباشین
لطفا آزمایش تفسیر بشه و اینکه ی مقداری خون در ادرار هست مشکلی نداره؟
بردم نشون ی دکتر دادم گفت آزمایشت خوبه ولی زده ی مقدار خون توی ادرار هست مشکل ساز نشه واسم؟؟؟

24 پاسخ 383 بازدید


ورم پا هفته ۳۵ بارداری

سلام پزشک عزیز
من هفته ۳۵ هستم
تو بارداریم خب ورم نداشتم،اما چندروزی هست دیگه پاهام ورم کرده،ورم دوتا پام هم به اندازه هم هست،دیروز یکم سرگیجه داشتم رفتم فشارم گرفتم خوب بود خدارو شکر(تو مدت بارداریم کلا فشارم خوب بود همیشه).با توجه به سن بارداری من این ورم طبیعی هست دیگه؟
یکشنبه نوبت دکترخودم هست،موردی نداره همون موقع بگم واسم ازمایش بنویسه؟

5 پاسخ 364 بازدید


ورزش در بارداری درماه آخر بارداری

میشه ورزش‌های مفید برای ماه آخر بارداری معرفی کنید؟ این ورزش‌های برای زایمان طبیعی هم خوب باشه

19 پاسخ 492 بازدید