Ooma

پزشک اوما و دوستان جواب ازمایشو لطفا راهنمایی کنید

با سلام جواب بیوپسی سینه مادرمو میگید؟؟ من خیلی نگرانم

12 پاسخ 478 بازدید


دکترای مهربون لطفا جواب بدین

سلام خدمت دکترای مهربون و خوش قلب اوما
از وقتی زایمان کردم اصن اشتها ندارم روز بروز دارم لاغرتر میشم الان وزنم ب43کیلو رسیده نمیدومک چکار کنم یکم خوب بشم چون شیر میدم ب بچم همش حس میکنم هیچ قوتی نداره شیرم براش
چکار کنم اشتهام خوب بشه و پاغ بشم

4 پاسخ 415 بازدید


استفاده ازپمادکلوتریمازول یک درصد واژینال

سلام خانم دکترعزیزم 🥰🥰🥰
من امروز یک مقدارخیلی کم خارش دادم ک باسابقه ای ک ازخودم تو بارداری قبلی ام میدونم عفونت قارچیه یک هفته دیگه وقت دکتردارم بنطرتون میشه یک دوره هفت روزه استفاده کنم مثل بارداری قبلی همون یک بندانگشت .تا درصورتی ک بهترنشدم برم و دکترآزمایش بنویسه راستی هفته بارداری ام هفده هفته وسه روزه؟ممنون که وقتتون میذارید مهربونم

7 پاسخ 392 بازدید


چگونه پسرمو از شیر بگیرم ؟؟؟

سلام نمیدونم زوده یا نه قصد دارم هفته دیگه ای شیر بگیرمش خیلی ضعیف شده میخام بیشتر غذایی بخوره راهکار بگین برای از شیر گرفتن خیلی خیلی به سینه وابسته هست همش داره شیر میخوره یه چسب کوچولو زدم خودش کندتش نمیدونم چکار کنم واقعا ممنونم از کمکتون

26 پاسخ 508 بازدید


دخترم خواب شبش خیلی بد شده😭

سلام عزیزم روزتون بخیر.دخترم ۱۰ روز دیگه ۴ماهش تموم میشه تا دوشب پیش خوابش خیلی خوب بود شبا از ۱۱تا ۷ صبح دوبار بیدار میشد شیر میخورد و ۱ساعت بازی میکرد باز میخوابید.روزم هر بار که میخوابید تا دو ساعت خوابش طولانی میشد.الان دوشبه از ۱۱تا ۷ صبح۴یا۵بار بیدار میشه گریه میکنه ولی بیدار نمیمونه شیرش میدم میخوابه باز دوساعت دیگه بیدار میشه.نمیدونم چش شد😭😭لطفا راهنماییم کنید

15 پاسخ 529 بازدید


سرماخوردگی و کوفتگی بدن دارمدارو بخورم یا

سلام
خسته نباشید
چند روزه که من سرماخوردم کوفتگی بدن دارم
اصلا نمیتونم نفس بکشم دماغم کیپ شده
قرص سرماخوردگی بخورم یا استامینوفن؟
یازده هفته م

5 پاسخ 245 بازدید


روزی دو وعده دادن امپرازول به نوزاد

سلام شبتون بخیر من داروی رفلاکسی که به دخترم میدم اسومراز یاهمون امپرازوله دوشبه دخترم خوابش بد شده تو خواب حس میکنم مزه دهنش بده زود به زودم از خواب بیدار میشه.صبح قبل اینکه شیرش بدم بهش دارو رو میدم حالا اگه بخوام آخر شبم بهش دارو بدم ایرادی داره؟؟

41 پاسخ 367 بازدید


سلام مامانا گل خوبین من عذاب وجدان گرفتم

از وایتکس استفاده کردم در حد ده دقیقه ولی ماسک نزدم پنجره باز بود الان خیلی برا نی نیم ضرر داره 😭😭😭شیر هم ندارم ک بخورم 😥

12 پاسخ 651 بازدید


پایین بودن جنین در هفته نوزدهم بارداری

سلام
وقتتون بخیر
من هفته پیش سونو انومالی انجام دادم و همه چیز نرمال بود و جفتم هم قدامی بود.فقط بدلیل اینکه طول سرویسکم 28 بود سرکلاژ شدم و الان در حال استراحتم
هرشب شیاف استفاده می‌کنم و هفته ای یکبار امپول هیدروکسی پروژسترون
دیروز که دکتر صدای قلب بچه رو شنید گفت که جنین خیلی پایینه
بهم استراحت مطلق داده.
میخواستم بدونم مشکل خاصی وجود داره؟

5 پاسخ 495 بازدید


باردار شدن بعداز انفولانزا

سلام روزتون بخیر
خانوما
من دو هفته پیش شدید انفولانزا گرفتم
حالا فردا پس فردا تخمک گذاریمه بنظرتون اقدام کنم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنین

7 پاسخ 558 بازدید


هماتوم در بارداری بدون درد وخونریزی

سلام دکترجان..من سونوی تشکیل قلب انجام دادم ک دکتر گفتن هماتوم دارم ولی اصن درد و خونریزی ندارم...آیا هماتوم بدون درد و خونریزی میشه؟احتمال داره خطا باشه؟؟
دوستانی هم ک اطلاعی در این مورد دارن لطفا بهم بگین ممنون

21 پاسخ 574 بازدید


تفسیر جواب ازمایش عفونت ادراری

سلام خانم دکتر عزیز و مامانهای اومایی اگه میشه لطفا جواب ازمایش پسرمو بررسی کنید ۴ماه و نیمشه خیلی شب تاصبح بیقراره و تو خواب سرشو میچرخونه بعضی وقتها زور میزنه ادرار میکنه
شیر هم خیلی بد میخوره
مقدار کم دفع کریستال داشته علتش چیه؟

13 پاسخ 265 بازدید


خواهش میکنم کمکم کنید پسرم تب داره

سلام مامانا
الان تبشو اوردم پایین
اما دو شبه شاهان تب داره
اول لرزش میگیره بعد کم کم سرش و گردنش و شکمش داغ میشه ولی پا و دستش یخ یخه.
علائم هیچیم نداره جز همین تب و لرز و موقع خواب انگار یه خلطی ته بینی و حلقشه.
متخصص کودکان هم تا شنبه نمیاد
بنظرتون داره مریض میشه؟
چی بهش بدم؟
چرا کله اش داغ میشه و دست و پاش سرد!

24 پاسخ 487 بازدید


دمر خوابیدن نوزاد خطرناک؟

دکتر اوما عزیز سلام پسرم ۲ ماهشه از ۲۵ روزگی بخاطر دلدرداش فقط دمر میخوابید الانم عادتش شده روی پشت و پهلو سری از خواب میپره و فقط دمر میخوابه سرشو راحت تکون میده و حتی اگه سرش به راست باشه وقتی دمر خسته بشه خودش بلند میکنه به چپ میزاره ولی شنیدم سندرم مرگ ناگهانی داره ایا واقعا خطرناک دمر خوابیدن؟
اگه خطرناک روشی سراغ دارید که وقتی به پشت میشه بیدار نشه؟

17 پاسخ 538 بازدید


علت سرفه نوزاد سه ماهه چیه؟

دوستان دخترم سه ماهشه وقتی ک طاقباز هست سرفه میکنه ولی وقتی رو سطح شیبدار میخوابونمش(تشکای ک سرش بالاتر قرار میگیره)سرفه اش کمتره علائم دیگه ایی هم نداره کسی بچه اش عین من هست؟

8 پاسخ 282 بازدید


لیزر بدن در دوران شیر دهی

سلام بچه من 40 روزشه و قصد دارم چند روز دیگه برم لیزر کل بدن انجام بدم بنظرتون برای بچم خطرناک نیست ؟؟ چون شیر خودمو میدم

18 پاسخ 534 بازدید


معرفی قطره آهن که دندان را سیاه نکند

سلام پسرم چند روز دیگه ۶ماهه میشه که باید بهش قطره آهن بدم میشه لطفا یه قطره آهن بهم معرفی کنید که دندونارو سیاه نکنه همزمان باید آ د هم بدم؟؟؟؟

28 پاسخ 433 بازدید


بچه ها بیاین صحبت کنیم

سلام بچه ها برای شما هم روزا خیلی دیر میگذره؟ استرس و فشار دیوونم کرده . وسواس شدم. یه روز بچه کم حرکت میکنه زهره ترک میشم یه روز زیاد حرکت میکنه میگم حتما یه چیزی شده . انواع مشکلاتم که هی پیش میاد . شما چجورین؟ فقط منم که وسواس فکری گرفتم؟ الانم اب کیسه آبم کمه یکشنبه باید دوباره برم سونو بس آب خوردم دارم خفه میشم.

55 پاسخ 776 بازدید


یبوست نوزاد بعد،از خوردن شیر خشک

سلام دوستان میشه لطفا راهنماییم کنید
نوزاد من دو ماهشه، یک ماه اول فقط شیر خودمو میخورد ولی اکثرا سینه امو بد میگرفت و موقع شیر خوردن خیلی ناآروم بود و کلافه ام میکرد که بهم گفتن شیرم کمه و باید کمکی بدم اول آپتامیل دادم ولی بمحض خوردنش کار کردن شکمش از روزی چند بار رسید به حداکثر دو روزی یک،بار. بردمش دکتر شیرخشکو عوض کرد کندامیل تجویز کرد که هم خیلی چرب بود و هم یبوستش بدتر شد. دوباره آپتامیل دادم به تجویز یک پزشک دیگه.ولی همچنان مشکل برطرف نشده. میخوام شیرشو عوض کنم میترسم باز بدتر بشه مستاصل شدم اگه تجربه دارین لطفا راهنماییم کنید. اینم بگم مدفوعش سفت نیست فقط دفعاتش خیلی کم شده و بچه آذیت میشه

13 پاسخ 406 بازدید


هدیه برای دختر 14 ساله

سلام دوستای گلم به نظرتون برای تولد یه دختر 14 ساله چه هدیه ای مناسبه؟ 🤔🤔🤔

295 پاسخ 2,073 بازدید