Ooma

شیر خشک اچ ای برای ۶ ماهه

سلام خانم دکتر من پسرم حساسیت داره دکتر براش شیر خشک اچ ای نوشته ولی تلخه بزور میخوره میتونم توش قند یا نبات بریزم ؟ و اینکه ۵ ماه و ۲۵ روزشه و خودش یکم شکمش روان کار میکنه نبات بریزم مشکلی نداره؟

16 پاسخ 246 بازدید


سلام دوستان پسرم دوماهشع دهانش دو طرف لپش و سقش دون دونای بزرگ کوچیک سفید برفکه؟

سلام مادرا توروخدا زاهنماییم کنید استرس گرفتم امشب یهودیدم پسرم دوطرف لپش و سقش دون دونای سفید بزگ و کوچیک فکر کنم برفکه .چیکار کتم؟ درمانی داره؟ من همش شیشه شیرشو استریل میکنم چرا اینجوری شده؟ درد داره؟ برای همینه شیر کمتر میخوره.
خواهش میکنم هرکی میخونه واطلاعات داره جوابمویده

14 پاسخ 407 بازدید


تلاش برای دیر اومدن بچه

سلام من بچم گفتن ۱فروردین میاد البته طبیعی ام ممکنه زودتر بیاد اسفند ماهی شه چیکارکنم دیر تر بیاد فروردینی بشه!؟؟؟زایمان دوممه...پسر...قبلی طبیعی بودم

76 پاسخ 1,377 بازدید


تفسیر آزمایش خون و قند بارداری

سلام دکتر عزیز
لطفا آزمایش من رو تفسیر کنین.و فک کنم کم خونی دارم که باعث شده هم نفس کم بیارم هم اکثرا خسته باشم.
قندم رو پایین زده چون ده دیقه بعد مصرف گلوکز استفراغ کردم ولی مسئول خونگیری گفت اشکال نداره درست نشون میده.

10 پاسخ 214 بازدید


مصرف قرص دیکلوفناک بجای شیاف

سلام خسته نباشید من جمعه زایمان طبیعی داشتم بعد ازاون روز تاالان چیزی برای دردبخیه هااستفاده نکردم الان دیگه حتی نمیتونم بشینم۳،۴بار اومدم شیاف بذارم موفق نشدم میشه بجاش قرصشو بخورم؟تاثیری توشیرم نداره؟اصلانمیتونم بشینم😔

19 پاسخ 366 بازدید


خانم دکتر و خانماا کمککک

سلام از لثه دخترم خون میاد از چیه توروخدادجواب بدین دارم دق میکنم از نگرانی

10 پاسخ 505 بازدید


تفسیر جواب آزمایش ذخیره تخمدان و سونوگرافی

سلام این جواب آزمایش ذخیره تخمدانم هست و سونویی که روز سوم پریودی دادم ممنون میشم برام تفسیر کنید
و اینکه من از پنجم پریودیم بدون اینکه دکتر گفته باشه دارم کلومیفن استفاده میکنم اشکالی نداره ؟خیلی نگرانم که به خاطر مصرف کلومیفن مشکلی پیش بیاد برام

20 پاسخ 350 بازدید


مصرف قرص ال دی برای کیست هموراژیک

سلام خانم دکتر و بچه های اوما
من مجردم و ۲۱ سالمه . پریودیام از همون اول نامنظم بوده ولی خب هرماه بدون مصرف قرص یا آمپول پریود میشدم ولی خب مثلا ۱۰ یا ۱۲ یا ۷ یا ... روز میگذشت از موعدم، این ماه نزدیک به یک ماه پریود نشدم و رفتم سونو دادم که متوجه شدم کیست هموراژیک در تخمدان چپ دارم.
در تخمدان چپ ۳ سال پیش هم کیست داشتم ولی فولیکولی بوده و با پریود شدن خودش ترکید و جذب شد ،
امروز جواب سونو رو بردم دکتر و برام قرص ال دی تجویز کردن و گفتن که سه ماه مصرف بشه و بعدش باز سونو بده و بیا پیشم ،
میخواستم بدونم که این قرص ال دی برای منی که مجردم مشکلی نداره؟ ینی هورمون هارو بهم نمیزنه؟ چون شنیدم برای مجرد ها زیاد تجویز نمیشه ، واسه بعدا که بخوام ازدواج کنم و بچه بیارم مشکلی ایجاد نمیکنه؟
بعد با قرص ال دی این کیستم برطرف میشه؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

12 پاسخ 1,606 بازدید


زگیل تناسلی زنان در بارداری،و تفسیر ازمایشhiv

سلام خانوم دکتر،و دوستان عزیز،دوست من هفته10بارداری میباشد،
دونه های ریزی اطراف واژنش زده شده،رفته دکتر،یکیشو گفته زگیله و سوزونده،و گفته اونا خودشون از بین میره،قرص واژن کلوتریمازول هم براشت نوشت ولی خب میگه نکنه ضرر داشته باشه؟؟☹دوستمم چند روز بعدش گفته ک چند دونه جدید دوباره زده،وخیلی استرس داره ک شاید واس جنینش ضرر داشته باشه
کسایی که تجربه دارن،لطفا راهنمایی کنن،ک دوستم چکار کنه ک دونه هاش کلا از بین بره ،ب ازمایشش هم نگاه بندازید،ممنون🥰

6 پاسخ 485 بازدید


در مورد سونو تخمگ گذاری

سلان در مورد سونو تخمک گذاری ایا مشخص میشه تو سونو که چه موقع تخمک ازاد میشه؟ یا ن؟ در کل چجوریه؟ بعد کیت تخمک گذاری به نظرتون خوبه یا نه الکیه.

12 پاسخ 369 بازدید


سرماخوردگی و بی اشتهایی

سلام خانم دکتر دخترمن نزدیک ده روزه اشتهاش خیلیییی کم شده ابریزش بینی داشت بعد تب دکتر دارو داده جندتا...
میزان دفع مدفوعش زیاد شده و ابکی هست بخاطر داروهاست؟
یعنی اشتهاش درست میشه؟ خیلی ناراحتم لاغر شده...

12 پاسخ 346 بازدید


باز من پریود شدم😫🥺

سلام خانم دکتر خسته نباشید
من مهر کورتاژ داشتم
۳ ابان پریود شدم قبلشم لکه بینی داشتم
دوباره ۲۰ ابان پریود شدم امروزم باز پریود شدم😔
کلا ۱۲ روز پاک میشم باز پریود میشم درد پریودیم دارم
فیبرومم دارم چندتایی.سر بارداری اولمم فیبروم داشتم سر بارداری دومم که به کورتاژ رسید زیاد شده بودن
توی این چند سال اینجوری نشده بودم
۳۴ سالمم هست
ممنون میشم راهنماییم‌کنید🙏

17 پاسخ 682 بازدید


هفته ۶ بارداری هستم امروز رفتم سونوگرافی

هفته ۶ بارداری هستم امروز رفتم سونوگرافی دکتر سونوگرافی گفت همه چیز جنین خوبه ولی یه لخته خون هست نمیدونم چیکار کنم
عکس سونوگرافی رو چطوری براتون بفرستم راهنمایی کنید

25 پاسخ 594 بازدید


تفسیر جواب آزمایش بارداری

سلام خانم دکتر ودوستای گلم میشه جواب آزمایشمو تفسیر کنین لطفا

15 پاسخ 366 بازدید


نوبت دوم ازمایش کف پانوزادوtshبالانوزاد۱۴روزه

سلام دکتروقتتون بخیر،امروزجواب نوبت دوم تیروئیدبچم اومدکه باراول گفتن ۵/۱هست ونوبت دوم ۵/۹اومده ازمایش خون گرفتن ازش خاستم بدونم اگه جواب ازمایشش طوری باشه ک دکترداروتجویزکنه برطرف بشه رورشدمغزش تاثیرنمیذاره چون میگن بهره هوش روکم میکنه مامانایی که تجربه اینجوری داشتن بچشون خوب شده خیلی نگرانم لطفن راهنماییم کنین😔

11 پاسخ 237 بازدید


درمان اسهال شدید نوزاد

پزشک عزیز و دوستان روش مصرف قطره رامنوفلور برای نوزاد ۴,۵ ماهه چجوریع ؟ چقدر هر چند ساعت ؟

7 پاسخ 289 بازدید


اکو قلب جنین ۲۱ هفته

اگر در سن ۲۱ هفته یارداری در اکو قلب جنین سپتوم بین دهلیزی کامل نشده باشد آیا فرصت هست کامل شود یا در آینده مشکلی پیش می آید؟

2 پاسخ 295 بازدید


گوش درد نوزاد ۴۵روزه

سلام.پسرم ۴۵روزش هست دو روزه گوش درد شدید داره مدفوعشم سبز رنگ هستش چیکار میتونم بکنم دردش کم بشه!

5 پاسخ 298 بازدید


هاله رو میبینین من خیلی هاله دیدم دیگ میترسم کاذب باشه

من پریودم نامنظمه کلن با دارو پریود میشم ماه قبل باید۲۳میشدم ک ۳٠شدم ک برای اولین بار خودم پریوود شدم بدون دارو
ینی ۳۸سیکل پریود شدم
امروزم۳۹سیکلم هستش صبح ناشتایی بعد اذان صبح زدم بیبی چکو

50 پاسخ 962 بازدید


تفسیر سونو آنومالی لطفا

نباتم...لطفا آنومالیم رو تفسیر کنید.و وضعیت جفتم رو بگید لطفا

19 پاسخ 426 بازدید