Ooma

تفسیر تکرار آزمایش cbc طبق نظر شما

عکسش رو میفرستم
پزشک اوما گفتین که ذخیره آهن و ویتامین دی آزمایش بدم و cbc مجدد تکرار کنم
مینور هستم
اول آزمایش قبلی رو میفرستم بعد آزمایش جدید که به تجویز شما انجام دادم

21 پاسخ 928 بازدید


یبوست نوزاد ۶ ماهه

دخترم حساسیت به پروتئن گاوی داره.فرنی رو با آب درست میکنم براش،قطره آهن لیپوزوفرفورت بهش دادم دوبار ولی الان ۵ روزه مدفوع نکرده،موقع زور زدن هم گریه میکنه.لطفا راهنماییم کنید

30 پاسخ 349 بازدید


کاهش تیتر بتا نشونه سقط هست

سلام وقتتون بخیر من شنبه آزمایش دادم و تیترم ۱۱۰ بود و امروز آزمایش دادم و تلفنی بهم گفتن جواب ۵۶ هست
یعنی حتما سقط میشه
کسی تجربه ای داره
خیلی خیلی ناراحتم

385 پاسخ 2,055 بازدید


کمردرد و حرکت جنین

سلام از دیشب کمر و پهلوهام درد داره
انگار شکمم فشار روش
اجزای دیگه بدن ک بالا شکمم انگار منقبض شدن فشار میارن ب کمرم
طبیعی ؟نگرانم
حرکتای جنینم‌ از دیروز خیلی خوب حس میکنم البته
خودم ازقبل دیسک کمرو گودی داشتم جفتمم قدامی
ممکن بخاطر اینا باشه؟ برم دکتر زنان یا دکتر کمرم؟
دیشبم اولین امپول هفتگی هیدروکسی پروژسترونم زدم هرشبم شیاف میذازم

11 پاسخ 555 بازدید


خانم دکتر ی مدت پای دختر ۶ ماهم ادرار سوختگی داره

بعد هربار تعویض پوشک میشورمش و پماد میزنم ولی چند روزه اینطور شده و اصن خشک نمیشه زخمش.
فردا میبرمش دکتر از نزدیک ببینه ولی گفتم تا فردا شما راهنماییم کنید ممنون❤

8 پاسخ 529 بازدید


انجام سونوگرافی شکم ولگن

سلام خانوم دکترو خانومای عزیز این سونو رومیفرستم هرکس بلده تفسیر کنه ممنون میشم

16 پاسخ 258 بازدید


تفسیر سونوی آنومالی اسکن

دکتر جان لطفا سونوی منو تفسیر میکنید
آزمایش غربالگری دومم ریسک داشت برا همین زودتر رفتم واسه سونو

13 پاسخ 338 بازدید


زمان انجام غربالگری اول

سلام خانوم دکتر خسته نباشید
خانوم دکتر سونوگرافی ابجیم هست طبق سونو تشکیل قلب از چندم تا چندم وقت داره ک سونو ان تی رو انجام بده
پیشاپیش مرسی از پاسخگوییت♥️♥️♥️♥️♥️🌹🌹🌹🌹

9 پاسخ 462 بازدید


بچه ها یه دقیقه بیاین لطفا

سلام به همگی
بنظرتون بارداری دوم هم باید لکه لانه گزینی داشته باشم.(پارسال این موقع بارداری پوچ اولین بارداریم بود که دو روز قبل موعدم اندازه عدس لک دیدم بعد دو روز بی بی زدم مثبت بود ولی دیگه ...)
الان دو روز از موعدم گذشته پریود نشدم و لک لانه گزینی هم نداشتم اقدام هم نیستم جلوگیری طبیعی داشتم..
بنظرتون امکان داره بارداری دوم بدون لکه لانه‌گزینی اتفاق بیفته؟

70 پاسخ 618 بازدید


کم شدن درد سینه

سلام من هفته دهم بارداری هستم، اوایل احساس درد و سنگینی در سینه ها داشتم ولی الان دو روز هست که درد خیلی خیلی کم شده، آیا طبیعی هست؟ یا نیاز به دکتر و سونوگرافی هست؟

13 پاسخ 384 بازدید


میتونم قرص روکین رو از روز ۵ امپریودی شروع کنم؟

سلام دوستای گلم و خانم دکتر من قرص روکین گرفتم بخورم هم برا تنظیم‌پریودی هم برا جلوگیری از بارداری رو قرص نوشته باید از روز اول پریودی مصرف بشه ولی من الان روز ۵ ام پریودیم میتونم‌مصرف کنم؟؟ درکل قرص روکین خوبه ؟؟

9 پاسخ 244 بازدید


تفسیر سونوی داپلر وزن

سلام خانم دکتر. لطفا سونوی منو تفسیر کنید
با توجه به طول استخوان ران میخواستم بدونم قدش نرماله؟

10 پاسخ 510 بازدید


مدفوع مخاطی نوزاد باوجود رژیم حساسیت+عکس

سلام پزشک جان من پسرم حساسیت به پروتین گاوی داره و حدودا یک ماه و نیم متوجه شدم و ازهمون روز رژیم غذایی رعایت کردم کلی چیز حذف کردم درکنارش متخصص اپتامیل پپتی جونیور نوشته ک پسرم هیچ جوره نمیخوره اصلا شیشه نمیگیرع حتی دوتا قندم میندازم ولی نمیخوره قیافش یجوری میکنه اوق میده(تو اوج خابم بهش میدم یکم میک میزنه کلا اوق میده ازخاب بلندمیشه،حتی خیلی گرسنه باشه با قطره چکان مثل دارو اگه ۴۰تا بخوره بزوور) ولی گف اگ رژیم رعایت کنم نیازی ب شیرخشک نیس الانم چندروزع سرماخورده بینی اش کیپ و دارو مصرف میکنه(اسپری بینی دکوفن و دی بی سالین و شربت نئوتادین و ازیترومایسن ۱۰۰ و پلارژین)۳روزه ازیترمایسین و نئوتادین رو قطع کردم میتونه مدفوعش از داروها یا سرماخوردگی باشه؟؟
چون باوجود رعایت رژیم یا حتی وقتی شیرخشکم بزور میخوره بازم دفعش مخاطیه نمیدونم چرا؟
گاهی دلدردع بهش رامنوفلور هم میدم.
دفعش عادیه؟این نوع مخاطی بودن فقط دلیلش آلرژی پروتین گاوی؟؟؟

59 پاسخ 2,960 بازدید


آمپول اچ سی جی

سلام خانوما من سه روز دیگه میخوام آمپول اچ سی جی بزنم اونایی که زدن نتیجه گرفتن میشه بگین چیکار کنم چی بخورم چی نخورم چند روزی نزدیکی کنم و کی تست بار داری بزنم

27 پاسخ 790 بازدید


بارداری و خون ریزی

سلام خسته نباشید
۲۶ سالمه ۴سال باردار نشدم لتروزول خوردم هم اکنون روز ۳۲پرویودی هستم و پریود هام هم ۲۶تا۲۸روزه بود که هنوز پریود نشدم
روز ۲۹پریودی بی بی چک گذاشتم یک هاله انداخت کم رنگ و رفتم آزمایش دادم و بتام ۶.۶۵۰ بود
امروز که روز ۳۲ پریودی هست دوباره بی بی چک گذاشتم و سر یک دقیقه یک هاله پررنگ تر از روز ۲۹انداخت
نوک سینه هم بسیار درد می‌کنه سر گیجه دارم کمر درد و درد زیر شکم و تخمدان هم دارم
الان به نظرتون چیکار کنم؟
امروز ساعت ۱۴ رفتم دستشویی و دیدم دستمالم خونی شد و وقتی نشستم در دستشویی به اندازه یک سکه دایره ای خون نسبتا غلیظ قرمز ریخت روی کاسه توالت خیلی نگرانم چیکار کنم یعنی سقط شده؟
بی چک هاله داره

60 پاسخ 773 بازدید


عفونت چشم پسرم

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
دوتا چشم پسرم دوروزه بدجور عفونت کرده
قطره و پماد نمی‌ذاره بزنم
راه حل خونگی ندارید زودتر خوب بشه بخدا ...همش گریه می‌کنه

خودمم ک سرما خوردم داغونم و گلو درد خستم کرده

7 پاسخ 735 بازدید


مامانهای گل استفاده از روروئک از کی میشه؟

سلام مامانهای عزیز...من خیلی دست تنهام پسرمم خیلی خیلی شیطون و غر غروإ...اصلا نمیزاره بزارمش زمین تو کالسکه هم نمیمونه...کل روز داره یا شیر میخوره یا گریه و غر میزنه باید باهاش مدام یا رو زمین بخوابونمش و بازی کنم یا تو بغل میمونه...تو آغوشی هم از ترسم نمیزارمش وزنش بالاس میترسم پاره شه...از کی میشه تو روروئک گذاشت که راحت شم یه کم

43 پاسخ 687 بازدید


دکتر متخصص اطفال در زوپ

سلام دوستان دکتر اطفال عالی توی اپلیکیشن زوپ نمیشناسید مشاوره بده

6 پاسخ 278 بازدید


خانم maaahiجان و aftab جان زود بیایید ' کار مهم باهاتون دارم

دوستان عزیز زود بیا تو تا پیام ' خیلی مهمه سوالم .
آزمایش غربالگری دومم جوابش اومده ' ریسکم ۱ به ۸۳ هست .
شما هم ظاهرا ریاست بالا بوده ' چهکار کردی ؟.؟.

48 پاسخ 486 بازدید


زمان مراجعه به بیمارستان

سلام
من 37 هفته و 5 روز هستم امروز
دیروز پزشک معاینه لگن انجام داد و گفت حدود 2 سانت باز شده
حالا من باید منتظر بمونم درد شروع بشه تا برم بیمارستان؟
از کجا بفهمم بیشتر شده یا نه؟
ممنون🌹

25 پاسخ 657 بازدید