سلام خانم دکتر خسته نباشی دخترم دیروز ب دنیا اومد به روش سزارین و ۳۷ هفته و ۵ روز. گفتن اکسیژنش کمه و بردن nicu و گفتن ۴ ۵ ساعته اوکی میشه. بعد از ۷ ساعت اوردن گفتن خوبه حالش ۱ ساعتی کنارم بود یهو کبود شد و یه چیز سفید حالت خلط از گلوش خارج شد و داشت خفه میشد پرستار اومد و زد تو کمرش نفسش برگشت و فوری بردنش nicu و دیشب نگه ش داشتن صبح گفتیم میخوایم ببریم دولتی واسمون جا رزرو کردن و امبولانس اومد. قبلش گفتن سونو ازش گرفتیم قلب و مغز سالمه اما هیپش تو شکم مادر بد قرار گرفته و ممکنه در رفته باشه. بردیم بیمارستان دولتی ۳ تا پزشک دیدن معاینه کردن گفتن هم تنفسش خوبه هم هیپش سالمه دکتر پاهاشو کلی باز و بسته کرد و متوجه شد. خانم دکتر الان من چیکار کنم؟ بچم تو بخش نوزادانه اگه فردا گفتن ببرش بیارمش خونه؟ اخه بیمارستان خصوصی گفت ۵ شب احتیاجه دولتی گفت ۱ شب
الان حرف کی و باور کنم؟ هیپشو چطور؟ اخه کدوم درست میگه کدوم اشتباه؟ خیلی سردرگمم تو رو خدا کمکم کنید هنوزم ب بچم شیر ندادم😒
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



566
1401/10/22


