Ooma

تفسیر جواب آزمایش اسپرم

بچه ها و خانم دکتر جان سلام
بی زحمت اونی که بلده ازمایش همسرمو تفسیر کنه و با ازمایش قبلش مقایسه کنه
ممنون

16 پاسخ 383 بازدید


خونریزی و تفسیر سونو

سلام خدمت مامانای مهربون و پزشک محترم اوما
من چند روز پیش خونریزی کردم خفیف و دچار لکه بینی شدم طبق صلاحدید پزشکم امپول پروژسترون و شیاف و سرم نمکی گرفتم و دستور سونو دادن اما هماتوم و خونریزی داخل رحم مشاهده نشد میخاستم ببینم با توجه به سونو علت خونریزی چی ممکنه بوده باشه؟ و طبق سونو انومالی گفتن بند ناف تک شریان هست طبق سونوی جدید پزشکم ارجاع دادن منو ب متخصص جنین و معتقدن وزن و رشد جنین مشکل داره میخاستم نظر پزشک محترم بدونم و باید چکار کنم در ضمن این سونو انتهای هفته ۲۲ طبق پریود دادم

17 پاسخ 335 بازدید


چسبندگی آلت نوزاد ۱۰ ماهه

سلام خانم دکتر ودوستان خسته نباشید من پسرم ۱ ماهه‌ بود ختنه کردم ولی نمیدونم چرا اینطوری الان شده ۱۰ ماهه خوب نشده انگار انگار آلتش تو رفتگی داره عکس گذاشتم ببینید کیا پسرشون مثل من بوده بیایین بگید لطفا

34 پاسخ 1,196 بازدید


سلام دکتر عزیز شبتون بخیر سوالم در مورد خس خس سینه موقع نفس کشیدن

من یکماه پیش آنفولانزا گرفتم الان نفس میکشم خس خس میکنه خطرناکه ؟؟موقع سرفه خس خس میکنه سینم چیکار کنم ؟

19 پاسخ 287 بازدید


لگن درد و لکه بینی در هفته شانزدهم بارداری

سلام دکتر عزیز
من سه شب پیش رابطه جنسی داشتم و اندازه یه قطره کمتر لکه بینی داشتم بعدش درد و اینا نداشتم و خوب شدم

دیشب درد لگن و انقباض داشتم و رفتم دسشویی لکه دیدم و سریع ساعت ۱۱ شب رفتم سونو گفت همه چی نرماله فقط لکه بینی و درد لگن نگرانم کرد

امروز استراحت کامل داشتم فقط در حد دستشویی الان که ۹و نیم شب هست لگنم یکمی درد میکنه استرس گرفتم
دیشب برای اولین بار پروژسترون گذاشتم چون دکتر قبلیم گفت اگه لکه دیدی بزار

و اینکه من به قرص ففول حساسیت دارم پاهام خیلی شدید میخاره و اذیت میشم

امشب هم شیاف رو بزارم یا نه؟؟

کسی مثل من بوده راهنماییم کنه؟؟

39 پاسخ 533 بازدید


تفسیر ازمایش خون قبل از عمل

با سلام خدمت دکتر اوما
لطفا ازمایش خون رو تفسیر کنید این ازمایش یک روز قبل عمل زیبایی بینی انجام دادم و الان ۶ روزه عمل کردم
با توجه به اینکه تقریبا ۴۰ روز قبل عمل قرص اهن و اسید فولیک مصرف میکردم احتمال تالاسمی وجود داره ؟
ایا نیاز به مصرف دارویی هست
با تشکر

11 پاسخ 481 بازدید


مکمل های هجده هفته بارداری

سلام خانم دکترعزیزم دیروز رفتم غربالگری و خداروشکر دخترم حالش خوب بود واسترس ام بابت حرکت اش و تشکیل نشدن کلیه اش برطرف شد دکترم گفت بعد غربالگری بیابرات مکمل بنویسم من ازاول بارداری بخاطر غلظت خون مختصری ک دارم آسپرین مصرف میکنم سطح ویتامین دی هم ک خیلی پایین اونم هرشب ۱۰۰۰ مصرف میکنم وزنم ۸۲ قدم ۱۶۸ بنطرتون چه مکمل های دیگه ای تهیه کنم تاموقع مراجعه مجدد به دکترم آخه همسرم مرخصی نداره و باید شهر دیگه ای برم برای دکترممنون میشم جواب بدید

24 پاسخ 489 بازدید


توهم پاره شدن یا سوراخ شدن کیسه اب

سلام دوستان گل
من از دیشب توهم پیدا کردم همیشه ترشح دارم ولی از دیشب حس میکنم کیسه آبم پاره شده.تاپیکای مربوط ب این قضیه هم خوندم.ولی خیلی سخته فهمیدنش ک کیسه ابه یا ترشح!!!صبحی چندتا دستمال کاغذی گذاشتم یکم خیس شد.میشه الکی کیسه اب پاره بشه؟کار خاصی هم انجام ندادم.

18 پاسخ 644 بازدید


دوستانی که اقبال سزارین کردند ، من اخر هفته زایمانمه بیایین بی زحمت...

سلام .دوستانی که اقبال زایمان کردند، شبی که اونجا بستری هستم، کارای مربوط ب نوزادم رو اعم از تعویض پوشک ،کمک برای شیردهی و اینکه گریه کرد بلندش کنند و پی پی کرد ببرن بشورنش رو ،همراه انجام میده یا پرستار ؟اخه مثلا خواهر من محب کوثر انجام داد میگه چون خصوصی بود همه کارا رو پرستار انجام میداد .
دوستان که تجرب سزارین دارند حرفی نکته ای مطلبی در مورد سزارین هست بگید بهم بی زحمت من تجربه اولمه🙂ممنونم.

136 پاسخ 607 بازدید


اومدن خون آبه یدفعه ای درهفته ۸بارداری

نشسته بودم یهو شورتم خیس شد دستمال کشیدم دیدم همراه باخون بداون خونریزی کردم رفتم بیمارستان گفت دهانه رحمت بستس ینی میشه ترشح این شکلی یادارم سقط میکنم الانم فک کنم قطع شده خونریزم یاشایدم کم شده

14 پاسخ 547 بازدید


اسهال در دوران بارداری

سلام وقت بخیر؟خیلی عذر میخوام من هفته ۲۴ بارداریم هستم و زیاد اسهال میشم این مشکلی داره؟

4 پاسخ 305 بازدید


خوابه بعد از رابطه در اوایل شش ماهگی

سلام دکترجان خوبین؟ دیشب بعد از رابطه دیدم دستمال یکم خونابه شده، دلیلش چیه؟

13 پاسخ 625 بازدید


دادن غذای سرد ب بچه هشت ماهه

سلام خانما دخترم فقط غذاهای سرد شده رو میخوره..سوپ و فرنیاشو میزارم تو یخچال بعد بهش میدم اینجوری ضرری براش نداره؟

14 پاسخ 802 بازدید


شیر خشک پر چرب

سلام دوستان شیر خشک بیومیل با بیومیل پلاس چه فرقی داره؟
در کل شیر خشک بیومیل وزن دهی ش خوبه؟
دخترم تا حالا اپتامیل میخورد وزن نمی گرفت می‌خوام عوضش کنم

8 پاسخ 414 بازدید


جواب ازمایش نوزاد 20روزه

با سلام خدمت پزشک محترم اوما
این جواب ازمایش ادرار دخترم هست ک 20 روزش هست هفته قبل احساس کردم موقع جیش کردن اذیت میشه و جیغ میزنه و بردم ازمایش ادار گرفتم ازش میشه لطف کنید ازمایشش رو تفسیر کنید ببینید عفونت اداری یا مشکلی داره؟

9 پاسخ 355 بازدید


زمان قطع هپارین در بارداری

خانوم دکتر من تا امروز استراحت مطلق بودم و پساری داشتم و2 ماهه هر 12 ساعت هپارین 5000 زدم
امروز دکترم گفتن هپارینو قطع کنم و بلند شم راه برم استراحت مطلقو کنار بذارم
میخواستم بدونم شما موافقین؟
بهتر نبود اهسته اهسته کمش میکردم مثلا اول بشه هر 24 ساعت یدونه بعد کامل قطع بشه؟؟؟
وقت سزارینم 23 اذره

8 پاسخ 484 بازدید


آبلیمو و عسل در شیر دهی

درود اوما جان مهربان .ایا خوردن آبلیمو و عسل و زنجبیل در شیردهی اشکال داره؟ پسرم دو ماه هست و کولیک هم داره ۷ روز هفته.
توی شیردهی حالت‌های سرماخوردگی داشته باشی یا کلن سرما بخوری چه داروهایی مجاز هست؟و چه داروهای گیاهی؟با توجه به کولیک پسرم

8 پاسخ 303 بازدید


کیا توبارداری هماتوم داشتن

امروز سونو ک شدم ب علت خونریزی گفت هماتوم داری کیا داشتن وچیکارا کردین

30 پاسخ 1,962 بازدید


میزان طبیعی افزایش بتا درهر۴۸ساعت

سلام جواب بتام رو گرفتم
روز۳۳ موعد بود ۳۴
روز۳۵شد۱۲۷
روز۳۷شد ۲۱۲🙄

خوب بوده؟؟😥
روند افزایشی خوبی داشته ،دلیلی برای نگرانی که نداره؟؟؟

32 پاسخ 632 بازدید


چه چیزای خوب است که مادر نوزاد بخورد برای کاهش رفلاکس

سلام دکتر.پسر من ۱ماهس رفلاکس پنهان داره من چی چیزای بخورم یا نخورم که تشدید نشه؟ گل کلم.خیارشور.ترشی اینارو میخورم

14 پاسخ 346 بازدید