سلام خانم دکتر و دوستان..من امروز با هزار امید و ارزو رفتم سونو ان تی.ولی متاسفانه گفت قلبش نمیزنه...میشه نگاه کنین ببینید چی نوشته .الان چجوری باید سقط بشه با دارو یا کورتاژ..من امروز تازه رفتم تو ۱۳ هفته
پرسش (1401/10/07):
نزدن قلب جنین ...چرا خدا کمکم نکرد بچه ها دارم میمیرمممممم
2972
762
1401/10/07
سوال کننده
0
1401/10/09
💞مریم 💞
من از اول اسپرین هم دکتر بهم داد خوردم
0
1401/10/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
کلا دکترهابیخیال اندمن اولی که مشکل پیداکرد بعدی خودم اصرارب آسپرین کردم الانم همون اول متوجه غلظت خون شدم توآزمایش ب دکترم تاکیدکردم آسپرین بده کسی ک سقط داره براش بهتره ازاول بارداریش آسپرین بخوره
0
1401/10/09
سوال کننده
خدا از زبونت بشنوه...برا من و مریم بریم سونو بگن چیزی نیست
0
1401/10/09
💞مریم 💞
منم جنینمو کامل دیدمش
0
1401/10/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله ک تموم شده درد روحیش ب کناردرد جسمی اش هم سخته
0
1401/10/09
💞مریم 💞
ایشالا ایشالااا
0
1401/10/09
سوال کننده
ای خدااااا یعنی خدا کمک میکنه...از شما خونریزی چجوریه
0
1401/10/09
فاطمه gh
من خودم موقع آزمایش دیدم خونم چقدر غلیظه ولی حیف
0
1401/10/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پسرمن شونزده سانت بود مریم جان بدنیاکه اومد رو پهلو بود و تااونموقع جنسیت شو نمیدونستم ک دکتر نشونم دادخیلی شبیه باباش بود نازش کردم بالاسرش اشک ریختم بعدم بهیار اومدبردش خانم گریه اش گرفته بود میگف توچ مامان مهربونی 😭😭😭
0
1401/10/09
💞مریم 💞
من الان در حد پریودی شایدم یه کم بیشتر
0
1401/10/09
💞مریم 💞
ازمایش CBCدادی ؟؟
0
1401/10/09
💞مریم 💞
خدا صبرا بده عزیزم ایشالا این بارداریت راحته و نی نی روسالم بغل میکنی
0
1401/10/09
فاطمه gh
نه چیه
1
1401/10/09
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ممنون عزیزم انشالله همتون بچه هاتون سالم بغل میگیرید ودیگه این سختی هانمیکشید اینروزا میگذره قوی باشید 🥲🥲🤣
0
1401/10/09
💞مریم 💞
ازمایشی ک توش کم خونی و غلظت خون مشخصه
احتمالا تو ازمایشاتت بوده
احتمالا تو ازمایشاتت بوده
0
1401/10/09
فاطمه gh
غلظت رو نمیدونم ولی تو آزمایش خونم کم خونی داشتم مکمل آهن مصرف میکردم
0
1401/10/09
💞مریم 💞
راستی مرضیه جان یه چیزی میخاسم بهت بگم تو ازمایش ادرارت یه کم دفع پروتین داشتی بعدا پیگیری کن ببین از رژیم غذایی بوده یا از چیز دیگه
0
1401/10/09
💞مریم 💞
پس اگه کم خونی داشتی دیگه غلظت نداشتی
اگه مکمل اهن مصرف کردی شاید فقر آهن داشتی
اگه مکمل اهن مصرف کردی شاید فقر آهن داشتی
0
1401/10/09
سوال کننده
اره دکترمم گفت ولی نگفت ک پیگیرش باشم....دفع پروتین واسه چیه...مشکلی ایجاد میکنه...من اصن نمیدونم چی هست
0
1401/10/09
سوال کننده
تو ازمایشاتم غلظت خون نداشتم من ؟
0
1401/10/09
فاطمه gh

0
1401/10/09
فاطمه gh

0
1401/10/09
فاطمه gh

0
1401/10/09
فاطمه gh

0
1401/10/09
فاطمه gh

0
1401/10/09
💞مریم 💞
ممکنه از رژیم غذایی باشه ممکنه از کلیه باشه
تو مجدد ازمایش بده اگه نداشتی ک ولش کن اما اگه بازم داشتی پیش متخصص اورولوژی برو خیلی کم بوده اما پیگیر باشی بهتره چون یه سریا تو بارداری پروتئین دفع میکنن و زیاد خوب نیی
تو مجدد ازمایش بده اگه نداشتی ک ولش کن اما اگه بازم داشتی پیش متخصص اورولوژی برو خیلی کم بوده اما پیگیر باشی بهتره چون یه سریا تو بارداری پروتئین دفع میکنن و زیاد خوب نیی
1
1401/10/09
سوال کننده
قربونت عزیزم...خداوند نگهدار خودت و تو دلیت باشه الهی
0
1401/10/09
سوال کننده
اها ...خدا خیرت بده جشم ..حتما پبگبری میکنم
0
1401/10/09
💞مریم 💞
هموگلوبین خونت خوبه اما حجم گلبول قرمزات کمه واسه همین بهت آهن داده
قبلا سرخچه گرفتی؟
قبلا سرخچه گرفتی؟
0
1401/10/09
سوال کننده
من قبل از بارداری ازمایش اسپرمم داد شوهرم...گفتن خوبه ...سنمونم ۳۲ ساله ...این کروموزم از کجا اومد من نمدونم..
0
1401/10/09
💞مریم 💞
ازمایش اسپرم شوهر منم خوب بود دیگه احتمال و اتفاقه
0
1401/10/09
💞مریم 💞
منم ۳۱ سالمه
0
1401/10/09
سوال کننده
دوش گرمم تاثیر داره ب نظرتون پاشم برم...
0
1401/10/09
💞مریم 💞
اره واسه من اثر داشت
0
1401/10/09
سوال کننده
مریم ازمایش منو غلظت خون مشخص نبود
0
1401/10/09
💞مریم 💞
اما زیاد زیر آب نمون
0
1401/10/09
💞مریم 💞
نه توغلظت نداشتی باید رعایت کنی تو بارداری کم خونیم نگیری
فقط ادرارت بود و ویتامین پایین
فقط ادرارت بود و ویتامین پایین
0
1401/10/09
سوال کننده
من ک هی شعر من نشد با تو بمونم چ حیف و میزارمووووو زار میزنم....😪
0
1401/10/09
فاطمه gh
نه نگرفتم
0
1401/10/09
سوال کننده
بازم خدارو شکر....پروتینم پیگیرش میشم
0
1401/10/09
فاطمه gh
کروموزوم که همه دارن من تو یکی از تاپیکا دیدم آزمایش کاریوتایپ داده بودن خانومه جهش کروموزوم داشت
0
1401/10/09
فاطمه gh
من خودم ۲۱ سالمه همسرم ۲۸ با بالا رفتن سن میگن مشکل کروموزومی میشه دیگه نمیدونم باز فکر و خیال داره دیوونم میکنه😞
0
1401/10/09
💞مریم 💞
امیدمون باید ب خدا باشه
0
1401/10/09
💞مریم 💞
من ک دوباره یه لخته بزرگ ازم اومد
0
1401/10/09
💞مریم 💞
نمیدونم اینا دیگه چی هستن میاد
0
1401/10/09
سوال کننده
مریم کاش فردا نری سونو...زوده بزا کامل بیاد ...قبلش درد داشتی یا همینحوری ی دفه ا
0
1401/10/09
💞مریم 💞
بعد حمام درد داشتم درد شدید گرفت
میرم سونو ک اگه چیزی مونده باشه ببینم باید چه کنم
تو چ کردی؟
میرم سونو ک اگه چیزی مونده باشه ببینم باید چه کنم
تو چ کردی؟
0
1401/10/09
سوال کننده
من حمومم رفتم گرمی هم مرتب میخورم ..ی کوچولو درد میگیره دلم ولی خوب میشه...هنوز هیچی...حتی رنگ خونریزیمم مث اخر پریوده ک تیره س
0
1401/10/09
سوال کننده
من حمومم رفتم گرمی هم مرتب میخورم ..ی کوچولو درد میگیره دلم ولی خوب میشه...هنوز هیچی...حتی رنگ خونریزیمم مث اخر پریوده ک تیره س اونم خیلی خیلی کممم
0
1401/10/09
💞مریم 💞
شاید کامل دفع شده
0
1401/10/09
💞مریم 💞
من بعد حمام کیسه آب گرمم زیر دلم گذاشتم
0
1401/10/09
سوال کننده
من چیکار کنم ...انقدر استرس دارم...میگم فردا عصر برم سونو یا زوده هنوز...شما بعد از دو روز ک از سقط گذشته
0
1401/10/09
سوال کننده
داره میاد اخه...واسه همینه میگم شاید زود باشه...باید خونریزی کم یا تموم بشه یا ن ...وای چقد بده تو خونریزی اون
0
1401/10/09
سوال کننده
اون دستگاه رو فرو کنن تو واژن
0
1401/10/09
💞مریم 💞
اره چندش اوره
0
1401/10/09
💞مریم 💞
ببین من دوشنبه ساعت ۴ عصر اولین دوز رو خوردم ساعت ۳ نصفه شب که میشه سه شنبه جنین اومد ساعت ۱۲ ظهر جفت اومد
اما هنوزم یه تیکه های میاد خونریزیمم کم و زیاد میشه
اما هنوزم یه تیکه های میاد خونریزیمم کم و زیاد میشه
0
1401/10/09
💞مریم 💞
بنظرم برو سونو اگه دفع شده بود ک خیالت راحته اگه خدای نکرددده چیزیش مونده بود حداقل یه فکری بکنی
0
1401/10/09
سوال کننده
واسه منم عصری رنگ خونم تیره بود اما الان باز میرم دستشویی قرمز شده ...کش میاد ...دقت ک میکنم انگار ی چیزی ریز ریز داخلش ..ی چیز پودر شده ..دونه دونه
0
1401/10/09
سوال کننده
دکتر داروخونه میگفت اگه دفع نشده بیا تا دوباره قرص بهت بدم...اما میترسم میگم بد نباشه
0
1401/10/09
سوال کننده
من تو ۵ ساعت اول ک قرص و گذاشتم هم کیسه اب ترکید هم دو تا لخته کوجولو ...ولی بعدش دیگه ن
0
1401/10/09
سوال کننده
واژنم قسمت بالاش تیر میکشه یهو
0
1401/10/09
سوال کننده
راستی شما الان غذا ...همه جی میخورین یا هنور رعایت میکنید...من مردم از گشنگی ...نمیدونم جی درست کنم...
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من خون ک ازم میمد کش دار بود یه وقتایی هم روان
0
1401/10/10
💞مریم 💞
بنظرم سرخود دارو نخور شاید واست ضرر داره حتما بانظر پزشک بخور
البته ایشالا ک چیزی نمونده و راحت میشی
البته ایشالا ک چیزی نمونده و راحت میشی
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من هر وقت زیر دلم درد میگیره شددید و کمرمم سفت میشه لخته بزرگ میاد
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من رعایت میکنم همه چیز نمیخورم ک رحمم گرم بمونه
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من صبحانه تخممرغ ابپز و کره عسل و شیرده و ارده میخورم
میوه موز و اناناس
گاهی یه لیوان آب پرتعال و لیمو شیرین
نهارم و شامم مامان سوپ درست کرده البته تو سوپش همه چیزی نریخت با مرغ بومی درست کرد
گوشت یه بار کباب کرده یه بار ماهیچه پخته زیر برنج گذاشته یه بار مرغ بومی پخته ریش ریش کرده زیر برنج گذاشت یه بارم قورمه سبزی خوردم
از این جور غذا ها
میوه موز و اناناس
گاهی یه لیوان آب پرتعال و لیمو شیرین
نهارم و شامم مامان سوپ درست کرده البته تو سوپش همه چیزی نریخت با مرغ بومی درست کرد
گوشت یه بار کباب کرده یه بار ماهیچه پخته زیر برنج گذاشته یه بار مرغ بومی پخته ریش ریش کرده زیر برنج گذاشت یه بارم قورمه سبزی خوردم
از این جور غذا ها
0
1401/10/10
💞مریم 💞
ما تو شهرمون یه چیزی درست میکنم ب اسم گداخته خیلی مقویه اگه بتونی درست کنی خیلی خوبه
من دستور پختشو دقیق بلد نیستم اما میدونم مغزیجات رو پودر میکنن با پودر نارگیل و کنجد نبات یه کم ارد نخودچی و خرما و.... میپزن
من دستور پختشو دقیق بلد نیستم اما میدونم مغزیجات رو پودر میکنن با پودر نارگیل و کنجد نبات یه کم ارد نخودچی و خرما و.... میپزن
0
1401/10/10
سوال کننده
ن دیگه برم سونو جواب و میبرم پیش دکترم ببینم چی میگه
0
1401/10/10
سوال کننده
دست مامان گلتون دردنکنه سالم باشن همیشه...من هر کاری مادرم میکنه نمیرم خونشون پسرم هر روز امتحان داره ...خودم یا شوهرم ی چیزی درست میکنیم..
0
1401/10/10
سوال کننده
اره شنیدم گداخته ...ن نخوردم هر روز کاچی میخورم فعلا روزی دو سه پیاله
0
1401/10/10
سوال کننده
مریم عصری رفتی حتما بیا بگو چی شد جواب سونو ..انشالله ک با خبر خوب بر میگردی
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من بچه ندارم
تک فرزندم هستم خواهر و برادری ندارم
تک فرزندم هستم خواهر و برادری ندارم
0
1401/10/10
💞مریم 💞
همونم خیلی خوبه
0
1401/10/10
💞مریم 💞
ایشالا عزیزم
0
1401/10/10
سوال کننده
ای خداااا ...عزیزم....تک فرزندی سخته ...پسر منم ۹ سالشه همش مبگه تنهام..من ییشتر واسه پسر و شوهرم ناراحتم ک بچم سقط شد...خیلییییی ذوق داشتن
0
1401/10/10
💞مریم 💞
ایشالا خدا یه نی نی سالم بهت میده زود جاش سبز میشخ
0
1401/10/10
سوال کننده
انشالله ب همه با دل خوش
0
1401/10/10
سوال کننده
مریم ساعت چند میری سونو....ب نطرت منم برم....از صبح تا حالا زعفرون و کاچی خوردم افتادم ب خوتریزی مث پریودی ...اونم کم ن زیاد اما لخته نمیاد
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من تازه میخام راه بیوفتم برم
توام فردا برو ببین چجوری هسی از بلاتکلیفی بهتره
توام فردا برو ببین چجوری هسی از بلاتکلیفی بهتره
0
1401/10/10
سوال کننده
مریم جان چ خبر ...چ کردی...منم اومدم سونو...نشستم هنوز
0
1401/10/10
💞مریم 💞
تو نوبتم خسته شدم
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من اومدم پیش متخصص زنان احتمالا خودشم سونو میکنه
0
1401/10/10
سوال کننده
انشالله ک خیره
0
1401/10/10
سوال کننده

جوال سونوم هنوز دکتر ندیده
0
1401/10/10
سوال کننده
ب نظرتون چی ب چیه...هنوز خیلی مونده
0
1401/10/10
مرجان ❤️🌈❤️
ابعاد بقایا رو نوشته برات عزیزم.
حدود ۵ سانته قطر بزرگش
حدود ۵ سانته قطر بزرگش
0
1401/10/10
سوال کننده
ب نطرتون خودش دفع میشه یا ن
0
1401/10/10
مرجان ❤️🌈❤️
والا نمیدونم. هیچ علامتی دیگه نداری از دیروز؟
0
1401/10/10
سوال کننده
ن ...یکم خونریزی ...اونم وقتی میاد ی چیزای دونه دونه داخلشه
0
1401/10/10
سوال کننده
با پریود بعدی نمیفته ....خداااااااا ...دارم دیونه میشم...
0
1401/10/10
فاطمه gh
عزیزم متاسفانه بقیایات خیلی بزرگه 🥺
خدایا خودت هممونو کمک کن
خدایا خودت هممونو کمک کن
0
1401/10/10
سوال کننده
ای واااااای ... یعنی باید برم کورتاژ
0
1401/10/10
فاطمه gh
برو پیش ی دکتر خوب نشون بده خودسر هیچ کاری نکن
0
1401/10/10
فاطمه gh
برا من ۳ بود
0
1401/10/10
فاطمه gh
انشالله که بیفته ولی پیگیر باش منکه چشمم از همچی میترسه اینروزا کاش زودتر بگذره
0
1401/10/10
سوال کننده
یعنی ۳ بود رفتین واسه کورتاژ
1
1401/10/10
سوال کننده
خیلی خیلی بده این روزا..... خدا خودش کمک کنه
0
1401/10/10
سوال کننده
مریم کجایی چیکار کردی
0
1401/10/10
فاطمه gh
آره بهم گفت ۳ سانتیه الان برا شما ۵ هست امشبو تحرک کن نیومد به دکتر نشون بده باز اون بهتر تشخیص میده
0
1401/10/10
سوال کننده
۵ سی سی یعنی همون سانت؟
0
1401/10/10
فاطمه gh
امروزم که کلا بره برنگرده از آزمایشگاه زنگ زدن گفتن بچه ترنری بوده سقط شده😭😭
آدم میره نت میخونه مطالبو دیوونه میشه
آدم میره نت میخونه مطالبو دیوونه میشه
0
1401/10/10
سوال کننده
انقدر زعفرون و کاچی خوردم....ب نظرم الگیه همش ....لعنتی
0
1401/10/10
سوال کننده
اره دیدم ...تاپیکتونو....بازم خداروشکر متوجه شدین
0
1401/10/10
فاطمه gh
بعله هر سی سی تقریبا برابر با هر سانتی متر مکعب
0
1401/10/10
فاطمه gh
آره خدا منو دوست داشته که خودش نزاشته دیگه رشد بکنه حکمتشو شکر ولی از بابت خودم میترسم نکنه من خودم مشکلی دارم که اینطور شده
0
1401/10/10
سوال کننده
من هنوز تو شوک واسه ایست قلبیشم...این سقطم قوز بالا قوز شده....خدا نخواست نموند ...ب اندازه کافی اذیت شدیم حداقل اینجوری دیگه عذاب نکشیم
0
1401/10/10
سوال کننده
ن بابا دکتر ب خودم گفت اکثر جنین هایی ک تو این هفته متوقف میشن مشکل سند وم کرومورمی دارن خود ب خود سقط میشه..
1
1401/10/10
فاطمه gh
منم تو شوکم نمیدونم حرف کیو باور کنم یکی میگه سندروم ترنر ایست قلبی نمیکنه یکی میگه میکنه
یکی میگه این کمیابه دارم دیوونه میشم بخدا
یکی میگه این کمیابه دارم دیوونه میشم بخدا
1
1401/10/10
فاطمه gh
باز خدارو صد هزار مرتبه شکررر که بچه معیوب نمیزاره برامون باز دوستمون داره ولی یکم بیقرارم واسه بارداری بعدیم کاش یدونه بچه سالم داشتم دیگه بفکر بچه نبودم
0
1401/10/10
سوال کننده
همه احتمالات و در نظر بگیر ...ک واسه بارداری بعدی تمام ازمایشات و انجام بدیم من ک چنان چشمم ترسیده بدون ازمایش عمرا بزارم واسه بارداری چون دیگه طاقت ن ارم
1
1401/10/10
سوال کننده
اره انشالله ک خدا خودش دلش رحم میاد و دامن همه منتظرارو ب شادی و سلامتی سبز کنه
0
1401/10/10
فاطمه gh
حالا شما خدارو شکر یه بچه سالم داری بار اولتم هست ببین من چی میکشم دوبار با عذاب سقط کردم
0
1401/10/10
سوال کننده
من سال قبلم ی بارداری خارج از رحم داشتم یگ هفنه کامل بستری بودم ب قدری سوزن سوزنم کردن ...واسه همین متنفرم از بیمارستان
0
1401/10/10
سوال کننده
شما چند روز بستری شدین واسه کورتاژ
0
1401/10/10
فاطمه gh
برا کورتاژ ۵ ساعت نگه میدارن برا من افتاد آخر شب دیگه تا صبح منتظر موندم
0
1401/10/10
فاطمه gh
وای خدایا خارج رحمی بدتر از همه🤦منم متنفرم از بیمارستان بقران
0
1401/10/10
سوال کننده
۵ ساعت بعد از کورتاژ تگه میدارن؟
0
1401/10/10
سوال کننده
تو رو خدا راستش بگو کورتاژ خیلی درد داره....سوند هم وصل میکنن
0
1401/10/10
سوال کننده
خیلی عذاب کشیدم خیلی ....
0
1401/10/10
💞مریم 💞
رفتم پیش متخصص زنان خودش سونو کرد گفت چیزیش نمونده اما میوم ک دارم بده
0
1401/10/10
سوال کننده
میوم چیه مریم
0
1401/10/10
سوال کننده
نگفت چند سانت موندخ
0
1401/10/10
سوال کننده
ه
1
1401/10/10
💞مریم 💞
عزیزم اکثر سقطا تو هفته ۸ بخاطر مشکل کروموزمیه استرس نداشته باش
0
1401/10/10
💞مریم 💞
چیزی نمونده بود
0
1401/10/10
فاطمه gh
آره عزیزم کل عمل ده دقیقه طول میکشه تا بهوش بیای ۴۰دقیقه من قرار بود عصر کورتاژ شم شب مرخص که مریض اورژانسی رفت اتاق عمل منو ساعت یازده بردن ۱۲ اومدم بخش
0
1401/10/10
💞مریم 💞
توده خوش خیم رحم
احتمالا داد دلیل سقطمم همین باشه
احتمالا داد دلیل سقطمم همین باشه
0
1401/10/10
فاطمه gh
بابا سوند برا چی😂😂هیچی نفهمیدم هیچیی
0
1401/10/10
سوال کننده
ای وای ....چرا اخه....قبلا منوجه نشده بودین
0
1401/10/10
سوال کننده
بعدش چی ....من ترس منو میکشه
0
1401/10/10
💞مریم 💞
میدونستم میوم دارم ب ده تا دکترم بیشتر نشون داده بودم ک واسه بارداری مشکلی نیس گفتن نه
باردار ک شدم هورمونا بارداری روش اثر گذاشت بزرگتر شد
باردار ک شدم هورمونا بارداری روش اثر گذاشت بزرگتر شد
0
1401/10/10
سوال کننده
حالا باید چی کار کرد
0
1401/10/10
سوال کننده
ای وای ... چقد بد...مشکل تو مشکل پیش میاد چرا اخه ... واسه ۵ سی سی مونده هنوز نوبتم نشده برم نشون بدم ک باید چیکار کنم
0
1401/10/10
💞مریم 💞
والا نمیدونم دیگه
0
1401/10/10
💞مریم 💞
دیگه مغزم هنگ کرده
0
1401/10/10
سوال کننده
خدایا حکمتت و شکر ولی ما خانوما چرا هرچی درد هست واسه ماست
0
1401/10/10
💞مریم 💞
اره بخدا اما بازم شکر
0
1401/10/10
فاطمه gh
عزیز چطورمتوجه شدی ؟
من بیمارستان بستری بودم برا یکی ده سانت بود عمل کرده بودنش میگفت ۳ سال پیش ۶ سانتی بود
من بیمارستان بستری بودم برا یکی ده سانت بود عمل کرده بودنش میگفت ۳ سال پیش ۶ سانتی بود
0
1401/10/10
فاطمه gh
بعدشم که بهوش اومدم دیدم دارن سونو میکنن بعدش تحویل همسرم دادن برا بخش کمک کرد گزاشتنم رو تخت ساعت ۶ صبح کامل سرحال بودم پاشدم پاهام اینا بتادین بود شستم
0
1401/10/10
💞مریم 💞
توی سونو ک قبلا رفته بودم مشخص بود
0
1401/10/10
فاطمه gh
زود اقدام کن برا درمان بمونه بزرگتر میشه وگرنه برداشتنش خیلی راحته
0
1401/10/10
Kimiya 💛
سلام بابت تجربه تلخت متاسفم کاملا درکت میکنم انشاءالله خدا به همه مادرایی که سقط دیدن صبر بده
عزیزم من ۴ماه پیش کورتاژ شدم
درد کورتاژ دقیقا مثل پریودیه
بعدش که اصلا درد نداری
من بعد کورتاژ احساس میکردم بدنم سبک شده انقد که قبلش حالت تهوع داشتم🤦🏻♀️
عزیزم من ۴ماه پیش کورتاژ شدم
درد کورتاژ دقیقا مثل پریودیه
بعدش که اصلا درد نداری
من بعد کورتاژ احساس میکردم بدنم سبک شده انقد که قبلش حالت تهوع داشتم🤦🏻♀️
0
1401/10/10
Kimiya 💛
مرضیه جان
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من سال ۹۷ ک سونو رفتم گفتن میوم داری چندتا دکتر نشون دادم گفتن واسه بارداری مشکلی نیس اون موقع ۱ سانت بود
قبل بارداریم حدود دوسانت و نیم بود گفتن مشکلی نیس بزار باردار شی
توبارداری ۳سانت ونیم شد این دکتر گفت شاید دلیل سقط بوده😡😡
بزنم این دکترا رو بکشم🗡🗡
قبل بارداریم حدود دوسانت و نیم بود گفتن مشکلی نیس بزار باردار شی
توبارداری ۳سانت ونیم شد این دکتر گفت شاید دلیل سقط بوده😡😡
بزنم این دکترا رو بکشم🗡🗡
0
1401/10/10
Kimiya 💛
اول یه قرص میزارن واژنت یکیم زیر زبونی
بعد حدودا یک یا دوساعت میبرنت اتاق عمل
اصلا استرس نداشته باش
بعد حدودا یک یا دوساعت میبرنت اتاق عمل
اصلا استرس نداشته باش
0
1401/10/10
💞مریم 💞
هیچ دکتری نمیگه بردار میگن سایزش کوچیکه دست تو رحمت نشه و رحمت جراحی نشه بهتره
0
1401/10/10
Kimiya 💛
من سقط فراموش شده داشتم قلب نازنیم تشکیل شده بود هنوز که یادش میوفتم جیگرم کباب میشه اگه بود دو ماه دیگه به دنیا میومد💔
0
1401/10/10
💞مریم 💞
سقط خیلی سخته
واسه بارداری اقدام نکردی؟
واسه بارداری اقدام نکردی؟
0
1401/10/10
Kimiya 💛
ماه پیش اقدام کردم نگرفت دیگه بیخیالش شدم میترسم باز دوباره سقط بشه چون نه من نه شوهرم ازمایش ندادیم
0
1401/10/10
Kimiya 💛
ما تو بیمارستان ۴نفر برای کورتاژ بودیم ۳ نفر هفتشون بالاهم بود اصلا ذره ای درد نداشتن راحت تو گوشی بودن انگار نه انگار اما من اندازه یه زایمان اذیت شدم بدن با بدن متفاوته
1
1401/10/10
فاطمه gh
آره منم از اسمش میترسیدم ولی خیلی خوبه بخدا آدم احساس راحتی میکنه بعدش هیچ دردی نداری
0
1401/10/10
💞مریم 💞
منم اندازه یه زایمان طبیعی درد کشیدم
0
1401/10/10
فاطمه gh
پس چیکار کنی بیخیالش نشو بزرگتر میشه
0
1401/10/10
💞مریم 💞
اخه ادم هر چی ازمایش بده اخرش نقص کروموزومی معلوم نمیشه
0
1401/10/10
فاطمه gh
برا منم فراموش شده بود فک میکردم سالمه تا لحظه آخر
0
1401/10/10
💞مریم 💞
واسه منم زده بود سقط فراموش شده
1
1401/10/10
Kimiya 💛
😔😔
ببخشید میپرسم شما کی کورتاژ کردین؟
ببخشید میپرسم شما کی کورتاژ کردین؟
0
1401/10/10
💞مریم 💞
نه پیگیرش میشم جدیتر
0
1401/10/10
Kimiya 💛
سقط بعد تشکیل قلب بیشتر به خاطر ضعف اسپرمه
0
1401/10/10
Kimiya 💛
منم فکر میکردم سالمه ۶ هفته و ۱ روز قلبش تشکیل شد دو هفته بعد دوباره سونو رفتمگفت تو ۶هفته و ۴روز رشدش متوقف شده
1
1401/10/10
💞مریم 💞
من کورتاژ نکردم قرصم داد وقتی قرص رو خوردم دردشدید داشتم کمر درددد شدید مثانه ام فشار روش بود دل درد شدددید تا اینکه جنین سقط شد
0
1401/10/10
Kimiya 💛
شنیدم با قرص سخت تر از کورتاژه
1
1401/10/10
💞مریم 💞
من ک نمیدونم درد زایمان چجوریه اما مامانم میگفت شبیه درد زایمان بود
0
1401/10/10
💞مریم 💞
من سونو اول گفت قلبش تشکیل نشده
سونو دوم گفت رشدش خیلی خوب بود احتمالا بااین رشد خوب قلب داشته اما قلبش ایست کرده
سونو دوم گفت رشدش خیلی خوب بود احتمالا بااین رشد خوب قلب داشته اما قلبش ایست کرده
1
1401/10/10
💞مریم 💞
دردش اگه با صدای بچه بود خیلی شیرین میشد
0
1401/10/10
مرجان ❤️🌈❤️
عزیزم منم مثل شما بودم. بدون اینکه ضربان قلب دیده بشه، رشد میکرد و بزرگ میشد...
اینو میگم که شاید کمک کنه زیاد غصه نخوری🥺
دکتر بمن گفت بخاطر هورمون بارداری، اندازه ساک بزرگتر میشه و رشد میکنه.
شاید اصلا جنینی هم داخل ساک نباشه اما دیگه قابل تشخیص نیست تو هفته های پایین
اینو میگم که شاید کمک کنه زیاد غصه نخوری🥺
دکتر بمن گفت بخاطر هورمون بارداری، اندازه ساک بزرگتر میشه و رشد میکنه.
شاید اصلا جنینی هم داخل ساک نباشه اما دیگه قابل تشخیص نیست تو هفته های پایین
0
1401/10/10
فاطمه gh
بدتر از زایمانه عزیزم ولی حیف بچه ای در کار نیست😔
0
1401/10/10
فاطمه gh
آزمایش اسپرم چجوری گرفته میشه باید مرد خود ارضایی بکنه ؟
1
1401/10/10
💞مریم 💞
من جنین بود حتی وقتیم سقط کردم جنینم کامل بود قشنگ میتونستم تشخیص بدم سر و بدنشو
0
1401/10/10
💞مریم 💞
اره عزیزم اصلا نباید خودت دخالت کنی یا از صابون این چیزا استفاده کنه
0
1401/10/10
سوال کننده
سونو رو نشون دکتردادم گفت یک هفته جوشونده تخم شوید و تخم جعفری و ایشن و رازیانه و بابونه و عروس پشت پرده ب اضافه ی کپسول داد...گفت بخورم مرتب تحرکم داشته باشم..بعدش برم سونو...گفتم اکه برم سونو بازم بگه ۳ یا ۲ سانت مونده چی ...گفت تو مطب واست بر میدارمش...نمیدونم منظورش حالا شستشوی رحمه یا چیز دیکه...تمام سعیش اینه منو نفرسته کورتاژ...بس ک میدونه ادم ترسوام
0
1401/10/10
💞مریم 💞
ایشالا ک هر چی هست میاد پایین دیگه نیاز ب کورتاژ هم نداری
1
1401/10/10
سوال کننده
انشالله
0
1401/10/10
سوال کننده
عه ...پس شوهر من تو ازمایشگاه انجام داد با استفاده از ژل ...جواب ازمایش اسپرمش گفتن خوبه....ممکنه چون ژل استفاده کرده خطا شده باشه
0
1401/10/10
سوال کننده
دیگه بکشم خودمو هم نمیاد ...دفه قبل ب زور بردمش.روش نمیشد
0
1401/10/10
فاطمه gh
منم شنیدم ژل اینا خطا میده 🤦خدایا چقدررر سخت آخه چجوری اونجا تحریک بشه
0
1401/10/10
سوال کننده
ای بابا.....چ بد .... حداقل امید داشتم ک اسپرمش خوبه
0
1401/10/11
💞مریم 💞
میگن بهترع استفاده نشه
0
1401/10/12
💞مریم 💞
سلام خوبید؟
0
1401/10/12
habibeh 😘 (خدا خیلی بزرگه)m
ان شاالله برای هیچ کس پیش نیاد عزیزم ان شاالله خیلی زود خدا بهتون بچه های سالم و صالح بده ولی بهترین کار این جور مواقع کورتاژ ب نظر من
1
1401/10/12
سوال کننده
سلام مریم جان خوبی
0
1401/10/12
سوال کننده
ان شالله ..والله نمیدونم کدوم کار درسته...دکترم خودش گفت دست نزنن بهت بعتره....کورتاژ عوارض خودشو داره
0
1401/10/12
💞مریم 💞
قربونت عزیزم
0
1401/10/12
سوال کننده
چ خبر چیکار کردی....من ک همچنان درگیرم
0
1401/10/12
💞مریم 💞
من خونریزیم داره کم میشه اما کمر درد دارم
0
1401/10/12
سوال کننده
من کمر درد دارم...از درد زیاد کمربند بستم خیلی بهتر میشه دردم
0
1401/10/12
💞مریم 💞
منمکمرمو از اول بستم اما امروز ک سرکار رفتم وقتی اومدم خونه کمرم داشت میترکید
0
1401/10/20
💞مریم 💞
سلام مرضیه جان بهتر شدی؟؟ چیکار کردی؟
0
1401/10/20
سوال کننده
سلام عزیزم...خداروشکر
0
1401/10/20
سوال کننده
دیروز رفتم سوند گفت بقایا دیگه ندارم اما مایع خفیف مشاهده شدهک نشون دکتر دادم گفت ی کم عفونت داری ...دارو داده واسه عفوتتم
0
1401/10/20
💞مریم 💞
خب خداروشکر ک دفع شده
0
1401/10/20
سوال کننده
مرسی عزیزم...گفت تا سه ماه جلو گیری کنم و قرص اهن و نوربین و مترونیدال و جلوگیری داد...
0
1401/10/20
سوال کننده
اینارو بخورم بعد باید برم پاپ اسمیر و ازمایش خون ...
0
1401/10/20
فاطمه gh
مرضیه جان خدارو شکر که دیگه راحت شدی عزیزم
من سقط قبلی عفونت گرفته بودم هر چی دارو خوردم جواب نداد دوبار دود عنبر نسارا دادم خوب شدم
من سقط قبلی عفونت گرفته بودم هر چی دارو خوردم جواب نداد دوبار دود عنبر نسارا دادم خوب شدم
0
1401/10/20
💞مریم 💞
ایشالا ک نی نی بعدی رو خدا سالم بده
0
1401/10/20
💞مریم 💞
منم از چند روز بعد سقطم شروع کردم قرص اهن بخورم
ایرون فورت اسمش
ایرون فورت اسمش
1
1401/10/21
سوال کننده
قربونت عزیزم ...اره قبلا دود کردم...عالیه عالی...
1
1401/10/21
سوال کننده
انشالله .....انشالله خودت و همه اقدامی ها
1
1401/10/21
سوال کننده
اره خیلی خوبه...نوروبین هم هفته ای یکی ...
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




