بالا اوردن شیر بچه سه ماهه
سلام دکتر اومایی عزیز و دوستان گرامی پسر من ۳ ماهش بعضی وقتا یهو هوق میزنه اندازه یک لیوان شیر از دهنش میریزه بیرون ممنون میشم راهنمایی کنید
شیاف دیکلوفناک برای سردرد
سلام وقت بخیر
دکتر عزیز برای رفع میگرن میتونم از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم؟
عادت ماهانه نشدن پس اززایمان و داشتن پرولاکتین بالا
سلام دکتر جان، من عید زایمان کردم وتا سه ماه به دخترم شیر دادم و ازیک تیر شیردهی روقطع کردم بعد دوماه به دکتر مراجعه کردم چون پریود نشدم چون تنبلی داشتم دکتر برام سونوگرافی نوشت وچکاپ کامل که مشخص شد باز تنبلی دارم و پرولاکتینم بالاست دکتر دیگه مراجعه کردم گفت باید بری ام ار آی ومنو ارجاع داد دکتر غدد که ایشون گفتن چون دوماه بود ازشیردهیت میگذشت احتمالا بخاطر اون بوده که پرولاکتینت بالاست دوباره منو نوشت آزمایش پرولاکتین که باز بالا بود واحتمالا برم منو بنویسه ام ار آی شماهم نگاهی بکنید به ازمایشاتم واقعا درمونده شدم پریود نشدم واین منو عذاب میده حتی امپول پروژسترون و قرص مدروکسی هم خوردم تاثیر نداشت
مصرف قرص نیتروفورانتوئین ، حالت تهوع و سردرد شدید
با سلام خدمت پزشک محترم
نتیجه آزمایش کشت ادرار من مثبت شده و دکترم گفتن یک مقدار عفونت ادراری دارم
برای من قرص نیتروفورانتوئین رو تجویز کردن به مدت ۱۰ روز هر ۶ ساعت استفاده کنم
من از دیروز ساعت ۱۲ ظهر هر ۶ ساعت قرص رو استفاده کردم اما سردرد و حالت تهوع شدید دارم که ختم به بالا آوردن زردآب میشه
ضمن اینکه من از اول بارداری حالت تهوع دارم ، اما شدتش در این حد نیست
حالا با توجه به موارد بالا توصیه شما ادامه دادن قرص نیتروفورانتوئین هست یا تعویض این قرص
متاسفانه تا چهارشنبه به دکترم دسترسی ندارم
پیشاپیش ممنونم ازتون ❤️
سلام دکتر عزیز لطف کنید ازمایش اسپرم همسرمو ممنون میشم تفسیر کنید
سلام دکتر عزیز ممنون میشم ازمایش اسپرم همسرمو تفسیر کنید قراره ای وی اف کنیم ۵ ماهه شوهرم قرص نخورده میخوام بدونم وعضعیت اسپرماش چجوریه
خانومای گل اگه سر در میارید از ازمایش اسپرم ممنون میشم تفسیر کنید
سوزش و درد زیر سینه
سلام خانم دکتر. از دو هفته پیش پوست زیر سینه هام تا روی قله رحم سوزش بدی داره، طوری که انگار پوستش سوخته! علاوه بر این یک هفته ست که وقتی به پهلو دراز میکشم دو طرف راست و چپ زیر سینم درد میکنه. دلیلش چیه و چه راه حلی داره؟
ممکنه مسمومیت بارداری باشه؟؟
دونه قرمز روی کمر نوزاد
سلام خانم دکتر وقت بخیر
دو سه روزه این دونه ها رو کمر پسرمه حموم هم کردم نرفته، کرم مرطوب کننده فیروز هم زدم فقط از قرمزی ب صورتی شد، مشکل از چیه
دو سه روزه شیر خشک بیو میل ای ار میدم
ترشح زیاد قهوه ای پر رنگ در حین مصرف قرص
سلام . من این دوره دوم هست که از قرص روکین استفاده میکنم . همه را هم سر وقت خوردم. حالا الان۳ روزه ترشح قهوه ای داشتم که روز اول زیاد روز دوم خیلی کم و الان هم دیدم خیلی زیاد ترشح قهوه ای تیره که به سیاهی میزنه دارم آیا قرص رو قطع کنم و بزارم پریود بشم؟؟؟؟ دیگه از ماه دیگه نمیخورم😖
درد شدید واژن هفته ی سی و پنجم
سلام وقت بخیر
ببخشید از دیشب واژنم درد میکنه طوری که انگار بهش فشار وارد میشه دردشم زمانی که مشغول راه رفتن باشم بیشتر میشه علت درد چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایم کنید
سرما خورد گی نوزاد سه ماهه
سلام پسرم سرما خورده تب فعلا نداره ولی سرفه هاش شدیده ت خواب سرفه میکنم خطر ناکه چه شربتی براش خوبا سفیکسیمشربتش میشه براش بدمباتشکر
برفک دهان نوزاد دو ماهه
سلام دکتر عزیز و دوستای اومایی
زبون پسرم جوش خیلی ریز سر سفید زده حتی دو تا دور لبش هم هست تموم علایم برفک رو داره قطره نیستاتین نتونستم پیدا کنم ویوله دوژانسین گرفتم چجوری بزنم براش ، داروخونه گفته نباید قورت بده اصلا نمیزاره دست تو دهنش کنم با گاز استریل بکشم رو زبونش یا با دست که اذیت نشه و زودتر هم خوب بشه ، بچم آلرژی هم داره این قطره براش مشکلی پیش نمیاره؟
خانم زهرا نصیری اگه پیاممو دیدی جواب میدی ممنون
خانم زهرا نصیری میشه بیای ازت سوال دارم ممنونم
مقدار دادن آب به نوزاد
سلام وقت به بخیر به نوزاد ۳ماه و ۷روزه روزانه چه مقدار باید آب بدیم و اینکه حتما باید با نبات داده بشه یا اینکه میشه آب خالی بدیم؟؟
پسرم شیرخشک ببلاک ۱میخوره هر ۳ساعت ۹۰سی سی میخوره
سابقه بتا پایین چکار کنمممم😭😭😭😭
سلام پزشک اوما و دوستان گلم میخوام راهنماییم کنین
من سابقه دوبار سقط دارم اولی بعد تشکیل قلب دومی قبلش ک از بتا پنجاه چهار بار بتا دادن و پنجاه تا پنجاه تا اومدن بالا تا سقط شد
رفتم کلینیک ابن سینا پیگیری کردم همه ازمایشی دادم مشکل اینجا دراومد ک تو کاریوتایپ من ی نقص ژنیه شوهرمم واریکوسل عمل کرد و نود روز بش قرص دادن گفتن بیاید
با روش پی جی دی ای وی اف کنین تا بچه های سالم دربیاد
ی سری دکترا هم گفتن چون سنتون کمه دوباره امتحان کنین چون خواهر برادرای سالم داری احتمال داره سالم بیاری
خلاصه من رفتم کربلا جو زده شدم گفتم شاید شفا بگیریم این ماه اقدام کردم ماه اول گرف
حالا ۴۴دورمه بتام شده ۷۶اه از نهادم بلند شد گفتم خداااا دوباره ضعیفه دوباره سقط😭😭😭😭😭چکار کنم بی بی چکم زدم سریع هاله انداخت
من میخواستم برم این ماه برا پیگیری کارامون گف سوم پریودیت بیا چهار روزه دو تا امپول پروژسترون زدم دمنوش زرشک وزعفرون خوردم ولی انگار ن انگار بعد چهارروز بتام۷۶
چکار کنم نظرتوم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ممکنه باردار باشم یا خیر ؟
سلام
دو روز از موعدم گذشته ولی پیبی چکم منفیه ممکنه باردار باشم ؟
لیمودانه لیموخوردن مشکلی نیس
س هفته ۸ بارداری اتفاقی یدونه دان لیموقورت دادم عب نداره؟
مصرف مولتی ویتامین در شیردهی و فاویسم
سلام، پسر من ۲ ماهه و مبتلا به فاویسم هست، میخواستم بدونم مصرف مولتی ویتامین مینرال ضرر نداره براش در شیردهی؟
خوردن مسکن در شیردهی و عوارض ان روی کودک
سلام خانم دکتر عزیز و محترم خداقوت
من سه چهارروزیه که درد شدید دندون دارم و هیچ جوره ارومنمیشه تابرم درست کنم نوبتم نشده و مجبور شدم از شیاف دیکلوفناک و ژلوفن و دوسه بارم نوافن استفاده کنم
دکترهم گفته اموکسی سیلین بخورم برا عفونتش
هیچ جوره هم شیشه نمیگیرع و شیر خشک نمیخوره که شیر خودمو ندم
نگران تاثیر این مسکن ها هستم که باشیرم پسرم میخوره
چه تاثیری داره؟ آیا خطرناکه؟ شیاف چطور؟ ممنون میشم کمک کنید
با وجود پریود شدن ایا امکان بارداری هست
سلام دوستان ممکنه در ماه های اول بارداری کسی پریود بشه ولی تمام علائم بارداری هم داشته باشه،
من باید طبق سیکل ۲۸ روز ماه قبل امروز پریود میشدم که روز پنجشنبه پریود شدم و درد خیلی شدید داشتم ولی همش حالت تهوع دارم و بالا میارم و همش خواب الودم و دلم میخواد بخوابم از نظر جسمی هم خداروشکر تمام ازمایشهام سالمه؛ ممکنه احتمال بارداری وجود داشته باشه
ماه شب چهارده چیه و چه موقعه اس؟
سلام دوستان،یه سوال داشتم
ماه شب چهارده چیه و چه موقعه است؟




