سلام خانوم دکتر عزیزم من امروز اشتباها دوساعت آمپول آزاد سازی رو که داروخونه گفته بود یخچالی هستش تو دمای خونه قرار دادم.ینی از یخچال آوردم بیرون که چیزی بذارم جاش یادم رفت دوباره بذارمش تو یخچال.خونمون هم خیلی گرم نیست و رو به سرده هواش.حالا میخواستم بدونم آیا خراب شدن؟خیلی ناراحتم از اشتباهم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1460
1401/10/20




