سلام به روی گلتون عزیزم
در آزمایش همسر محترم شما همه چیز عالی است و تا جایی که من متوجه شدم مشکلی ندارد، البته اگر رنج نرمال درصد اسپرمهای با شکل طبیعی را معیار استاندارد در نظر بگیریم، باز جهت اطمینان در این مورد با اورولوژیست مشورت کنید 💗
ممنون خانم دکتر عزیزم
همسرم چندین ساله واریکوسل دوطرفه متوسط دارن ولی دوسال پیش هم آزمایش دادن شرایط اسپرمها خوب بود باتوجه به آزمایش جدیدشون به نظر شما برای اقدام به بارداری لازمه که عمل کنن؟
خواهش میکنم عزیزجانم ،سابقه سقط ندارید ؟
نخیر ندارم
البته خودمم پلیکیستیکم و بعد دوسال که به صورت طبیعی اقدام به بارداری کردیم و نشد
الان دارم میرم دکتر
عزیزم بنابراین همسرتان آزمایش dfi که با همین اسپرموگرام مشخص میشود را هم حتما انجام دهند چون واریکوسل میتواند رگی این شاخص تاثیر بگذارد
خیلییییی ممنونم از راهنماییتون🥰🥰