سلام یه سوال دارم دخترم یکسال وسه ماهشه هفته پیش به خاطر اینکه شبا خرو پف میکرد وانگار یه چیزی جلو بینیشو میگرفت بردم دکترگفت احتمالا از گوشش باشه یه کم قرمزه احتمالا عفونت کنه براش آموکسی کلاو نوشته ولی گفت تا تب نکرده بهش نده دکترش حالا دوسه روزه آبریزش بینی داره از صبح که بلندشده سرفه های تقریبا خلطی میکنه به نظرتون آموکسی رو شروع کنم؟
0
1401/10/28
ندا سادات
واسه سرفه من به بچم شربت اموکسی سیلین میدم و واسه ابریزش شربت سیتریزین... اسپره بینی هم هر دوازده ساعت واسش میزنم و با پوار خالی میکنم... ب ی هفته نمیکشه خوب میشه
0
1401/10/28
ندا سادات
مایعات و سوپ هم زیاد بهش میدم
0
1401/10/28
سوال کننده
سرفه بچه تون چطوره خلطیه؟
0
1401/10/28
سوال کننده
تا چندروز بهش میدی؟
0
1401/10/28
ندا سادات
اره خلطی.
0
1401/10/28
ندا سادات
هر دفعه ک سرمامیخوره سرساعت بهش میدم تا جایی ک سرفه هاش ب حد تک سرفه برسه با فاصله زیاد ... خداروشکر هر دفعه دادم چهار روز نهایت پنج روز دیگه ندادم... سرفه هاش هم کم رنگ میشن
0
1401/10/28
سوال کننده
ممنون
0
1401/10/30
ندا سادات
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



252

