سلام خانم دکترجان وقتتون بخیر امیدوارم حالتون خوب باشه.
خانم دکتر من قبل از بارداری پلی کیستیک بودم و بعد از دو سال اقدام باردار شدم یکبار هم iui کردم که منفی شد و با اصلاح سبک با خواست خدا باردار شدم.
دکترجان۲۶آذر پریود شدم بعد از سه ماه از زایمانم برای اولین بار،
پسرم شیرخشک میخوره و شیر خودمم میدوشم بهش میدم.
با توجه به سابقه ای که خدمتتون عرض کردم چه روش جلوگیری پیشنهاد میدین؟
از عود کردن پلی کیستیک میترسم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



637
1401/10/13



