سلام دوستان من توی سونو انومالی توی دو طرف سرش کیست دیده شد حالا دکترم میگه ۲۵ هفته بازم برو سونو ولی پرینالوژی که رفتم سنو گفت ۲۸ هفته بیا به نظرتون چکار کنم کی برم سنو به نظرتون تا اون موقع رفع شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



391
1401/10/13


