Ooma

مشکل مقعدی و دفع

سلام خدمت پزشک اوما و دوستان گل اوما من ۲۵ مهر سزارین کردم الان معذرت میخوام وقتی دفع دارم انگار گوشت اضافه داره نمیدونم یا ورم ولی داخلی بعد که جمع میشه میره داخل 😔 نمیدونم این چه مشکلی که من دارم

26 پاسخ 454 بازدید


سوزش و تکرر ادرار در بارداری

هفته نوزدهم بارداری هستم احساس سوزش و تکرر ادرار دارم، آزمایش کشت ادرار دادم جواب آزمایش رو میذارم براتون

3 پاسخ 305 بازدید


بی بی چکم مثبته یا نه؟

سلام من ۱۳ روز عقب انداختم ایا بی ب یچکم مثبته یا نه علایم درد زیر شکم و کمر درد و درد مقعد دارم من روز ۴ پریودیم رفتم سونو ساک دیده نشد زود رفتم ایا ممنون

14 پاسخ 788 بازدید


پوسته شدن اطراف و نوک سینه

سلام دکتر عزیز.من علاوه بر درد خفیف سینه متوجه شدم اطراف هاله سینه پوسته پوسته شده و براق شده.آیا طبیعیه؟
برای بهبودش چی میتونم استفاده کنم؟

9 پاسخ 388 بازدید


سرماخوردگی نوزاد 7ماه و نیمه

سلام شیتون بخیر
پسر من چن روزی هست سرما خورده گاهی تب میکنه و آبریزش و سرفه هم داره
از روز اول که سرفه هاش شروع شد پلارژین دادم بهش و قطره استامینوفن بعد شوهرم پاراکید گرفت اونو یه جای استا دادم، دوروزه سیتریزین بهش میدم که آبریزشش کمتر شده
امروز چون زیاد سرفه میکرد بردمش دکتر، این داروها👇 رو داد
گف به جای پلارژین شربت و به جای استا اگه تب داشت پروفن بده و گف پاراکید نباید میدادی خیلی قویه من دوبرابر وزن میدادم
خواستم ببینم میشه همون استارو بدم اگه دوباره تبش برگشت چون شنیدم که پروفن ضررش بیشتره و اینکه دوتا اسپری که داده واسه چیه؟؟

19 پاسخ 243 بازدید


سونوگرافی هفته ۲۹

سلام خانم دکتر عزیزم اگه خاطرتون باشه دوهفته پیش سونومو براتون فرستادم درخصوص نظریه ماکروسفالی که هم شما وهم دکترم گفتین تکرارکنم سونورو دیروز انجام دادم میشه شماهم لطف کنید نظرتونو بگین واینکه دوباره لازمه برم سونو دوهفته دیگه ممنونم

26 پاسخ 751 بازدید


درد استخوان عانه و نشیمنگاه

سلام دکتر جان
یادتونه من هفته ۱۴ گفتم استخوان عانه م درد میکنه وقتی حرکت میکنم
خواستم بگم اصلا خوب نشد و همچنان این درد رو دارم یعنی در حالت نشسته یا دراز کشیده روی کمر درد ندارم اما وقتی پامو حرکت میدم یا میخوام بلند شم یا یه خورده جابجا میشم یا پهلو به پهلو میشم بدجور دردم میاد انگار استخوانش میخواد بشکنه
و تا استخوان نشیمنگاهم درد میگیره

19 پاسخ 501 بازدید


معرفی متخصص داخلی مجرب در اصفهان

بچه های اصفهانی اگر اطلاع دارن جواب بدن مرسی
همسر من چندماهی هست ظهر که از سرکار برمیگرده سردرد داره
متخصص داخلی خوب میشناسین؟

16 پاسخ 317 بازدید


با گوشی پزشکی میشه صدای قلبو شنید

سلام اقا من استرس دارم
امشب هرچی سعی کردم بااین گوشی پزشکیا صدای قلب بچمو بشنوم
هرچی تلاش کردم هیچی نشنیدم
نکنه اتفاقی افتاده قلب بچه ام نمیزنه ی وقت
من ۲۲/۸
سونو بودم همه چی خوب بودا الان ترسیدم خیلی🥺🥺🥺🥺

41 پاسخ 813 بازدید


بی بی چک مثبت روز ۴۲ پریود

سلام دکتر جان این ماه قبل پریودیم لکه بینی داشتم ک قبلا سابقه نداشتم و مشکوک شدم تست زدم مثبت شد البته چنتا از ی مارک بعد روز ۳۲ پریودی ازمایش دادم منفی شد و مارک تستامم عوض کردم ک اولش منفی بود بعد ی هاله خیلی خیلی کم رنگ اومد پریودام حداقل۴۰ روزه دوباره تست زدم ک پررنگ تر شده بود میترسم از آزمایش بنظرتون بجز بارداری دلیل دیگه ای هم هست برای مثبت شدن تستا؟

52 پاسخ 1,129 بازدید


خانم دکتر امروز رفتم سونو شکم ولگن بخاطر خارش بدن بفرستمش براتون

سلام خانم دکتر. امروز رفتم سونوگرافی گفت کبد وصفرات مشکلی نداره پس این خارش بدنم براچیه چرا خوب نمیشم ازمایشمم خوبه.. ایا زردی باعث خارش بدن میشه علائم زردی چیع

3 پاسخ 372 بازدید


ناف نوزاد ۶ روزه

سلام
میشه این عکس رو ببینید
حس میکنم برآمده است و عفونت داره
طبیعیه؟

9 پاسخ 457 بازدید


جواب ازمایش خون دخترم

سلام دکتر جان
سوال یکی از دوستان
دکتر گفته باید بستری شه پرسیده بنظرتون تو خونه درمان نمیشه

23 پاسخ 330 بازدید


تاول روی لب کودک‌‌

سلام خانم دکتر و دوستان
پسرم دو روزه لبش تاول زده غذا درست و حسابی نمیخوره وقتی هم بخوره عوق میزنه بالا میاره
تب هم نداره
فقط چن روز پیش بدنش دون دون قرمز شده بود ک فک میکنم به خامه حساسیت نشون داده بود
حالا نمیدونم این تاول ربطی ب حساسیت داره یا نه
لازمه ببرمش دکتر؟

6 پاسخ 334 بازدید


کنترل دیابت بارداری نگرانم

سلام من ازمایش قند دادم قند ناشتا ۷۱ بود .بعد خوردن گلوکز یک ساعت بعد ۱۹۵ بود. و دوباره یک ساعت بعد ناشتا ۱۸۳ بود .آیا بالاست یا لب مرز هست ؟ امروز دکتر گفت انسولین بزن بازم دکتر غدد برم . بنظرتون با رژیم امکان نیست کنترل بشه واسه منی که ماه اخر هستم تقریبا ؟ کمی هم استرس گرفتم . ایا با رژیم پیش برم بهتر نیست ؟ دکتر رژیم کجا برم تهرانم ،توروخدا راهنماییم کنید استرس گرفتم

32 پاسخ 432 بازدید


بچه ها پسرم تب کرده با دماسنج گرفتم زیر بغلش،37.1 بود

نیم درجه حساب کنم یا نه؟
چون یادمه یکی می گفت خیلی فرق نداره دیجیتالی با جیوه ای

91 پاسخ 593 بازدید


درمان سرماخوردگی درشیردهی

سلام خانم دکتر عزیز من بچه شیر میدم ،سرما خوردم گلوم خیلی میخاره ،ابریزشم دارم چی میتونم بخورم که سرماخوردگیم بهتر بشه ،دکتر داروخونه فکسو فنادین بهم داده مشکلی نداره بخورم ؟ممنونم ازپاسخگویتون

10 پاسخ 253 بازدید


تفسیر سونوگرافی روز سیزدهم

سلام خانم دکتر دوستم چن ماهی هست پریوداش نامنظم شده و خونریزیشم کم شده دکتر بهش قرص دوفاستون داده ،این ماه روز سیزدهم رفته سونو میخواستم ببینم آیا تنبلی تخمدان داره یا نه و علت نامنظم بودن وخونریزی کم چیه ؟دوستم متولد 80

11 پاسخ 338 بازدید


قطع نشدن خونریزی بعد سزارین

سلام پزشک اوما . وقتتون بخیر. روز 38 بعد سزارین خونریزیم قطع شد اما بعد از 7 روز دوباره شروع شد و تا الان هنوز تموم نشده. ده روز پیش رفتم دکتر گفت احتمالا رحمت جمع نشده امپول داد برا جمع شدن رحم و قرص ازیترومایسین و گفت بعد از امپولا خونریزی قطع میشه ولی قطع که نشد هیچ بیشتر از قبلا اومد. امروز رفتم سونوگرافی. نظرتون چیه؟چه دارویی بخورم خونریزیم قطع بشه؟

18 پاسخ 425 بازدید


نظرتون در مورد شیرخشک یارانه ای

سلام دکتر عزیز.سلام به همه اومایی ها...الهی ایام به کامتون باشه...
امروز برای دوقلوهام از بهداشت شیرخشک یارانه ای گرفتم.کسی تاحالابرای بچه اش استفاده کرده ؟
میشه نظرتون رو بهم بگین؟خوبه یا نه؟
دکترجان به بچه هام بدم یا نه؟
خیلی ممنونم ازتون🌹🙏🏻

42 پاسخ 12,882 بازدید