🩸سلام.من چند روز پیش سوال پرسیدم و لکه بینی داشتم امروز خونریزی کردم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم اگه دکتر زودتر جوابمو بدن
1
1401/10/24
فاطمـه
سلام عزیزم نگران نباش.💚🌿
سونو رفته بودی؟
سونو رفته بودی؟
1
1401/10/24
فاطمـه
یه اسکرین از صفحه سوالت بگیر
بفرست تو تاپیک اول پرسش های فعال ک دکتر زودتر جواب بدن
بفرست تو تاپیک اول پرسش های فعال ک دکتر زودتر جواب بدن
0
1401/10/24
سوال کننده
آره سونو رفته بودم.اون موقع پنج هفته و دوو روز بودم
1
1401/10/24
سوال کننده
باشه مرسی
0
1401/10/24
فاطمـه
از متن سونوت عکس بگیر بفرست اینجا دکتر ببینن
0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده
البته تو یه تاپیک دیگه پرسیده بودم اونجا سونو هم بود.کاش تو ادامه همون تاپیک سوال میپرسیدم نه؟
0
1401/10/24
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
شیاف استفاده میکنید ؟
شیاف استفاده میکنید ؟
0
1401/10/24
سوال کننده
بله دقیقا یه هفته س شیاف استفاده میکنم
0
1401/10/24
پزشک اوما
شدت خونریزی چقدر هست ؟
0
1401/10/24
سوال کننده
لکه قهوه ای میدیدم این مدت فقط دوبار لک قرمز دیدم.امروز هم که یه دفه مقدار زیادی خون ازم خارج شد
0
1401/10/24
سوال کننده
من سابقه یه بارداری خارج رحمی هم دارم
0
1401/10/24
پزشک اوما
جان دلم بارداری فعلی خارج رحمی نیست اما اگر خونریزی واضح و شدید داشتید سونوگرافی را تکرار کنید ببینیم ساک بارداری در چه شرایطی است
0
1401/10/24
سوال کننده
شدنش مث زمان پریود بود ولی رقیق تر بود.الانم باز فعلا متوقف شده
0
1401/10/24
سوال کننده
باز الان یه مقدار حس میکنم درد زیر شکم مث زمان پریود دارم
0
1401/10/24
سوال کننده
چون دکترم گفته بود که شنبه آینده برم سونو که قلب هم تشکیل شده باشه.پس به نظر شما امروز برم بهتره؟
0
1401/10/24
سوال کننده
یعنی ممکنه با وجود خونریزی جنین هنوز سالم باشه؟
1
1401/10/24
پزشک اوما
بله عزیزم امروز حتما بروید چون اگر شرایط خوب باشد میتوانیم دوز شیاف را زیاد کنیم و. اگر هم خدای نکرده سقط رخ داده باشد باید شیاف زا قطع کنیم که بقایا نماند
3
1401/10/24
صدیقه 😍
ان شاالله که به حق این اذان ظهر که چیزی نشده باشه و همه چیز نرمال خودش باشه🤲
0
1401/10/24
فاطمه خانم دختر تابستان
عزیزم انشالله که خدا کمکت کنه چیزی نباشه.از حال خودت بهمون خبر بده گلم
0
1401/10/24
سوال کننده
ممنونم
0
1401/10/24
سوال کننده
ممنون.رفتم سونو تو همین تاپیک خبرشو میدم
0
1401/10/24
elahe s
سلام عزیزم منم دیروز خونریزی کردم شدید بود گفتم پریود شدم
0
1401/10/24
elahe s
فقط دراز بکش استراحت کن اگ خدا داده ک استرس نداشته باش
0
1401/10/24
elahe s
من سنو ساک هم نرفتم امروز ظهر میخام برم ببینم اصلا بچه هاست یا توهم زدم الکی ازمایشم مثبت شده
0
1401/10/24
elahe s
ففط دراز بکش ی چیزی بزار زیر پات
1
1401/10/24
elahe s
رفتی سنو خبر بده ببینم چ کردی
0
1401/10/24
سوال کننده
جالبیش اینکه از دیشب که برا دستشویی بلند شدم دیگه دراز کشیده بودم تا الان
0
1401/10/24
سوال کننده
شما هم همینجا خبر بده.ایشالله که سالم باشه
0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده
سلام خانوم دکتر.الان رفتم دوباره سونوگرافی.این جوابشه
3
1401/10/24
فاطمه gh
عزیزم خونریزیت بخاطر هماتوم بوده اندازشم تقریبا بزرگه فقط باید استراحت کنی پروژسترون مصرف کنی تا رفع بشه جنین هم خداروشکر سالمه
2
1401/10/24
بانو ss
خب خدا رو شکر عزیزم..همه چی خوبه..خونریزی بخاطره هماتوم هست...برو دکتر که بهت شیاف بده..استراحتت و زیاد کن پله بالا پایین نکن ...ب امیده خدا زودی خوب میشی
0
1401/10/24
سوال کننده
ولی خب فک کنم هنوزم احتمال سقط زیاده
1
1401/10/24
فاطمه gh
سقط بخاطر هماتوم خیلی کم پیش میاد ولی خب رعایت نکنی بعله خطر سقط هست ینی الان نباید نه نزدیکی بکنی نه کار طولانی فقط باید استراحت مطلق باشی
برا هماتوم معمولا شیاف و آمپول پروژسترون میدن که جای جنین سفت بشه خطر سقط نباشه ولی خود هماتوم فقط با رعایت کردن رفع میشه
برا هماتوم معمولا شیاف و آمپول پروژسترون میدن که جای جنین سفت بشه خطر سقط نباشه ولی خود هماتوم فقط با رعایت کردن رفع میشه
0
1401/10/24
فاطمه gh
دارو مصرف میکنی؟
0
1401/10/24
سوال کننده
آره یه هفته س شیاف پروژسترون استفاده میکنم
0
1401/10/24
فاطمه خانم دختر تابستان
الهی شکررررررر.خیلی خوشحال شدم عزیزم انشالله که بسلامتی بارداری بگذرونی و نینیتو بغل بگیری😍🧿🧿
1
1401/10/24
سوال کننده
دیگه ناامید بودم فک کردم سقط شده که خونریزی دارم.ولی وقتی صدای قلبشو شنیدم گریه م گرفت.امیدوارم هر کی مث من مشکل داره بچه ش سالم باشه
0
1401/10/24
فاطمه 👨👧👧👩🦰
الهی شکر ان شالله سالم باشین و بغل بگیرینش
خییییییلی خوشحال شدم ❤😍🧡
خییییییلی خوشحال شدم ❤😍🧡
0
1401/10/24
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/10/24
پزشک اوما
سلام جان دلم
خداروشکر نتیجه عالی است و الان یک مدیریت قوی برای حفظ کوچولوی داخل رحمتان لازم است ،شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید. با پزشکتان برای شروع آمپول پروژسترون صحبت کنید. آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شده ؟
خداروشکر نتیجه عالی است و الان یک مدیریت قوی برای حفظ کوچولوی داخل رحمتان لازم است ،شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید. با پزشکتان برای شروع آمپول پروژسترون صحبت کنید. آزمایشات ابتدایی بارداری انجام شده ؟
0
1401/10/24
فاطمه gh
فک کنم باید دوزشو بیشتر کنه پزشکت
0
1401/10/24
سوال کننده
بله آزمایشمو گرفتم ولی هنوز به دکترم نشون ندادم.
0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
elahe s
عزیزم خداروشکر فقط استراحت کن
0
1401/10/24
سوال کننده
به نظرم آزمایشام مشکل خاصی ندارن.اگه شما یه نگاهی بکنین ممنون میشم
0
1401/10/24
elahe s
منم امروز رفتم سنو
0
1401/10/24
سوال کننده
شمام رفتی؟چی شد؟
0
1401/10/24
elahe s

0
1401/10/24
elahe s
منم هماتوم داشتم سایزش بزرگ بود
0
1401/10/24
سوال کننده
پس مث منی.باید استراحت کنیم.ایشالله خوب میشه
0
1401/10/24
elahe s
من دیگه سنو رو نبردم دکتر باید میموندم تااخر گفتم برم خونه تادراز بکشم فقط شیاف استفاده میکنم
0
1401/10/24
elahe s
انشالله فقط دراز بکش بگو یکی بیاد کاراتو بکنه
0
1401/10/24
سوال کننده
ایشالله که همه چی خوب پیش میره
1
1401/10/24
پزشک اوما
جان دلم روزی یک عدد مکمل ویتامین دی 1000 میلی گرم مصرف کنید.
حتما مصرف مواد قندی محدود شود اگرچه فعلا سطح قند خون ناشتا خوب است اما طی روزهای گذشته خیلی کنترل شده نبوده است و باید مراقبت کنید.
کم خونی خفیف دارید، مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید.
مابقی موارد خوب هستند.
نکاتی که در رابطه با درمان گفتم را رعایت کرده و استراحت مطلق داشته باشید. رابطه و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. شما به ارگاسم نرسید. دوش آب خیلی گرم نگیرید. از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و استرس را از خودتان دور کنید
حتما مصرف مواد قندی محدود شود اگرچه فعلا سطح قند خون ناشتا خوب است اما طی روزهای گذشته خیلی کنترل شده نبوده است و باید مراقبت کنید.
کم خونی خفیف دارید، مواد غذایی غنی از آهن به جز جگر را بیشتر مصرف کنید.
مابقی موارد خوب هستند.
نکاتی که در رابطه با درمان گفتم را رعایت کرده و استراحت مطلق داشته باشید. رابطه و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود. شما به ارگاسم نرسید. دوش آب خیلی گرم نگیرید. از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و استرس را از خودتان دور کنید
1
1401/10/24
سوال کننده
خیلی ممنونم.لطف کردین
0
1401/10/24
banoo z
نگران نباش عزیزم منم تو هفته ۱۰بود به خونریزی و دفع لخته داشتم رفتم سونو هماتوم داشتم دقیقا پشت جفت
0
1401/10/24
banoo z
۳۰تا آمپول پروژسترون داد دکتر بهم صبح و شب زدم و شبها هم شیاف میزدم
همش رو تخت درازکش بودم و فقط تا دستشویی میرفتم اونم فرنگی
نزدیکی و پله و راه رفتن و کار و فعالیت صفر اصلا نداشتم و حتی حمام نرفتم تا ۳هفته که دیگه موهام ازشون روغن میچکید
ولی خداروشکر با رعایت سفت و سخت رفع شد هماتوم تو سنو ان تی دیگه خبری از هماتوم نبود
البته لکه بینیم تادو هفته طول کشید
همش رو تخت درازکش بودم و فقط تا دستشویی میرفتم اونم فرنگی
نزدیکی و پله و راه رفتن و کار و فعالیت صفر اصلا نداشتم و حتی حمام نرفتم تا ۳هفته که دیگه موهام ازشون روغن میچکید
ولی خداروشکر با رعایت سفت و سخت رفع شد هماتوم تو سنو ان تی دیگه خبری از هماتوم نبود
البته لکه بینیم تادو هفته طول کشید
0
1401/10/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
0
1401/10/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/24
سوال کننده
خدارو شکر عزیزم.بعد از رفع هماتوم هم باید استراحت مطلق باشیم یا میتونیم راه بریم دیگه؟
0
1401/10/24
سوال کننده
شما چند هفته استراحت بودی؟
0
1401/10/25
banoo z
نه دیگه من از اون حالت در اومدم البته بسته به شرایط جفت هم داره که اگر خدایی نکرده پایین باشه باید استراحت کرد
0
1401/10/25
banoo z
تقریبا ۲۰روز خوابیدم
0
1401/10/26
elahe s
یعنی ۲۰ روز لکه بینی داشتی؟
0
1401/10/26
elahe s
من از جمعه خونریزی کردم رفتم سنو هماتوم سایز ۲۹ داشتم روزی دوتا شیاف استفاده میکنم بازم خونریزیم قطع نشده خون قهوه ای دارم
0
1401/10/26
elahe s
سودی جان تو حالت چطوره بهتر شدی؟
0
1401/10/26
banoo z
آره تقریبا یک هفته خون روشن بعد ترشحاتم خونی
0
1401/10/26
elahe s
ممنون ک جواب دادین
0
1401/10/26
سوال کننده
من خونریزیم که قطع شده ولی همچنان لکه بینی دارم
0
1401/10/26
elahe s
انشالله لکه بینی هم قطع میشه برات
0
1401/10/26
سوال کننده
شما بهتری؟
0
1401/10/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر.من دیشب دوباره خونریزی کردم. البته چون دیروز باید تا دکتر میرفتم یه خورده استراحتم کمتر بود.سر شب هم عطسه کردم که قسمت رحمم خیلی درد گرفت و آخر شب دوباره به خون ریزی افتادم.از طرفی خیلی نگرانم و از طرفی نمیخوام زود زود برم سونو.چیکار کنم؟به استراحت و دارو هام ادامه بدم؟یا بهتره برم دکتر؟
0
1401/10/27
پزشک اوما
سلام جان دلم
قرار بود با پزشکتان در مورد شروع آمپول پروژسترون صحبت کنید ، انجام شد؟
قرار بود با پزشکتان در مورد شروع آمپول پروژسترون صحبت کنید ، انجام شد؟
0
1401/10/27
elahe s
من هنوز لکه بینی دارم البته یکم بیشتراز لکه ☹☹☹
0
1401/10/27
elahe s
دیگه دکتر نرو خب دکتر فقط شیاف میده من الان هنو دکتر نرفتم خودم شیاف گرفتم استفاده میکنم فقط رفتم سنو اومدم
0
1401/10/27
سوال کننده
دکترم برام قرص دوفاستون هر دوازده ساعت وشیاف پروژسترون هر۲۴ ساعت وایزوکسوپرین هر8ساعت تجویز کردن.در واقع من چیزی در مورد آمپول بهشون نگفتم و دکترم هم ننوشت.فک میکردم اگه لازم باشه خودشون مینویسن.بعد از اینکه از مطب برگشتم کاش خودم در مورد آمپول بهشون پیشنهاد میدادم
0
1401/10/27
سوال کننده
البته اینم بگم که از شنبه که خونریزی داشتم دارو های جدید مو شروع نکردم.تازه دیروز رفتم دکتر و داروهای جدید و تازه از دیشب شروع کردم
0
1401/10/27
پزشک اوما
عزیزم داروهای مصرفی خوب هستند البته در سن بارداری شما آمپول پروژسترون گزینه بهتری نسبت به ایزوکسوپرین هست، الان اگر شرایط باثبات شده داروها را ادامه دهید نیازی به مراجعه نیست و استراحت رو به مطلق داشته باشید
0
1401/10/27
سوال کننده
چشم خیلی ممنون.فقط یه سوال دیگه دارم.چه زمانی برای من شرایط اورژانسی به حساب میاد که باید به دکتر یا بیمارستان مراجعه کنم؟
0
1401/10/27
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزم 🌸وقتی خونربزی مداوم یا خیلی شدید داشتید حتما سریعا مراجعه کنید یا وقتی با وجود مصرف داروها خونریزی کنترل نشد باید به پزشک خود اطلاع دهید 🌸
1
1401/10/27
سوال کننده
خیلی ممنونم.لطف کردین💓💓
0
1401/10/28
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، زنده باشید ❤️🌸❤️
0
1401/10/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔



943

