ترشحات شدید درهفته ۱۱😣
سلام خانم دکتر و مامانا من فردا هفته ۱۱ رو تموم میکنم ..امروز عصر دراز کشیده بودم یه لحظه حس کردم لباس زیرم خیس شده رفتم دستشویی معذرت میخام ترشح خیلی زیاد زرد رنگ که حالت ابکی داشت ولی الان خیلی کمتر شده ولی هست
..بونداره و سوزش و خارش ندارم ..
خیلی نگرانم تاالانم استراحت مطلق بودم روزی دوتاشیاف میزارم بخاطر هماتوم لطفا راهنماییم کنید این ترشحات تا چقدر و چطوریش طبیعیه؟؟
تفسیر جواب ازمایش اسپرم
سلام دکتر جان خسته نباشید، لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید ممنونم
تفسیر آزمایش های اولیه ی بارداری
سلام وقت بخیر.
من تو هفته ی ۹ بارداری هستم چند روز پیش آزمایشی که دکترم برام نوشته بود رو انجام دادم. میشه لطفا anti cmv ab_lGg که مثبت هست توضیح بدین
غذای کمکی نوزاد ۶ ماهه
سلام برای نوزاد ۶ ماهه چه غذای کمکی بدم و طرز تهیه اش را هم بگید لطفا، و از چه زمانی میوه میشه داد؟ آب میوه یا خود میوه؟ و چه میوه ای؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
مقدور نبودن سونوی nt به خاطر کم بودن بیش از حد مایع
سلام. امروز رفتم غربال گری دکتر سونو گفت مایع خیلی کمتر از حد نرمال هستش و نمیشه nt انجام داد.پزشک اوما لطفا نظر بدید.ممنون
غزل جان خوابمو تعبیر میکنی
من مشگل سقط مکرر دارم ۴بار سقط داشتم و کلا نا امیدم از اینکه مادر بشم
خواب دیدم از در خونه دار میام تو برام تخت و کمد بچه آوردن ولی ما سفارش ندادا بودیم ولی یه طوری شد گذاشتن پشت در من تو فکر این بودم این ماله کیه پشت در خونم از خواب پریدم
پریود نشدن برا مسافرت
خانمها همچنان که قبلا گفتم 17 روزه که پریودیم عقب افتاده و باردار هم نیستم الان هفته دیگه میخوام برم سفر که باید پاک باشم تو این دوران اقدام هم داشتیم ولی باردار که نیستم میتونم قرص رو شروع کنم
تفسیر آزمایش خون غربالگری مرحله اول
سلام وقتتون بخیر آزمایش خون غربالگری مرحله اول دادم میخوام بدونم مشکل چی دارم دکترم میگه مشکل داری ولی نمیگه چیه.گفته برو دکتر دیگه بهت بگه
تفسیر سونو 30 هفتگی
سلام خانم دکتر عزیز. میخواستم لطف کنین
۱. سونوی منو یه نگاه بندازین ببینم مشکلی داره یا نه مخصوصا وزن بچه.
2. چون کم خونم یه آزمایش هم خانه بهداشت گفت تکرار کن برا کم خونیت که انجام دادم بازم همون اعداد سابقه با اینکه روزی دو قرص آهن دکترم تجویز کرده.نوبت دکترم ده روز دیگه اس
در مورد nt و غربالگری ۱
سلام دکتر جانم من سه روز پیش سونوهام رو براتون فرستادم و تمام توضیحات رو گفتم مشکلی بود خدایی نخواسته که جواب ندادید؟
علت دلپیچه در اول صبح چیه؟؟؟؟؟؟
سلام خانم دکتر الان چند روزه صبح ها هنگام بلند شدن از خواب دچار دلپیچه میشم همراه با مدفوع شل و گاهی آبکی میشم نمیدونم اسهال هست یا نه اونم فقط دو سه بار اول صبح
علت این دلپیچه چیه؟؟
متاسفانه سر بارداری قبلیم هم دچار این مشکل شدم ک به دکترم گفتم و داروی پنتوپرازول داد ک فایده ای نداشت مجبور بودم تا اخر تحمل کنم الان سر این بارداریم بازم دچار دلپیچه شدم علت این دلپیچه چیه؟؟؟؟؟؟
درد زیر شکم و کمر
سلام.
من تو اقدام بارداریم چند روز زیر شکمم درد میکنه (منقبض میشه) کمر دردم دارم علت این درد چیه خیلی استرس دارم.؟؟
جواب آزمایش هورمونی رو لطفا بگین؟
سلام به پزشک عزیز و دوستان
روز ۳ پریودم آزمایش دادم میخواستم آزمایشم رو تفسیر کنید و اینکه تمام آزمایشات هورمونی کامله یا آزمایش دیگه ای هم لازم بود بدم ؟؟
کمر درد و دل درد پریودی در هفته سی و یک
سلام خانم دکتر و دوستای عزیز، من چند ساعتی میشه دل درد پریودی گرفتم ک تا واژنم هم دردش کشیده میشه و همینطورم کمرم درد گرفته، تاحالا اینجور نشده بودم دردش خیلی زیاد نیست اما نگرانم کرده. ضمن اینکه من دو روز پیش آمپول پروژسترون زدم چون هفته قبل دل درد داشتم و دکتر برام دو تا پروژسترون نوشت ک هفته ای یه دونشو تزریق کنم. الان این درد طبیعیه؟
خلط پشت حلق بچه ها بچم داره خفه میشه تو رو خدا راهکار دارید
خانوم دکتر عزیز سلام بچم بردم ارترو داد با نیوتادین هیچ تاثیری نداره تو رو خدا هرکی بلده بگه چیکارکنم دوباره فردا میخوام ببرمش دکتر😭
بالا بودن WBC در آزمایش خون
سلام وقتتون بخیر ، من دیروز آزمایش خون دادم هفته ۳۶بارداری هستم، و دو روز پیش بتامتازون تزریق کردم برای تشکیل ریه جنین، امروز جواب ازمایشم اومد و دیدم wbcکه تعداد گلبول های سفید هست خیلی بالا رفته ، میخواستم بپرسم طبیعی هست و اینکه ممکنه به تزریق بتامتازون مرتبط باشه؟ سرما خوردگی هم نداشتم
فشار خون بالا در بارداری
سلام دوستان ۰تد روزه فشارم هی میره بالا و سردرد میگیرم حس میکنم حرکت نی نی ام هم کم شده چی بخورم فشارم بیاد پایین؟
دکتر عزیز لطفا آزمایش ادرار تفسیر کنید
سلام دکتر خسته نباشین
لطفا آزمایش تفسیر بشه و اینکه ی مقداری خون در ادرار هست مشکلی نداره؟
بردم نشون ی دکتر دادم گفت آزمایشت خوبه ولی زده ی مقدار خون توی ادرار هست مشکل ساز نشه واسم؟؟؟
ورم پا هفته ۳۵ بارداری
سلام پزشک عزیز
من هفته ۳۵ هستم
تو بارداریم خب ورم نداشتم،اما چندروزی هست دیگه پاهام ورم کرده،ورم دوتا پام هم به اندازه هم هست،دیروز یکم سرگیجه داشتم رفتم فشارم گرفتم خوب بود خدارو شکر(تو مدت بارداریم کلا فشارم خوب بود همیشه).با توجه به سن بارداری من این ورم طبیعی هست دیگه؟
یکشنبه نوبت دکترخودم هست،موردی نداره همون موقع بگم واسم ازمایش بنویسه؟
ورزش در بارداری درماه آخر بارداری
میشه ورزشهای مفید برای ماه آخر بارداری معرفی کنید؟ این ورزشهای برای زایمان طبیعی هم خوب باشه




