سلام دکتر جان.پسر من ۲ ماه و ۳ روزشه و حساسیت ب پروتئین گاوی و رفلاکس داره قطره آد بهش pedia best میدم الان روش خوندم گلوکز هم داره براش ضرر نداره؟ اگه داره چی بدم بهش؟
سوال بعدیم اینه روی گونه هاش جوش های ریز میزنه از چی میتونه باشه؟ چی بزنم صورتش؟
مرسی😍
پرسش (1401/10/11):
قطره آد برای حساسیت ب پروتئین گاوی
528
8
1401/10/11
سوال کننده
0
1401/10/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر دلبندتان با این قطره مشکلی ندارد نیازی به قطع آن نیست.
بحث رژیم غذایی را با جدیت رعایت میکنید؟
اگر دلبندتان با این قطره مشکلی ندارد نیازی به قطع آن نیست.
بحث رژیم غذایی را با جدیت رعایت میکنید؟
0
1401/10/12
سوال کننده
۸۰ تا ۹۰ درصد
1
1401/10/12
پزشک اوما
عزیزم تا رعایت نکنید شرایط خوب نخواهد شد، میتوانید روی گونه ها کالاندولا را امتحان کنید ولی جدیت در رژیم غذایی الزامی است 🌹
1
1401/10/13
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1401/10/13
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 🌹🌹
0
1401/10/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




