سلام شب بخیر🌹 من یک هفته پیش دقیقا واکسن کزاز زدم، هنوز که هنوزه درد دارم یا بی جون میشه دستم انقدر ک نمیتونم رانندگی کنم یا حتی چیز سنگینی با دست چپم بردارم. نمیدونم باید چیکارش کنم🙁 همکارام هم واکسنو زدن ولی دردشون نهایت ۴،۵ روز بود.
طبیعیه ینی؟
پرسش (1401/10/12):
درد طولانی واکسن کزار
520
21
1401/10/12
سوال کننده
0
1401/10/12
سوال کننده

الان اینجوری شده جاش
0
1401/10/12
atefe k
کزاز برای من هم خیلی دردناک بود و طولانی
ولی اینطوری نشد جاش
ولی اینطوری نشد جاش
0
1401/10/12
سوال کننده
نااابودم کرده 🤦🏻♀️
0
1401/10/12
Arsham z
واکسن کزاز که نباید جاش بمونه یا اینجوری بشه که
0
1401/10/12
سوال کننده
از این بدترم بود حالا ینی بهتر شده😐
0
1401/10/12
zeynab f
من سال اول دبیرستان واکسن زدم یعنی سال ۱۳۸۹ الان لازمه بزنم یا نه؟؟؟تو عقد یادمنیست واکسن بهمون زدن یا نه
0
1401/10/12
سوال کننده
هر ده سال باید یادآور بزنی زینب. که ده سال شده
تو بارداری رو نمیدونم ببین دکتر چی میگه ولی بعدش بزن حتما
تو بارداری رو نمیدونم ببین دکتر چی میگه ولی بعدش بزن حتما
0
1401/10/12
سارا مامان فربد و آراس 😍
برو بهداشت برات بزنن منم دیروز زدم
0
1401/10/12
zari khanom
سال۹۹باید میزدی حالام رفتی بهداشت بگو نزدم تا بزنن
0
1401/10/12
عسل م
من شنبه زدم نه جاش مونده نه درد داره😑 چرا این اینجوری شده؟
0
1401/10/12
عسل م
چجوری زده 🙄
0
1401/10/12
سارا کیانی
تو ماه ۷ بارداری بزن الان زوده
0
1401/10/12
سارا کیانی
ناشی بوده طرف
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
در سطح زخم شده است؟ متورم نیست؟ روند رو به بهبود نداشته؟
وقتتون بخیر 🌹
در سطح زخم شده است؟ متورم نیست؟ روند رو به بهبود نداشته؟
0
1401/10/13
فاطمه حسینی
اخ اخ منم دو هفته دیگه باید بزنم
0
1401/10/13
سوال کننده
دکتر جان من ک هنوز مامان نشدم ولی امیدوارم خدا از زبون شما بشنوه و به پاکی و مهربونی دلتون منو مامان کنه😁🥲🥰
بله تورم و سفتی داره کاملا. زخم نیست بیشتر انگارکبودیه. و با سرعت خیلیکمی آره داره بهتر میشه ولی الان تو این یه هفته از کار و بار تاحدودی افتادم 🙁
بله تورم و سفتی داره کاملا. زخم نیست بیشتر انگارکبودیه. و با سرعت خیلیکمی آره داره بهتر میشه ولی الان تو این یه هفته از کار و بار تاحدودی افتادم 🙁
0
1401/10/13
پزشک اوما
ای جان عزیزم، انشالله به امید خدا به زودی خبرهای خوشی از شما بشنويم 💜
فاطمه جانم کمپرس گرم در طی روز در فواصل منظم بگذارید چون روند رو به بهبود دارد، جای نگرانی نیست 🌹
فاطمه جانم کمپرس گرم در طی روز در فواصل منظم بگذارید چون روند رو به بهبود دارد، جای نگرانی نیست 🌹
1
1401/10/13
سوال کننده
قربون مهربونیتون❤️ممنونم 🙏🏻🌹
0
1401/10/13
پزشک اوما
الهی که زنده و لبخند بر لب باشید عزیزم ❤️
0
1401/10/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تزریق واکسن قبل ازبارداری
- واکسن کزاز اجباریه یا خیر
- سلام امروز واکسن کزاز زدم تو بهداشت خیلی درد میکنه اون لحظه درد نداشت الان انقد درد میکنه که تیر میکشه تو ساق دستم طبیعیه یا نمیدونم بد زدن برام؟
- تزریق واکسن کزاز
- واکسن قبل از بارداری
- واکسن کزاز در هفته ۳۲
- در مورد واکسن کزاز سوال داشتم
- واکسن بارداری زدین نزدین😁
- برای درد بعد از واکسن کزاز چکار کنم؟
- واکسن کزاز کی خوبه




