سلام دکتر جان
دختر من سرفه شدید داشت ۳ بار دکتر بردمش تازه دیشب یکم سرفش کم شد ولی از دیروز تب کرده و پایین نمیاد
هر ۴ ساعت استامینوفن میدم کوریزان و برم هگزین هم و سیتریزین هم میدم ولی تبش پایین نمیاد
اب سیب و سرم خوراکی هم بهش میدم
با دستمال کشاله های ران و زیر بغلش رو هم خنک میکنم
از ساعت ۷ دیشب تب داره مدام
پرسش (1401/10/08):
پایین نیامدن تب
386
20
1401/10/08
سوال کننده
0
1401/10/08
زهرا رمضانی
گلم بروفن بهش بده یا اگه میزاره شیافش کن تا سریع تر کنترل بشه پسر من با بروفن تبش کنترل و قطع شد بهش آنتی بیوتیک داده؟
0
1401/10/08
سوال کننده
بله ازیترومایسین داده با یه داروی دیگه واسه عفونت گوشش
پروفن چقدر بدم
شیاف کامل بزنم ؟
پروفن چقدر بدم
شیاف کامل بزنم ؟
0
1401/10/08
زهرا رمضانی
من عزیزم پسرم 9ونیم کیلو وزنش بود دکتر گفت هر 8ساعت 5سی سی میدادم دوروز دادم روز سوم تب نداشت ندادم شیاف ام کامل باید بزاری اگه حالش بده عفونت داره باید حتما سروقت آنتی بیوتیک بدی بهش همین داروهارو پسرم داشت حالا بپرس از دکتر با خیال راحت بهش بروفن بده خیلی بهتر از استامینوفن هست مخصوصا موقع تب شدید
0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
درجه حرارت تب چقدر است؟ وقتی تب مداوم دارد باید مراجعه کنید آنتی بیوتیک شروع شود جان دل، الان آزیترومایسین را منظم میدهید؟ وزن دلبندتان چقدر است ؟
درجه حرارت تب چقدر است؟ وقتی تب مداوم دارد باید مراجعه کنید آنتی بیوتیک شروع شود جان دل، الان آزیترومایسین را منظم میدهید؟ وزن دلبندتان چقدر است ؟
0
1401/10/08
سوال کننده
دیشب دکتر بردمش باز
بله ازیترومایسین سره ساعت دارم میدم
۹۱۰۰ وزنش
بله ازیترومایسین سره ساعت دارم میدم
۹۱۰۰ وزنش
0
1401/10/08
سوال کننده
مرسی عزیزم میرم پروفن هم میگیرم
0
1401/10/08
پزشک اوما
جان دل یک 4 ساعت یک شیاف اطفال استامینوفن 125 اطفال میتوانید بگذارید اما اول بگویید درجه حرارت بدن دلبندتان چند است ؟
0
1401/10/08
سوال کننده
دیشب ۳۹ بود الان ۳۸.۲
0
1401/10/08
سوال کننده
هیچی هم نمیخوره حتی شیر خودم یا آب
فقط بی حاله و بهانه گیری میکنه
فقط بی حاله و بهانه گیری میکنه
0
1401/10/08
سوال کننده
دارو هم به زور میدم بهش
0
1401/10/08
پزشک اوما
شیاف را حتما استفاده کنید اگر جواب نداد ایبوپروفن یک سوم وزن دلبندتان هر 6 ساعت بدهید اگر بهتر نشد مراجعه کنید
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنون خدا به شما سلامتی بده
شیاف زدم بهتر شد
شیاف زدم بهتر شد
0
1401/10/09
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، خداروشکر و امیدوارم که الان حال کوچولوی اومایی ما بهتر شده باشد ❤️
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنون خدارو شکر خیلی بهتره ❤️❤️❤️❤️
1
1401/10/09
پزشک اوما
خداروشکر عزیزجان من❤️❤️
1
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




