Ooma

دردمقعدی بعداززایمان طبیعی راهی داره بهتربشه؟

سلام خانم دکتر،من۵روزپیش زایمان طبیعی داشتم زایمانمم سخت بودبعداززایمان یه لحظه هم نتوستم بشینم احساس وزوروفشارتومقعددارم شکمم بعدخوردن لاکسی ژل بصورت اسهال کارکردولی بازم همون دردودارم دیروزدکتررفتم گفت کاری نمیشه کردوبخیه هامم خوب بودولی این حالتم خیلی منواذیت میکنه راهی نداره بهتربشه؟
بچه رونتوستم اصن بغل کنم یه پام سرویس بهداشتیه ویه پام رختخواب
توروخداراهنمایی کنیدکسی بوده اینجوری بشه چقدرطول میکشه بهتربشه...؟

20 پاسخ 479 بازدید


تجربه استفاده از نکسیوم برای رفلاکس

سلام دوستان کیا از قرص نکسیوم ۲۰ برا رفلاکس استفاده کردن راضی بودن؟ من دخترم امپرازول ایرانی خورد ولی اوق زدناش بیشتر شد. الان نکسیوم اصل سوئد خریدم ولی میترسم بدم بهش. دیدم بعضیا نوشتن به بچشون‌ نساخته و بیقرارتر شده و ...

46 پاسخ 3,041 بازدید


کمردرد بارداری کی خطرناکه

سلام.کمردرد رو از اول بارداری داشتم ولی خیلی کم بود هم دردش هم زمانش .ولی دوروزه شدید درد میکنه.و به خاطر تهوع و استفراغ اصلا فعالیت نداشتم در حد غذا درست کردن و کارای روزانه. کار سنگین نمیکنم
شیاف پروژسترون با نظر پزشکم هرشب یدونه استفاده میکنم.
سوالم اینه هم چیکارکنم دردم کمتر شه و هم اینکه کی این دردا نشانه خطره؟؟؟

26 پاسخ 595 بازدید


وزن بارداری در هفته ۲۷

سلام به دکتر عزیز و مامانای گل
یه سوال داشتم من تقریبا هفته ۲۷ بارداری هستم دوشنبه هفته گذشته رفتم دکتر وزن کرد گفت نسبت به ماه قبل وزن اضافه نکردی اما واسه رشد بچه ک ازناف تا زیرشکم و اندازه میگیرن گفت رشتش خوب بوده اماخودت وزن نگرفتی خواستم ببینم مامانایی ک تجربه دارن چیا بخورم واسه وزن گیری خودم وبچه؟
ایا این موضوع تو هفته من طبیعی؟
خیلی نگرانم ممنون میشم از دکترعزیز و مامانایی ک‌تجربه دارن راهنماییم کنن

20 پاسخ 524 بازدید


مصدف قرص فرتیل اید برای افزایش کیفیت اسپرم

سلام وقت بخیر من پزشکم بعد سقط به همسرم فرتیل اید داد
روی بسته نوشته روزی ۳ تا ولی دکترم گفته روزی یکی
میشه در مورد این قرص توضیح بدید که خوب هست یا نه و کسی بوده با این قرص نتیجه گرفته باشه؟
و اینکه همسرم خیلی قلیون میکشه و من هر چی میگم گوش نمیکنه و واریکوسل هم داره که نوبت پزشک متخصصمون برای ۲۰ روز دیگه است
قلیون خیلی تاثیر داره رو اسپرم؟

48 پاسخ 433 بازدید


در شیردهی با سرما خوردگی چه کنم؟

سلام.من امروز که بیدار شدم گلو درد شدم و علاعم سرما خوردگی دارم.چه دارویی استفاده کنم روی شیردهی و بچم تاثیری نزاره؟

10 پاسخ 259 بازدید


خلط پشت گلو در نوزاد ۳هفته ای

سلام خسته نباشید.پسرم ۳هفته ای هستش و خلط پشت گلو داره استفراغش بعضی وقتا حالت چسبندگی داره، مشکل خاصی هستش یا طبیعیه؟

18 پاسخ 407 بازدید


چه نوعی شیری واسه نوزاد یکساله مناسبه

سلام مامانا
دخترمو امروز بردم مطب واکسن یکسالگی زد
دکترش گفت دیگه شیرخشک نده و پاستوریزه بده
نیازم نیس گرم کنی
بنظرتون شیر کم چرب بدم یا پر چرب

71 پاسخ 5,256 بازدید


سایز فولیکولم ۲۸ عه

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان
کسی با فولیکول ۲۸ حامله میشه؟ ماه پیشم همین سایز آزاد شد این ماه هم همینطور

73 پاسخ 4,654 بازدید


استفاده از دارو در دوران شیردهی

سلام خانم دکتر من گلوم یکم ملتهبه دکتر ک معاینه کرد گفتن فقط قرمز شده.چندتا دارو برام نوشتن میخواستم بدونم میتونم اینارو مصرف کنم یا نه.پسرم شیر خودمو میخوره

2 پاسخ 243 بازدید


خونریزی بعد از معاینه لگن

سلام
امروز پزشک معاینه لگن انجام دادن و گفت دو فینگر باز هست
وقتی پاشدم مثل پریودی خونریزی کردم
هفته پیش که رفته بودم اصلا حتی لک هم ندیدم
حالا باید برم بیمارستان یا خیر؟
۳۸ هفته و ۳ روز هستم
ممنون🌹

19 پاسخ 660 بازدید


سونوی وزن جنین و سونوی داپلر

سلام دکترجان، بنده چهارشنبه پیش سونوگرافی رفتم و 35 هفته و 6 روز بودم که دکتر گفت وزن بچه 300 گرم کمهو دور شکمش هم سه هفته کوچیک تر هست، دکترم سونوی داپلر نوشت برام، دیروز انجام دادم ممنون میشم تفسیرکنید که ببینم وضعیت چطوره؟ خطرناکه؟ یعنی خیلی کوچیکه؟
در ضمن اینکه دکترم برام پودر لیدی مام نوشت که بگیرم.
و دکترم گفتن 15 کیلو افزایش وزن داشتم تا حالا
59 کیلو بودم شدم 74

12 پاسخ 578 بازدید


عصبانیت و ترس و استرس چه تاثیری روی بارداری و جنین داره؟

سلام دکتر عزیز و دوستای گلم
من خیلی عصبی میشم و ترس و استرسم هم زیاده ،چه تاثیری روی بارداری و جنین میذاره آیا خطرناکه؟

137 پاسخ 941 بازدید


کیست اندومتریوز و خوردن قرص وروژست

سلام خانم دکتر و دوستان عزیزم
من یکماه قبل برای چکاپ رفتم دکتر زنان و متوجه شدم کیست اتدومتریوز دارم دکتر برام قرص وروژست تجویز کرده و گفت ممکنه لک بینی پیدا کنی
از روز ۵ پریودی شروع کردم به خوردن قرص و ۹ومین روز از مصرفش به خونریزی شدید افتادم مانند پریود
خواستم بدونم طبیعیه؟اگه کسی میدونه ممنون میشم راهنمایی کنه از دوستان
با تشکر از شما خانم دکتر

113 پاسخ 2,253 بازدید


دفع لخته یا بافت هنگام پریود

سلام دکتر جان
من سابقه دو تا سقط ب فاصله یکسال پیش و ۷ ماه پیش داشتم ک
دفعه دوم کورتاژ شدم بعد از اون پریودیام متفاوت شده تا سه ماه ک پریودیام خونریزی های وحشتناک با دفع بافت داشتم دو سه ماهی نر مال تر بود یا گاهی خونریزی شدید اما الان دو سه روز لکه بینی داشتم و از امروز خونریزی دارم و تیکه های مانند جفت ک تو سقطم مشاهده میکردم رو میبینم به اندازه مثلا دو بند انگشت تیکه ازم دفع میشه خونریزی شدید دارم علتش چیه ؟
رابطه محافظت نشده هم نداشتم

9 پاسخ 575 بازدید


نحوه شمارش هفته بارداری

سلام وقت بخیر،دکتر محترم برای زایمان در بیمارستان،هفته بارداری از اولین روز آخرین قاعدگی محسوب میکنند یاسونو هفته ۱۲؟.


یه سوال دیگه اینکه ۲قلو باردارم شکمم خیلی اومده پایین به نظرم،۲و۳ هفته هنوز تا زایمان دارم به امید خدا، به نظرشما چون شکمم پایین ممکن دهانه رحمم زودتر باز بشه یانه؟طبیعی این حالت که دارم...وچه راه کاری دارین بتونم ۳هفته هم به سلامتی سپری کنم؟.

15 پاسخ 338 بازدید


تفسیر ازمایش تیروئید و پرولاکتین

سلام خانم دکتر ازمایش تیروئید و پرولاکتین دادم ممنون میشم تفسیر کنید برام⚘️⚘️

3 پاسخ 317 بازدید


تست پاپ اسمیر ⚠️

سلام دکتر جان
من دیشب رفتم دکتر زنان ازم پاپ اسمیر گرفت گفت فردا ببر بده آزمایشگاه
منم از پردیس رفته بودم تهران نمیتونستم بمونم ک امروز ببرم
اومدم خونه ولی امروزم نتونستم ببرم دنبال کارای امیر حسینم بودم
اشکالی داره فردا صبح ببرم؟

8 پاسخ 355 بازدید


سلام خدمت پزشک عزیز و دوستا اومایی تفسیر سونوگرافی ممنون میشم

مرسی از پاسخگوییتون

15 پاسخ 342 بازدید


مکمل کلسیم و حساسیت ب پروتیین گاوی

با سلام خدمت پزشک محترم و اومایی ها ی عزیز
پسر من وارد ۵ ماه شده و حساسیت ب پروتیین گاوی دارع و فقط شیر خودمو میخوره تا الان از هیچ مکمل کلسیمی استفاده نکردم خواستم بدونم خوردن مکمل سوپرا کل برای بچم ضرر نداره؟

5 پاسخ 338 بازدید