سلام دکتر جان من قبلا دوتا سقط داشتم تو هفته شش و هفت بارداری ساک رشد نمیکرد بعد ازمایش ایمنی انعقادی دادم هیچکدوم مثبت نبود ولی یکمیtpoلب مرز بود دکتر گفت بارداری سوم هپارین بزن. و قرص تیروئید خوردم... امپول زدم و دخترم سالم دنیا اومد. الان فهمیدم دوباره باردارم ناخواسته. برای اینم باید هپارین بزنم؟؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



629
1401/10/30




