سلام پزشک عزیز
پسرم یک سال و دو ماهشه از اول پاییز همش سرما میخوره و خوب میشه الان نزدیک ده روزه که دوباره سرماخورده و داره دارو میخوره
مشکل من اینه که چند روزه شدیدا بی قراری میکنه همش میاد میچسبه بهم گریه میکنه خواب اروم نداره طول شب هر بیست دقیقه نیم ساعت میزنه زیر گریه دو سه روز پیش ساعت نه شب خوابید تا فرداش نه صبح وقتی بیدار شد زیر چشماش فوق العاده پف کرده بود یکمی حالت کبودی انگار ک ضربه خورده باشه درحالی ک مطمئنم ضربه نخورده بعد سه روزم پفش کم شده ولی از بین نرفته ممکنه خطرناک باشه؟ نیازی هس ببرمش دکتر شوهرم نمیذاره میگه همش الکی بچه رو میبری دکتر
بچه م خیلی اذیته همش گریه میکنه هیچی نمیخوره تا سرگرم بازی میشه از جام بلند میشم میزنه زیر گریه باز میاد میچسبه به پاهام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



346
1401/10/20


