سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر
من الان۲۳روز از زایمان سزارینم میگذره ده روز بعداز زایمان خونریزیم خیلی کم شده بوده و درحدخون آبه و لکه های قهوه ای بود تا چهارپنج روز پیش که مجددا خونریزی شروع شد که کاملا رنگش قرمزه و مثل خونریزی پریودی هست.تا کی این خونریزی ها ادامه داره؟و این خونریزی من طبیعی هست یا نه؟؟؟
از چندوقت بعداز زایمان میشه رابطه داشت؟
پرسش (1401/10/20):
خونریزی بعد از سزارین
448
26
1401/10/20
سوال کننده
0
1401/10/20
. .
برای منم همینجوری بود تا ۵۰ روز فک کنم ادامه داشت هی کم و زیاد می شد
0
1401/10/20
. .
رابطه ۴۰ روز بعد ، دکتر من گفت ۶ هفته بعد یعنی ۴۲ روز
0
1401/10/20
Parisa. h
من ۱۵ روز خونریزی خیلی کم داشتم و دوسه روز لک بینی و تمام
0
1401/10/20
مامان دخملی
عزیزم تا ۶هفته طبیعیه کاملا.حتی اگر زیاد باشه ولی بعد ۶ هفته نرمال نیست
0
1401/10/20
مامان دخملی
من دقیقا همون ۶هفته رو خونریزی داشتم قطع شد.رابطه هم بستگی به شرایط جسمی خودت بعد از خونریزی داره....بارای اول درد و سوزش هم زیاده.بعدش بهتر میشه.اگر دیدی اذیتی لوبریکانت بزن
1
1401/10/21
سوال کننده
۶۰روز خیلیه چون باید خونریزی و لکه بینی کامل تموم بشه که بشه رابطه داشت
1
1401/10/21
سوال کننده
من سربارداریم کم خونی گرفتم خیلی سخته اگه ۶۰روز طول بکشه
1
1401/10/21
. .
نه گفتم گفت تا ۶ هفته یعنی ۴۲ روز رابطه نداشته باش
1
1401/10/21
سوال کننده
یعنی با وجود خونریزی بعداز۴۲روز میشه رابطه داشت؟
0
1401/10/21
سوال کننده
زایمان اول خونریزی بیشتراز زایمان دومه؟
0
1401/10/21
. .
فک نکنم، خونریزیت زیاده؟ برای من در حد لک میشد باز بیشتر می شد ولی زیادش همون چند روز اول بود
1
1401/10/21
سوال کننده
خونریزیم درحد یه پریودمعمولیه
0
1401/10/21
. .
شایدم پریود شدی، بذار دکتر بیاد ببینیم چی میگه
0
1401/10/21
Parisa. h
من اولی طبیعی بود کمتربود
0
1401/10/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
تا 60 روز بعد زایمان تداوم خونریزی ها میتواند امری طبیعی باشد ،اما توقع داریم که با گذشت زمان شدت خونریزی ها کمتر شود مگر اینکه در این حین پریود شوید، صبوری کنید اگر خونریزی شدید بیشتر از ده روز تداوم داشت ، جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید.
برای رابطه هم 6 هفته صبوری کنید و بعد اگر شرایط باثبات بود بعد میتوانید شروع کنید 🌸
وقتتون بخیر ❤️
تا 60 روز بعد زایمان تداوم خونریزی ها میتواند امری طبیعی باشد ،اما توقع داریم که با گذشت زمان شدت خونریزی ها کمتر شود مگر اینکه در این حین پریود شوید، صبوری کنید اگر خونریزی شدید بیشتر از ده روز تداوم داشت ، جهت ارزیابی دقیق تر مراجعه کنید.
برای رابطه هم 6 هفته صبوری کنید و بعد اگر شرایط باثبات بود بعد میتوانید شروع کنید 🌸
0
1401/10/21
سوال کننده
ممنون خانم دکترعزیز
من از وقتی خونریزیم بیشتر شده ترشحات تخم مرغی شکل مثل قبل از بارداری که زمان تخمک گذاری داشتم هم دارم.این ترشحات تخم مرغی طبیعی هست؟
درچه حدخونریزی باشه شدت زیاد محسوب میشه؟
من از وقتی خونریزیم بیشتر شده ترشحات تخم مرغی شکل مثل قبل از بارداری که زمان تخمک گذاری داشتم هم دارم.این ترشحات تخم مرغی طبیعی هست؟
درچه حدخونریزی باشه شدت زیاد محسوب میشه؟
0
1401/10/21
پزشک اوما
بله جانم تابع نوسانات هورمونی طبیعی هست و ضمن اینکه ممکن هست تخمک گذاری هم رخ بدهد برای همین جلوگیری از همان ابتدای شروع روابط اهمیت دارد، اگر خودتان در مقایسه با پریودهای قدیم احساس کردید شدت زیاد. است یا با گذشت چند روز از حجم اولیه خونریزی کم نشد و روند کاهشی نداشت
1
1401/10/21
سوال کننده
ممنونم خانم دکتربابت راهنمایی هاتون🌷😘❤️
0
1401/10/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم 💗❤️💗
0
1401/10/21
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




