سلام خانم دکتر این الان تب حساب میشه
بالا پرسبدم
تیرکشیدن شکم و نفخ و بادشکم
سلام خانم دکتر جدیدا شکمم خیلی باد داره با اونکه ویاردارم و حالت تهوع نمیتونم چیزی بخورم جوری که بایه عطسه زیرشکمم تیرمیکشه خیلی بدجور نمیدونم چیکارکنم از دیشب بیدارم
سرفه در هفته ۳۱ بارداری
با سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من چند روز پیش مریض شدم درگیر سرفه هستم فقط و ابریزش که اون رفع شد ولی سرفه دارم که وقتی سرفه میکنم شکمم درد میگیره نشاسته رو امتحان کردم خیلی آروم میکنه برای چتد ساعت ولی باز سرفه دارم میخاستم بپرسم نشاسته خطری نداره برا بچه و اینکه سرفه میکنم شکمم درد میگیره
سلام خدمت دکترعزیز من فردا تاشب نیستم کنارپسرم و نمیتونم شیربدم مشکلی نداره؟
مشکلی نداره که یک روز پسرمو شیر ندم؟منظورم اینه که شیرم خشک نمیشه یا بعدش بیام شیر بدم ضرر نداره چون مونده تو سینه ام؟؟ یا اصلا بنظرتون ممکنه سینه ام رگ کنه؟ چون پسرم یکسال و هشت ماهشه.. ممنونم
قطع قرص ها برای آزمایش خون و ادرار
سلام خانم دکتر عزیز
من چند روزه پساری گذاشتم و دکتر آنتی بیوتیک واسم تجویز کردند، سفالکسین ۴۰۰،
حالا بخوام آزمایش کشت ادرار بدم باید قرصم رو قطع کنم؟ ضرری نداره؟
برا آزمایش خون و تست تحمل گلوکز چی؟ مولتی ویتامین و آهن و ... رو باید قطع کنم؟
چرا نوزاد ۴ ماهم شیر ببلاک arرو به اندازه یکی دوبند انگشت بعدخوردن بیرون میریزه؟
سلام دکتر عزیز روزتون بخیر میشه راهنماییم کنید من پسرم چند روز دیگه میشه ۴ ماهه و الان یه یکی دو هفته ای هست که بعد خوردن شیر بعضی وقتا به اندازه دو الی سه بندانگشت شیر از دهنش میاره بیرون حتی گاهی با اروغ زدن و گاهی حتی هنوز دراز کشیده و اروغ نگرفتم...و حتی شیر خوردنش هم تو شب فقط کامل میخوره تو روز مثلا ۱۲۰ سی سی رو گاهی ۳۰ سی سی یا ۶۰ سی سی اضافه میاره به نظر شما شیر به پسرم دیگه سازگار نیست؟مشکل چی هست؟نوبت دکتر اطفال پسرم یکشنبس گفتم از شما هم مشورت بگیرم...فقط مولتی ویتانین میخوره و سگانوز که برای نفخ و کولیک هست...دیگه چیز دیگه مصرف نمیکنه و حتی دفعش نرمال هست و روزی یکی دوبار دفع میکنه و از طرفی دستشو خیلی میندازه تو دهنش ...علت این شیر پس دادنا چی میتونه باشه ممنونم
حرکت جنین چگونه باید چک شود؟
سلام خانم دکتر، من دو قلو باردار هستم نمیدونم حرکت بچه هامو باید چجوری چک کنم، اصلا این حرکات باید چجوری باشه، چون سر کار که خیلی کم شاید در حد یکی دو ضربه حس می کنم، تو خونه هم بعد ناهار و شام حس می کنم.
کلا میخوام بدونم چند بار در روز و به چه شکل باید حرکات رو چک کرد؟
استفاده از داروی واجبی در بارداری......
سلام عزیزای دلم به نظرتون استفاده از واجبی تو بارداری خطر داره؟؟؟لیزر چی؟؟؟شماها چی استفاده میکنین؟؟
شیر امدن از سینه
سلام
وقت بخیر
این سوال یکی از اشناها هست اگه امکان داره، راهنمایی کنید.
ایا شیر امدن از سینه در ماه پنجم بارداری خطرناک است؟
غذای کمکی نوزاد ؟
سلام
از چندماهگی باید غذای کمکی نوزاد رو شروع کرد ؟ گلدخترم ۴ ماه و ۸ روزشه الان
تفسیر جواب آزمایش خون و ادرار
خانوم دکتر لطفا ازمایشم نگاه کنین..مشکلی هست؟؟
ممنونم🌹
تو رو خدا زود جواب بدید
خانما سلام من بدجوری سرما خوردم
نمیدونستم
امشب ی لیوان دم کرده آویشن و به و عسل خوردم
حالا آویشن میگن خوب نیست
حالا چیزی نمیشه
شربت معده آلومینیوم منیزیم
سلام خانوم دکتر خسته نباشید ببخشید من اسید معده شدید دارم واقعا اذیتم میکنه میخواستم بدونم در طول روز مجازه چند قاشق شربت معده خورد؟. قبلا آدی ژل دکترم بهم داده بود تموم شده الان داروخونه این شربت رو بهم داد ولی تابحال از این نگرفته بودم این شربت مشکلی نداره؟
تفسیر سونوی وزن بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل لطفا سونوی من رو ببینین همه چی خوبه؟
برا افزایش وزن بچه م چی بخورم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹❤️
واسه گریه های شدید پسرم چیکار کنم؟
سلام روزتون بخیر
حدودا ۱۱روزه که پسرم ختنه شده ،از اون روز کلا اخلاقش از این رو به این روشده
واسه اینکه خوابش میاد کلی گریه میکنه،واسه شیرش کلی گریه میکنه که یا اصلا نمیخوره ،از گریه خوابش میبره یام میگیره سینه رو ول میکنه باز،فقط دلش میخاد تو بغل باشه
چون تو خواب شیر میدم بهش اروغم نمیزنه
در کل یا خوابه یا گریه میکنه
اینقد بد گریه میکنه که انگار مادرش مرده،کبود میکنه خودشو
نمیدونم واقعا باید چیکار کنم،دست تنهام واقعا کلافه شدم
نوزاد ۸ ماهه و خوردن شلغم
سلام دختر من ۴ روز دیگه ۸ ماهش میشه، میتونم شلغم رو پوره کنم و همراه آبش بهش بدم؟
سلام خسته نباشید ببخشید دوستان گوشه داخلی
دهانم لای دندونم گیر کرد موقع جویدن غذا خیلی درد داره سفید هم شده چیکار کنم خوب بشه نمتونم چیزی بخورم
آبریزش بینی نوزاد ۸ماهه
سلام خدمت پزشک اوما و دوستای گلم دخترم از دیروز آبریزش بینی داره فک کنم دو هوا شده از این مطمینم که آنفولانزا نگرفته چون بیرون نبردمش اصلا لثشم ملتهب شده میخواد دندون دربیاره نوک دندونشم اومده بیرون میخوام تا حد امکانش تو خونه درمانش کنم چون تو این شرایط مریضی و آنفولانزا میترسم ببرمش تو مطب دکتر بدتر سرما بخوره دیروز براش اسپری سدیم کلراید خریدم میخواستم بدونم چجور استفادش کنم و چه مقدار و چه داروهای دیگه ای میتونم بدم بهش و چه غذاهایی بدم بهش که زودتر خوب بشه؟و اینکه امکان داره از دندونش باشه آبریزش بینیش ویه کمم انگار سرش گیج میره و اینکه برای درد دندونش میتونم استامینوفن بدم بهش؟پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم
پریود نشدن و عدم بارداری و سونوگرافی
سلام عرض شد من ۱۵ روز لکه بینی داشتم قهوه ای رنگ ۸ روز به پری شروع شد دوروز به پریودیم ازمایش خون دادم باردار نبودم ۲>این بود عدد بتام . دوروز پیش ینی ۴ روز از موعد پریودیم گذشت رفتم سونو نه کیست داشتم نه ساک حاملگی دیده و شد و دکتر گفت تخمدانهاتم خیلی خوبن الان دقیق ۶ روزه که پریودیم عقب افتاده نمیدونم چکار کنم لکع بینی هم از روز ۴ پریودیم قطع شده کلا تا ۴ مریودی درد زبر شکم و لگن داشتم و کمردرد ولی الان دیگه دردارو ندارم ممنون
مصرف آنتی بیوتیک بعد از عکس رنگی رحم
دکتر عزیز سلام خسته نباشید.من امروز عکس رنگی رحم گرفتم از دیروز مصرف داکسی سایکلین رو هر ۱۲ ساعت شروع کردم،خواستم ببینم تا چند روز بعد از عکس باید استفاده کنم؟
و سوال بعدیم اینکه آزمایشی هست که تشخیص بده فولیکول غالبی که با داروی محرک غالب شده پوچ هست یا نه؟
کمی هم خارش دارم از کی میتونم پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کنم؟چون میخوام این ماه اقدام کنم مشکلی نداره؟
ممنون از محبت شما




