منم همینطورم
ازیترو و پماد ک استفاده کنم خوب میشه به محض قطعش باز شروع میشه
واقعا خسته شدم دیگه روزی ۵ ۶ پد باید عوض کنم
نه من روزی ۱ بار لباس زیر عوض کنم کفایت میکنه
نه از من زیاده ولی چون خارش و بوی بد نداره دیگه حساس نشدم
سلام منم عفونت داشتم و دارم .چ داروهایی تو بارداری خوردین؟؟من ازیترو خوردم ی دوره با پماد کلیندامایسین و کلوتریمازول اما خوب نشدم
من اریترومایسین۴۰۰روزی یکی
سلام جان دلم
بله عفونت دارید ، پماد کلیندامایسین 2 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود. به علاوه روزانه لباس زیر را منظم تعویض کنید و بعد از هربار استفاده از سرویس بهداشتی خودتان را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید 🌸🌸
ممنونم پس خدایی نکرده کیسه اب نیست
خواهش میکنم مامان گل ، ترشحات کیسه آمنیوتیک شفاف و مثل آب هستند اگر چنین مایعی از شما نشت میشود یک پد بهداشتی بگذارید و برای نیم ساعت صبر کنید و طی این مدت راه بروید و سرفه کنید اگر مثل آب پد خیس شد تست آمنیوشور انجام دهید 🌼🌼
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💗💗