خانم دکتر دخترم فک کنم کمی خورده الانم خابیده چیکار کنم یکم پیش
0
1401/10/23
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
پتوس همون ک سمی؟پاشوببرش بیمارستان
0
1401/10/23
سوال کننده
دیشب بود تا الان علایمی نداشت
0
1401/10/23
سوال کننده
مطمعنم نیستم خورده چون یع تیکه از زمین پیدا کردم نمیدونم با قیش خورده چ کرده
4
1401/10/23
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
دیفین باخیا خطرناکه پتوس هیچی نیست
1
1401/10/23
سوال کننده
خب خداروشکر
1
1401/10/23
مهسا مامانِ مهرو و مهگل
ولی گل هاتو یه جوری بذار دیگه دستش نرسه
0
1401/10/23
فرزانه مامان شازده والا
پتوس سمی نیست
ولی از جلو دستش بردار
پسر من خاکشو میخورد 🤦♀️
ولی از جلو دستش بردار
پسر من خاکشو میخورد 🤦♀️
0
1401/10/23
فاطمه. .
وای بچه منم همینطور گلدونامو گذاشتم داخل راهپله
0
1401/10/23
پزشک اوما
سلام مامان جان به روی قشنگتون
عزیزم علائم مسمومیت با پتوس معمولا بلافاصله مشخص شده و شامل تورم لب ها یا اسهال و استفراغ است، باتوجه به اینکه حال دلبندتان خوب است من بعید میدانم مشکلی رخ داده باشد اما جهت اطمینان میتوانید با اورژانس هم تماس بگیرید و از آن ها هم جویا شوید، گیاه را هم از دسترس دلبندتان حتما دور کنید💗
عزیزم علائم مسمومیت با پتوس معمولا بلافاصله مشخص شده و شامل تورم لب ها یا اسهال و استفراغ است، باتوجه به اینکه حال دلبندتان خوب است من بعید میدانم مشکلی رخ داده باشد اما جهت اطمینان میتوانید با اورژانس هم تماس بگیرید و از آن ها هم جویا شوید، گیاه را هم از دسترس دلبندتان حتما دور کنید💗
1
1401/10/24
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
0
1401/10/24
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️
0
1401/10/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1367

