Ooma

غربالگری اول ازمایش خون سونو تفسیر نتیجه

سلام.من نتیجه غربالگری اول رو گرفتم خیلی نگرانم میشه نتیجه رو برام تفسیر کنید

23 پاسخ 430 بازدید


ترشحات در بارداری و احتمال عفونت

سلام دکتر عزیز یه مدته ک ترشحات پنیری شکل و حدودی سبز رنگ با خارش دارم ولی بوی نامطبوع نمیده لطفا راهنمایی کنید دارویی میشه استفاده کرد؟

6 پاسخ 333 بازدید


ترشح زرد در بارداری

سلام روزتون بخیر
من هفته ششم بارداری ام یکم ترشح زرد دارم و خارش به دکترم گفتم و یه دونه قرص فلوکونازول برام نوشت..برای جنین ضرری نداره ؟؟؟میترسم استفاده کنم

3 پاسخ 296 بازدید


دخترم آبریزش بینی داره 10 ماهشه

سلام دکتر دخترم 10 ماهشه و چند روزیه آبریزش بینی و خس خس سینه داره
داره سیتریزین و اسپری سدیم کلراید و شربت گل بنفشه استفاده میکنه
اما بهتر نشده چی بهش بد؟

28 پاسخ 524 بازدید


سلام دکتر اوما دختر ۳ماه ۱۵روز دارم که در این چند وقت سومین باریه که مریض شده

اولین بار مدفوع خونی بود ک آزیرو خورد گفتن عفونت خوب شد حدود ۲۰ روز پیش برادرش آنفولانزا گرفت که دخترمم تب گرد باز دکتر آزیرو داد و اسپری سدیم و شربت دانسترون چون بالا میاورد الان از جمعه صبح اول سرفه عادی کرد به شب که رسید سرفه خلط دار خشک بهش هر ۶ساعت ۱۰ قطر پلارژین دادم واسپری خر ۴ساعت اما باز خلط دار وقتی شیر میخور پشت بندش سرفه خیلی میکنه سریع شیر بالا میار ک به نظر من همرا با خلط ممنون میشم راهنماییم کنین

25 پاسخ 380 بازدید


قرص وکپسول تقویتی برای اقدام بارداری

سلام دکترعزیزو همراهان
مادوسال درحال اقدامیم و هنوز موفق نشدیم
بجز فولیک اسید وویتامین Dچه تقویتی هاومکمل ها برامون خوبه؟؟

12 پاسخ 450 بازدید


تفسیر آزمایشات سه ماهه دوم

سلام خانم دکتر عزیزم
لطف کنید آزمایش خون و قند و ادرار من رو تفسیر کنید.
خیلی ممنونم ازتون

39 پاسخ 370 بازدید


مصرف قرص دزولست و پریودی

سلام دکترجان،وقتتون بخیر🌹
دکترم برام قرص دزولست تجویزکردن که به مدت۳ماه بدون توقف مصرف کنم.از۱۰آبان که روز۱۰سیکلم بود شروع کردم،ازدیشب۲۱دونه قرص تموم شده وبه قرص های دارونما رسیدم،میخواستم بدونم من پریود میشم یانه؟
چونکه بعداز۳روزازشروع قرص ها لکه بینی داشتم تادیروز بعلاوه دردسینه ها،حالا فردا ک موعدمه من پریود میشم یانه؟الانم هیچ علائم پریودی ندارم مثل همیشه
ممنونم💋

1 پاسخ 243 بازدید


سلام اونایی که iuiکردن لطف کنن منو راهنمایی کنن

من روز ۱۴سیکلم سونو دادم
۳تا فولیکول سایز ۱۸و۱۹داشتم تخمدان راستم
و یه فولیکول ۱۸داشتم تخمدان چپم
همون روز دوتا امپول hmgساعت ۱ظهر زدم

بعد ساعت ۷شب هم دوتا hcgزدم
پنجشنبه ساعت ۲نوبت ای یو ای دارم
بنظرتون بیشتر از ۴۲ساعت از امپولم میگذره درسته ؟؟؟
مگه نمیگن حداکثر ۱۲تا ۳۶ساعت

43 پاسخ 422 بازدید


تفسیر جواب ازمایش..

سلام جواب ازمایش دختربچه 13ساله

7 پاسخ 320 بازدید


ترشحات زرد رنگ در هفته ششم

سلام خانم دکتر من ترشح زرد دارم و گاهی اطراف واژن خارش داره به دکترم گفتم بهم یه دونه کپسول فلوکونازول داد برای جنین خطری نداره خوردن این قرص؟؟؟؟

14 پاسخ 636 بازدید


چروک شدن انگشت دست

سلام وقتتون بخیر من نمی‌دونم چرا دوتا از انگشتان دستم اینجوری چروک وخشک شده حالا چند روز پیش پاره شده بود باز بهتره ولی بهتر از این نمیشه انگار که خشک شده حالا کلی هم من اب میخورم بنظرتون چیکارکنم

20 پاسخ 809 بازدید


مامانایی که دوقلو دارن بیان بالا

سلام مامانای گل... برا افزایش وزن دوقلوهام چکار کنم بهشون شیر خودم میدم با شیرببلاک arبخاطر رفلاکس دخترم... دخترم الان 54 روزشه وزنش تازه شده3100 خیلی لاغره... اگه کسی تجربه ای چیزی داره بگه میخام دخترم یکم وزن بگیره.. ــ

80 پاسخ 596 بازدید


دل درد نوزاد هشت ماهه

سلام دکترجانم و اومایی های عزیز
دخترم جند روزه یهو میزنه زیر گریه و خیلی شدید گریه میکنه، پاهاشو جمع میکنه ،ایا دل درده؟ ، و بهش کولیف بدم دکتر جان؟

13 پاسخ 442 بازدید


اگزمای پوست صورت نوزاد سه ماهه

سلام خانم دکتر عزیز،پسرم سه ماه و ۸ روزشه،نزدیک به سه هفته است که دو طرف صورتش به اندازه یه دایره کوچیک،قرمز شده و حالت اگزما داره..اولش کوچیکتر بود،ولی الان بیشتر شده..
روزی دوبار بهش نرم کننده ثمین هم زدم،ولی تاثیری نداشته.ممنون میشم راهنمایی کنید که این دقیقا چی هست و راه درمانش چیه

16 پاسخ 278 بازدید


گر گرفتگی همراه با عرق کردن و حالت تهوع و دلشوره شدید

سلام وقت شما بخیر
مامان من خیلی دچار گر گرفتگی میشن و این موضوع خیلی اذیت شون می کنه
گر گرفتگی شون هم خیلی شدیده در حدی که کاملا خیس عرق میشن بعد هم لرزشون میگیره و دلشوره میگیرن و حالت تهوع بهشون دست میده
این آزمایشیه که انجام دادن
اگر میشه بی زحمت ببینین و نظرتون و بگین دکتر هم معاینه شون کردن گفتن عفونت لگن دارن
تب مالت هم داشتن یک دوره ای قرص هم طولانی مدت مصرف می کردن

20 پاسخ 769 بازدید


معده کوچک جنین در هفته ۲۲ بارداری

هفته ۲۲ بارداری هستم دکتر سونو آنومالی گفتن معده جنین کوچیکه ..خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید

13 پاسخ 512 بازدید


قرص مولتی ویتامین دیلی فرش در بارداری

سلام پزشک عزیز، من این قرصهای مولتی ویتامین رو زمان اقدام به بارداری مصرف می کردم برای کمک به بارداری
الان با توجه به اینکه سنگ کلیه شدید دارم و این قرص حاوی کلسیم هست، می تونم از همین قرص در بارداریم استفاده کنم؟
روش نوشته دارای جنسینگ، تو بارداری جنسینگ ضرر نداره؟

7 پاسخ 316 بازدید


قیمت ازمایش غربالگری دوم

سلام دوستان قیمت آزمایش غربالگری دوم توی شیراز چنده
؟؟

20 پاسخ 660 بازدید


مصرف قرص ال دی و خونریزی

سلام خانم دکتر و خانما خسته نباشید.من روز 7 سیکلم قرص ال دی مصرف کردم دو شب پشت سر هم بعد حالم حالت تهوع میگرفتم و سردرد نخوردم یعنی فقط دو شب خوردم .الان از دیروز ک 10 دورم بود یکم خونریزی دارم
دیروز فقط موقع دسشویی رفتن بود .ولی الن تو حالت عادی هم خونریزی دارم بنظرتون بخاطر مصرف دو شب قرص هست؟

10 پاسخ 406 بازدید