من پسرم دیروز واکسن دو ماهگی زدیم براش
از دیروز دو سه بار استفراغ شدید داشته
این طبیعیه ؟ پسر من رفلاکس داره دارو های رفلاکس مصرف میکنه ولی زمان مصرف دارو دیگه استفراغ نداشته الان میخوام بدونم این استفراغ ها واسه رفلاکسه یا عوارض واکسن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



290
1401/10/19



