نگران نباش منم داشتم برودکتر بهت شیاف میده و استراحت کن
حتما دکتر برو.منم هفته شش تا هشت ترشح قهوه ای داشتم.استراحت میکردم.دکترتم ممکنه شیاف بده.
به نظرتون چه زمانی قطعا قلب بچه تشکیل میشه و میتونم برم سونو
سلام جان دلم
تا به حال سونوگرافی انجام دادین ؟
سلام. نه انجام ندادم. دکترم میگه فعلا زوده
عزیزم در هفته 7 زود نیست سونوگرافی انجام دهید تا از داخل رحمی بودن بارداری مطمئن شویم و بتوانیم شیاف را شروع کنیم