سلامدکتر اوما پسر ۳۰ماهه دارم که تب میکنه
دکتر اوما ۸ آبان پسرم ساعت ۹ شب تب کرد فردا بعدازظهر بردم مطب دکتر بهش ایپروفن استا پاراکید و شربت سرفه داد ۷۲ ساعت تب داشت که حتی با شیافم پایین نمیومد بعد از ۷۲ساعت یک روط خوب بدون تب دوبار تب کرد اینبار میل به غذا همنداشت دقیق تا شنبه ظهر خوب شد ک دکتر آنفولانزا داد تاز مایل به غذا شد ک پسر عمه اش ویروس داشت جمعه همدیگه رو دیدن شنبه شب دوبار تب کرد همه چیزش خوب فقط شب ها نب میکنه که با یکبار ایپروفن تبش میاد پایین البته ۳۸ تا ۳۸.۵ آیا عفونت دار یا باز آنفولانزا رو گرفته و اینکه الان مریضه میتونه آزمایش بده
خانما فشار بین ۱۰.۵ تا ۱۱ بالا هست؟؟؟
سلام خانما
من از دیروز فشارم بین ۱۰.۵ تا ۱۱ هست.بالا هست؟؟؟
کلا تو بارداریم فشارم نرمال بود همیشه ۹ یا ۱۰ بوده
از دیروز یکم عصبی شدم حالا نمیدونم این فشار بالا هست یا نه
محصولات آرایشی ، بهداشتی در بارداری
سلام دکتر اومای عزیز لطفا عکس ضدآفتاب ، آبرسان و تونری ک استفاده میکنم رو چک کنید
میتونم در دوران بارداری استفاده کنم یا ضرر دارن ؟
آب انار در ۸ ماهگی؟!
سلام به خانمهای محترم و کارشناسان عزیز برنامه، من دخترم به امید خدا هفت ماه و بیست و سه روزشه میخوام سوال کنم آیا مجازم بهش آب انار شیرین و طبیعی بدم؟ اگه آره در روز چه مقدار و چند وعده و چه میوه دیگه ای جز سیب و کلابی و موز میتونم بدم، و از چند ماهگی برنج کته و ماکارانی میتونه بخوره؟
خونریزی غیر طبیعی و بی دلیل
سلام عزیزان وقت همگی بخیر.
من دی ماه پارسال iud گذاشتم.تا ماه پیشم همچنان با وجود دستگاه جلوگیری داشتم.
تقریبا یک هفتس ک پریودم تموم شده،دیروز عصر نشسته بودم با دخترم بازی میکردم یهو بین پام پر از خون شد.خون ب حدی غلیظ بود ک بسختی تمیز شد و بوی خیلی بدی داشت،زمانی ک سر سنگ توالت نشستم یک تیکه لخته خون غلیظ و سفت شده ک خیلی شبیه ب تیکه گوشت بودش افتاد.
و همچنان خونریزی دارم ولی خیلی کمه.ن اونطوریه ک بگم شبیه ب پریوده و ن درحدی هست ک بگم لکه بینیه.
این الان چی میتونه باشه؟
شنوایی و واکنش به صدا
درود اومای عزیز.
پسر من ۵۲ روزه هست و با صدا از خواب میپره ولی وقتی کنار گوشش صدای جغجغه یا هر صدای باشه به منبع صدا بی توجه هست.آیا طبیعی هست؟ اگر اره از چند ماهگی به صدا توجه باید کنه؟
سرما خوردگی و خس خس کردن سینه نوزاد ده ماه بیست پنج روز
سلام دکتر جان و مامانای محترم دختر من اسهال استفراغ شدید گرفت بعد کلی استفاده از دارو خوب نشد بردیم هفت روز بستریش کردم الحمدولله الان خوبه ولی بعضی وقتا گاهی اسهالش برمیگرده.
امروز صبح پاشدم دیدم هم ابریزش بینی داره گلوش خس خس میکنه و سرفه خلط دار میکنه لطفا بگین چه دارویی استفاده کنم تا زود خوب بشه
از دارو دکتر بیمارستان خسته شدم
دکتر جان یه شربتی چیزی معرفی کنین که بدن دخترم مقاوم بشه و زود زود سرما نخوره
قند خون در دوران بارداری تا چه عددی نرمال هست؟
سلام من قندخونم یک ساعت بعد از غذا با حجم کم 140 میشه
اصلا سیر نمیشم ولی بخاطر اینکه قند خونم بالاتر نره غذا نمیخورم
دکترم میگه باید نهایتا 120 باشه
سوالم اینه تا چه عددی نگران کننده هست؟
چیکار کنم قند خونم بیاد پایین؟
علت بی میلی به شیر در هر ماه
سلام پزشک محترم اوما و مادرای عزیز، امیدوارم سلامت و شاد باشید
خانم دکتر من دخترم از اول شیر خشک ببلاک معمولی میخوره اما معمولا هر ماه یه چند روزی شدیدا بی میل میشه به شیر و خیلی کمتر از حد معمول میخوره! نمیدونم علتش چیه! نمیدونم شیرش رو عوض کنم یا نه! فقط با سر شیشه بازی میکنه و نهایت ۳ یا ۴ خط بخوره...
هنوز دندون درنیاورده و لثه هاش التهاب دارن یه مقداری،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
قطره آهن لیپوزوفر و مولتی پدیابست میخوره و نئوزینک هم میدم بهش یک روز در میان.
امپول پروژسترون زدم پریود نشدم
سلام خانم دکتر عزیز
من دو هفته پیش امپول پروژسترون زدم ولی هنوز پریود نشدم
از چی میتونه باشه؟
الگوی حرکت جنین در شکم و خُلقیات جنین بعد از تولد
سلام مامانا
میخوام خووهش کنم تجربتونو به اشتراک بذارین
من پسرمو وقتی باردار بودم ..فقط وقتی وعده اصلی میخوردم بعد یه ربع یه خورده تکون میخورد و تموم.
وقتیم بدنیا اومد خیلی خیلی آروم بود ..فداش بشم اصلا اذیتم نکرد.
اما تو این بارداری نی نی خیلی خیلی شیطونه..ماشاالله هزار ماشاالله مدام در حال حرکته ..حتی وقتی از ضعف دست و پام میلرزه..یا شبا با تکوناش از خواب بیدار میشم..
مامانایی که بچه هاتون خیلی تکون خوردن و حرکت داشتن ..بعد از تولد آروم بودن یا جیغ جیغو و مدام در حال گریه
سلام لطف کنید سنوی منو تفسیر کنید
این سنو ۱۱ قاعدگیم هست با پریودی ۲۸ روزه و منظم خیلی نگرانم کرد این سنو
جواب پاتولوژی توده برست سینه
سلام خانم دکتر عزیز و دوستای خوبم میشه جواب پاتولوژی و برام تفسیر کنین 😞
آیا خون نشانه سقط هست
ترشحات لزج بدنم زیاد شده و امروز صبح همراه با خون صورتی بود
درد خاصی تو شکمم ندارم گاهی تیر میکشه و وقتی بلندمیشم کمرم درد میکنه و الان دو روز بخاطر عفونت دکتر بهم اریترومایسین داده روزی یکی با شبی یک اپلیکاتور کلوتریمازول استفاده میکنم
خون غلیظ که بچکه ازم نیومده فقط ترشحات لزج شدیدا زیاد و همراه خون صورتی
نشانه چیه ؟
درد و گرفتگی تخمدان
سلام پزشک عزیز من بعضی ماه ها اواسط سیکل حدودا چند ساعت (مثلا امروز که روز هجده سیکل هستم) درد و گرفتگی زیر شکم یکم بالاتر از کشاله ران دارم جوری که برای چند ساعت نمیتونم راست راه برم گفتن درد تخمک گذاریه..میخواستم بدونم با توجه به این درد و با توجه به تنبلی تخمدانم آیا قطعا من تخمک آزاد میکنم یا ربطی نداره
مشکل در آزمایش ان تی
سلام وقت بخیر خانم دکتر
آزمایش ان تی دوستم هم آزمایش هم سونو رو عدد ان تی ۳.۴۴ زده دکتر گفته احتمال زیاد جنین مشکل داره و آمینوسنتز رو گفته انجام بده..ممکنه تو آمینو بگه جنین سالم هست؟!
بخاطر بالا بودن هزینه دوستم میخواد اگه دکتر نامه بده دیگه آمینو نرو و سقط کنه یعنی ممکنه سالم باشه و فقط خطا باشه وقتی هم آزمایش هم سونو مشکل نشون داده؟!
سلام.لطفا تفسیر آزمایش
سلام لطفا آزمایش رو ببینید و نظرتون رو بگید؟اگه ممکنه قرص اینا هم بگید چی بخورم تا میرم دکتر ممنون.
لکه روی دندان کودک یک سالو ده ماهه
سلام خانوم دکتر و خانومای اومایی امروز متوجه شدم رو دندون دخترم یه چیزی شبیه لک هست ولی فقط لکه نیس انگار پوسیده شده هست صاف نیس دندونش فقطم دوتا دندون جلوش هست عکسشو میزارم مشکلی وجود داره یا از قطره اهن هست قطره اهن هم از اول لیپوزوفر دادم
میوه های مجاز برای نوزاد ۵ماه ۱۲روزه
سلام وخسته نباشیددکترعزیز
پسرم ۵ماه۱۲روزشه واصلا فرنی رو دوست نداره هرکاری میکنم نمیخوره اصلا خواستم بدونم الا چه پوره های مجاز هست که بهش بدم و این که چه زمانی میتونم بهش سوپ بدم الا نزدیک به سه هفته میشه کمکی رو شروع کردم ممنون میشم یه لیست از چیزهای که میتونم بدم تا ۶ماهگی رو بهم بگید پسرم به پروتئین گاوی هم حساسیت داره میوه ها یا غذاهای ممنوع هم بهم بگید متشکرم
دیابت در دوران بارداری
سلام من قندخونم یک ساعت بعد از غذا با حجم کم 140 میشه
اصلا سیر نمیشم ولی بخاطر اینکه قند خونم بالاتر نره غذا نمیخورم
دکترم میگه باید نهایتا 120 باشه
سوالم اینه تا چه عددی نگران کننده هست؟
چیکار کنم قند خونم بیاد پایین؟




