Ooma

لک قهوەای در هشت هفته

سلام وقتتون بخیر من هفت هفته و شش روز هستم و از پنج هفته لک داشتم ولی خیلی کم مثلا امروز میدیدم تا دو روز دیگە لک نداشتم از اولین روز ازاد سازی تخمک هم دوفاستون میخورم تا الان
پزشکی که پیششون باردار شدم گفتن اصلا لک قهوه ای مهم نیست و کاملا طبیعی هست.
ولی لک من مال وقتایی هست که سر پا زیاد وایسادم و غذا پختم و خسته شدم دیشب هم که موقع عطسه کردن شکمم درد گرفت و لکم شروع شد الان خیلی کم شده و از چند بار دستشویی رفتن یه بار دستمالم کثیف میشه ولی کم.
کسی تجربه ش رو داشته ؟ چطوری از شر این لک خلاص بشم؟
هفتعی گذشته هم رفتم سنو همه چیز اوکی بود

20 پاسخ 500 بازدید


سرفه خلط دار بچه شش ساله

سلام خانوم دکتر خسته نباشید ببخشید برادرم سرفه خلط دار داره شدید اولش با تب شروع شد ولی الان هشت روزه فقط سرفس شربت اموکسی کلاو و اکسپکتورانت داده دکتر و یه امپول بتامتازون ولی فایده نداره شما چی صلاح میدونید

10 پاسخ 271 بازدید


آیا بزرگ شدن پروستات باعث ناباروری میشه؟

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید، همسر من امروز سونوگرافی رفته پروستات bph هست میخواستم بدونم این بیماری روی باروری همسرم تاثیر میذاره؟ همسرم یه سال پیش عمل واریکوسل کردن حرکت سریع و رو به جلو اسپرماشون صفر هست یه سال از عمل گذشته با کلی دارو هنوز حرکتش زیاد نشده، الانم فهمیدیم پروستاتش بزرگ شده حرکت ضعیف اسپرماش میتونه به خاطر پروستات باشه

6 پاسخ 587 بازدید


سلام عزیزای دل.بیاین از تجربه هاتون در مورد این آنفولانزای جدید بچه ها و تغذیشون

بچه ها من دیگه کم اوردم.
سه باره میبرمش دکتر.بچه مثه چوب کبریت خشک شده دیگه.تو مدت بیماری چی بهشون میدین بخورن...و دارو چی بهشون دادید که تاثیر داشته یا مثلا دمنوش.
گلوش خلط داره میخوابه حس خفگی بهش دس میده..دیوونه شدم دیگه
شربت پروسپان دکتر نوشت دادم..بدتر شد.
آموکسی کلاو دادم
سفکسیم دادم
نئوتادین
قرص مونته کاست
بچه ام دو کیلو کم کرده تو این مدت😪اشتها که اصلا نداره لب ب هیچی نمیزنه..دیگه امروز به زور با سرنگ آب سیب ریختم تو حلقش


ممنون میشم از تجربه هاتون بگید

80 پاسخ 539 بازدید


سلام من پریودم نامنظمه ماه قبل۳۸سیکل پزیود شدم امروز۳۹پریودیمه صبحی تست زدم

من پریودم نامنظمه کلن با دارو پریود میشم ماه قبل باید۲۳میشدم ک ۳٠شدم ک برای اولین بار خودم پریوود شدم بدون دارو
ینی ۳۸سیکل پریود شدم
امروزم۳۹سیکلم هستش صبح ناشتایی بعد اذان صبح زدم بیبی چکو

23 پاسخ 413 بازدید


سوال فوری..ترشح سبز رنگی ک مدام خارج میشه

سلام خانم دکتر من هفته ۳۵ هستم الان ۳/۴ روزه لباس زیرم خیس میشه ترشحاتم قبلا سفید بود الان بین سبز و زرده و علامتش روی لباسم کاملا میمونه بیشتر سبز رنگه
متاسفانه بوی بدی هم میده و من باید روزی چند بار عوضش کنم
اما خارش ندارم
به نظرتون چکار کنم؟

12 پاسخ 427 بازدید


دخترم بدن و صورتش جوش داره کسی تجربه داره؟

سلام دکتر جان چند روز پیش کنار گوش دخترم ی جوش بود بعد الآن اینجوری شده(عکس اول)
از دیروز چند تا دیگه جوش هم زد ولی امردز روی شکمش،کمرش،زانوش، صورتش، پشت بازوهاش زیاد شده.دو سه روزی هم هست بیقراره.کسی تجربه داره؟
اوایل تولدش هم تمام صورت و گردنش جوش ریز زد که دکتر گفت حساسیته.خودم ۸ ۹ ماه رعایت کردم خوب شد.بعدش دیگه چیزی ندیدم.از ۱۱ ماهگی هم همه چیز خورد بجز عسل و شیر.یکسالگی شیر دادم نمیخورد.جمعه ی مقدار شیر موز خورد البته بگم اون جوش قبل از شیر موز خوردن بود

47 پاسخ 596 بازدید


با سلام پزشک اوما آیا روند بتام کنده؟

من خیلی استرس بتا گرفتم من پریودام نامنظمه روز 20مهر پریود شدم روزای ۳,۱۸,۱۹آبان اقدام داشتم . 25ابان بتا دادم 110شد هشت روز بعدش 2اذربتا دادم شد900 سه روز پیش رفتم دکتر زنان بهم گفت کنده باید 1500به بالا میبود نه اینقد منم شدید حالم بده ینی بتام واقعا پایینه ؟سونو هم انجام نداد گفت دوشنبه هفته آینده بیا سونو شکمیت کنم الان سونو واژینال فایده نداره انجام بدی .😭😭😭

47 پاسخ 584 بازدید


احساس سوزش در بارداری

هفته هجدهم بارداری هستم احساس سوزش میکنم ولی خارش و تکرر ادرار ندارم میتونم از پماد کلوتریمازول خارجی استفاده کنم ؟
چی پیشنهاد میکنید

15 پاسخ 426 بازدید


آزمایشات مخصوص انتقال جنین چیا هستن؟

خانم دکترجان سلام.
من پارسال دی‌ماه انتقال انجام دادم، که متاسفانه با وجود مثبت شدن، سقط شد‌. دیگه از پارسال نرفتم واسه انتقال...و تصمیم دارم این ماه که پریود شدم برم. خواستم بدونم با توجه به‌اینکه آزمایشام قدیمی شده، میتونم الان که حدودا ۱۲ روز به پریودم مونده برم مرکز تا آزمایشارو مجددا واسم بنویسن و انجامشون بدم؟ اصلا آزمایشات مخصوص انتقال شامل چی هست؟ چون من معلمم، دیماه وقت خوبیه واسه انتقال...می‌ترسم زمان پریود مراجعه کنم به مرکز و بگن که باید تا آماده‌شدن جواب آزمایشا صبر کنی و اینجوری وارد سیکل انتقال نشم این ماه😔

5 پاسخ 361 بازدید


قطع شیر و جایگزین کردن شیر پاستوریزه

سلام دکتر جان خسته نباشید دخترم یکسال هفت ماه داره فقط از ی سینم شیر میخوره یکیشو کامل قطع کردم ، سوالم اینه چطور بهش شیر پاستوریزه بدم اصلا دوست نداره ولی از شیر پاکتی ها خوشش میاد میخوره اونا هم معلوم نیست . براش لیوان نی دار خریدم نمیخوره ب چه روشی بهش بدم؟ و سوال دیگم اینه مولتی ویتامین پدیا بست میخوره روزی ی سی سی درسته همین مقدار یا باید دو سیسی بدم ؟
ممنون

7 پاسخ 319 بازدید


تزریق امپول پورلوتون و آبسه

سلام وقتتون بخیر من دو هغته هسنت ک هر دو باسنم بخاطر امپول پورلوتون اون قسمتی ک امپول تزریق شده سفت شده انگار ک توده شده و خارش داره اولش فک کردم خود بخود رفع میشه ولی اصلا رفع نشده و من خیلی نگرانم میشه کمکم کنید

9 پاسخ 288 بازدید


فشار خون پایین در بارداری

سلام آیا طبیعی هست که فشارخونم خیلی پایینه ؟خیلی اذیت میشم

18 پاسخ 1,340 بازدید


سلام کمک دکتر و خانمای عزیز هفته ۱۵ هستم و

سرکلاژ هم هستم و استراحت. ی مدته دستشویی میرم خودمو شستنی میبینم ببخشید لابیا های واژنم متورمه و یکم بیرون زده کلا مثل قبل اصلا نیست
علت این تورم چیه؟ کسی باردار اینطور بوده؟ خیلی نگرانم هرکی میدونه راهنمایی کنه.. برا بچه خطریه؟..

21 پاسخ 409 بازدید


لکه بینی در هفته هفتم

سلام من الان ۶هفته و ۶روزمه اول شب ی کم لکه قهوه ای دیدم به نظر شما چیکار کنم خیلی ترسیدم

32 پاسخ 680 بازدید


دیازپام و کترولاک و شیردهی

سلام خسته نباشید
دکتر جان من امروز هم دیازپام هم کترولاک زدم ، کی میتونم شیر بدم ؟ لازمه بدوشم بعد بدم؟

5 پاسخ 240 بازدید


تفسیر آزمایش گلوکوز بارداری ۲۵ هفته

با سلام خدمت دکتر اووما و دوستان لطف کنید این ازمایشات من رو تفسیر کنید ممنونم.

8 پاسخ 272 بازدید


تفسیرازمایش عفونت ادرار.دیدن خون در ازمایش ادرار

سلام ممنون میشم برام تفسیر کنید انگار خون دیده شده خیلی نگرانم من هیچ علائمی از عفونت ندارم آخه

20 پاسخ 294 بازدید


پودر انترامیل پر پروتئین

سلام به خانم دکتر و خانم های اوما

بخاطر وزن گیری بهتر دکترم این پودر رو تجویز کرده میخواستم بدونم عوارض نداره؟
حقیقت داره که این پودرها باعث ایجاد آلرژی در جنین میشه؟خیلی میترسم بخورم بچه ام آلرژی پیدا کنه
کسی بوده از خانم های اوما این پودر رو استفاده کرده باشه و بچه اش آلرژی پیدا کنه؟

51 پاسخ 382 بازدید


وایستادن روپاها باکمک دست نوزاد۵ماهه

سلام خدمت خانما و پزشک اوما پسرمن چندروزه ۵ماهش تموم شده وارد ماه ۶شد ولی هنوز روپاهاش نمیتونه وایسته زیربغلش میگیریم این طبیعیه اکثرا از۳ماه انجام‌میدن نهایتش۵ماه
ولی پسرم حتی ۵ثانیه هم انجام نمیده نگران شدم هرکی میادخونم میگه چرا بچه اینجوریه.
یکبار تو۳ماهگی پیش متخصص بردم گفت خبه و هنوز جاداره بهترمیشه اینا
پاهاش خیلی تکون میده پاهاش صاف میکنه بلندمیکنه بادستاش میگیره لگد میزنه وقتی بغلش کنی.کلا فعالیت پاهاش خبه

53 پاسخ 565 بازدید