سلام خدمت پزشک عزیز و دوستان من با امروز شش روزه که سزارین شدم از روز اول بیمارستان خونریزی داشتم اما رنگ شکل خون ریزی مثل پریود نیست رنگ وقتی روی هم جمع میشه سیاه رنگه و وقتی دستمال میکشم حالت کش دار و نارنجی رنگ هستش خواستم ببینم طبیعیه یا نه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



507
1401/10/20




