پزشک اوما و دوستان جواب ازمایشو لطفا راهنمایی کنید
با سلام جواب بیوپسی سینه مادرمو میگید؟؟ من خیلی نگرانم
دکترای مهربون لطفا جواب بدین
سلام خدمت دکترای مهربون و خوش قلب اوما
از وقتی زایمان کردم اصن اشتها ندارم روز بروز دارم لاغرتر میشم الان وزنم ب43کیلو رسیده نمیدومک چکار کنم یکم خوب بشم چون شیر میدم ب بچم همش حس میکنم هیچ قوتی نداره شیرم براش
چکار کنم اشتهام خوب بشه و پاغ بشم
استفاده ازپمادکلوتریمازول یک درصد واژینال
سلام خانم دکترعزیزم 🥰🥰🥰
من امروز یک مقدارخیلی کم خارش دادم ک باسابقه ای ک ازخودم تو بارداری قبلی ام میدونم عفونت قارچیه یک هفته دیگه وقت دکتردارم بنطرتون میشه یک دوره هفت روزه استفاده کنم مثل بارداری قبلی همون یک بندانگشت .تا درصورتی ک بهترنشدم برم و دکترآزمایش بنویسه راستی هفته بارداری ام هفده هفته وسه روزه؟ممنون که وقتتون میذارید مهربونم
چگونه پسرمو از شیر بگیرم ؟؟؟
سلام نمیدونم زوده یا نه قصد دارم هفته دیگه ای شیر بگیرمش خیلی ضعیف شده میخام بیشتر غذایی بخوره راهکار بگین برای از شیر گرفتن خیلی خیلی به سینه وابسته هست همش داره شیر میخوره یه چسب کوچولو زدم خودش کندتش نمیدونم چکار کنم واقعا ممنونم از کمکتون
دخترم خواب شبش خیلی بد شده😭
سلام عزیزم روزتون بخیر.دخترم ۱۰ روز دیگه ۴ماهش تموم میشه تا دوشب پیش خوابش خیلی خوب بود شبا از ۱۱تا ۷ صبح دوبار بیدار میشد شیر میخورد و ۱ساعت بازی میکرد باز میخوابید.روزم هر بار که میخوابید تا دو ساعت خوابش طولانی میشد.الان دوشبه از ۱۱تا ۷ صبح۴یا۵بار بیدار میشه گریه میکنه ولی بیدار نمیمونه شیرش میدم میخوابه باز دوساعت دیگه بیدار میشه.نمیدونم چش شد😭😭لطفا راهنماییم کنید
سرماخوردگی و کوفتگی بدن دارمدارو بخورم یا
سلام
خسته نباشید
چند روزه که من سرماخوردم کوفتگی بدن دارم
اصلا نمیتونم نفس بکشم دماغم کیپ شده
قرص سرماخوردگی بخورم یا استامینوفن؟
یازده هفته م
روزی دو وعده دادن امپرازول به نوزاد
سلام شبتون بخیر من داروی رفلاکسی که به دخترم میدم اسومراز یاهمون امپرازوله دوشبه دخترم خوابش بد شده تو خواب حس میکنم مزه دهنش بده زود به زودم از خواب بیدار میشه.صبح قبل اینکه شیرش بدم بهش دارو رو میدم حالا اگه بخوام آخر شبم بهش دارو بدم ایرادی داره؟؟
سلام مامانا گل خوبین من عذاب وجدان گرفتم
از وایتکس استفاده کردم در حد ده دقیقه ولی ماسک نزدم پنجره باز بود الان خیلی برا نی نیم ضرر داره 😭😭😭شیر هم ندارم ک بخورم 😥
پایین بودن جنین در هفته نوزدهم بارداری
سلام
وقتتون بخیر
من هفته پیش سونو انومالی انجام دادم و همه چیز نرمال بود و جفتم هم قدامی بود.فقط بدلیل اینکه طول سرویسکم 28 بود سرکلاژ شدم و الان در حال استراحتم
هرشب شیاف استفاده میکنم و هفته ای یکبار امپول هیدروکسی پروژسترون
دیروز که دکتر صدای قلب بچه رو شنید گفت که جنین خیلی پایینه
بهم استراحت مطلق داده.
میخواستم بدونم مشکل خاصی وجود داره؟
باردار شدن بعداز انفولانزا
سلام روزتون بخیر
خانوما
من دو هفته پیش شدید انفولانزا گرفتم
حالا فردا پس فردا تخمک گذاریمه بنظرتون اقدام کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
هماتوم در بارداری بدون درد وخونریزی
سلام دکترجان..من سونوی تشکیل قلب انجام دادم ک دکتر گفتن هماتوم دارم ولی اصن درد و خونریزی ندارم...آیا هماتوم بدون درد و خونریزی میشه؟احتمال داره خطا باشه؟؟
دوستانی هم ک اطلاعی در این مورد دارن لطفا بهم بگین ممنون
تفسیر جواب ازمایش عفونت ادراری
سلام خانم دکتر عزیز و مامانهای اومایی اگه میشه لطفا جواب ازمایش پسرمو بررسی کنید ۴ماه و نیمشه خیلی شب تاصبح بیقراره و تو خواب سرشو میچرخونه بعضی وقتها زور میزنه ادرار میکنه
شیر هم خیلی بد میخوره
مقدار کم دفع کریستال داشته علتش چیه؟
خواهش میکنم کمکم کنید پسرم تب داره
سلام مامانا
الان تبشو اوردم پایین
اما دو شبه شاهان تب داره
اول لرزش میگیره بعد کم کم سرش و گردنش و شکمش داغ میشه ولی پا و دستش یخ یخه.
علائم هیچیم نداره جز همین تب و لرز و موقع خواب انگار یه خلطی ته بینی و حلقشه.
متخصص کودکان هم تا شنبه نمیاد
بنظرتون داره مریض میشه؟
چی بهش بدم؟
چرا کله اش داغ میشه و دست و پاش سرد!
دمر خوابیدن نوزاد خطرناک؟
دکتر اوما عزیز سلام پسرم ۲ ماهشه از ۲۵ روزگی بخاطر دلدرداش فقط دمر میخوابید الانم عادتش شده روی پشت و پهلو سری از خواب میپره و فقط دمر میخوابه سرشو راحت تکون میده و حتی اگه سرش به راست باشه وقتی دمر خسته بشه خودش بلند میکنه به چپ میزاره ولی شنیدم سندرم مرگ ناگهانی داره ایا واقعا خطرناک دمر خوابیدن؟
اگه خطرناک روشی سراغ دارید که وقتی به پشت میشه بیدار نشه؟
علت سرفه نوزاد سه ماهه چیه؟
دوستان دخترم سه ماهشه وقتی ک طاقباز هست سرفه میکنه ولی وقتی رو سطح شیبدار میخوابونمش(تشکای ک سرش بالاتر قرار میگیره)سرفه اش کمتره علائم دیگه ایی هم نداره کسی بچه اش عین من هست؟
لیزر بدن در دوران شیر دهی
سلام بچه من 40 روزشه و قصد دارم چند روز دیگه برم لیزر کل بدن انجام بدم بنظرتون برای بچم خطرناک نیست ؟؟ چون شیر خودمو میدم
معرفی قطره آهن که دندان را سیاه نکند
سلام پسرم چند روز دیگه ۶ماهه میشه که باید بهش قطره آهن بدم میشه لطفا یه قطره آهن بهم معرفی کنید که دندونارو سیاه نکنه همزمان باید آ د هم بدم؟؟؟؟
بچه ها بیاین صحبت کنیم
سلام بچه ها برای شما هم روزا خیلی دیر میگذره؟ استرس و فشار دیوونم کرده . وسواس شدم. یه روز بچه کم حرکت میکنه زهره ترک میشم یه روز زیاد حرکت میکنه میگم حتما یه چیزی شده . انواع مشکلاتم که هی پیش میاد . شما چجورین؟ فقط منم که وسواس فکری گرفتم؟ الانم اب کیسه آبم کمه یکشنبه باید دوباره برم سونو بس آب خوردم دارم خفه میشم.
یبوست نوزاد بعد،از خوردن شیر خشک
سلام دوستان میشه لطفا راهنماییم کنید
نوزاد من دو ماهشه، یک ماه اول فقط شیر خودمو میخورد ولی اکثرا سینه امو بد میگرفت و موقع شیر خوردن خیلی ناآروم بود و کلافه ام میکرد که بهم گفتن شیرم کمه و باید کمکی بدم اول آپتامیل دادم ولی بمحض خوردنش کار کردن شکمش از روزی چند بار رسید به حداکثر دو روزی یک،بار. بردمش دکتر شیرخشکو عوض کرد کندامیل تجویز کرد که هم خیلی چرب بود و هم یبوستش بدتر شد. دوباره آپتامیل دادم به تجویز یک پزشک دیگه.ولی همچنان مشکل برطرف نشده. میخوام شیرشو عوض کنم میترسم باز بدتر بشه مستاصل شدم اگه تجربه دارین لطفا راهنماییم کنید. اینم بگم مدفوعش سفت نیست فقط دفعاتش خیلی کم شده و بچه آذیت میشه
هدیه برای دختر 14 ساله
سلام دوستای گلم به نظرتون برای تولد یه دختر 14 ساله چه هدیه ای مناسبه؟ 🤔🤔🤔




