Ooma

جوش زدن صورت نوزاد ۳۱ روزه

سلام دکتر.پسر من ۳۱ روزشه صورتش جوش میزنه بعضی هاش چرکی هم هست کالاندولا زدم چی بزنم خوب بشه

10 پاسخ 315 بازدید


سونو انومالی خیلی مهم

سلام اخر سونوم یه چیزی نوشته ترسیدم،همه چی نرمال و خوبه؟؟؟

15 پاسخ 473 بازدید


یبوست شدید کودک ۲ ساله

سلام پسرم الان دو هفته ست درگیر یبوست هست هر کاری میکنم خوب نمیشه
شربت انجیر از داروخانه گرفتم،شیاف زدم،اب ولرم خیلی دادم خورد،روغن زیتون،خود زیتون رو ناشتا دادم،ماساژ شکم انجام دادم،تو غذاشم کره میریزم ،ولی دفن خیلی بد هست و سفت
چکار میتونم بکنم دیگه؟

24 پاسخ 1,161 بازدید


ختنه نوزاد در چهل روزگی

سلام ببخشید ختنه با حلقه بهتره یا مدل قدیمی با بخیه؟

26 پاسخ 436 بازدید


افزایش حجم مایع امینو

سلام من ۲۹ هفته وسه روزم بود سونو دادم حجم مایع ۲۴۵ بود .دکترم گفت که چون قندو عفونت نداری سه هفته قبلش ازمایش گلوکز داده بودم .دوهفته مواد قندی رو رعایت کن ودوباره سونو بده .من رعایت کردم حتی تو مصرف اب .سرمای شدیدیم خوردم حتی میلم ب چیزی نمیکشید بخورم امروز سونو دادم حجم مایع بیشترم شده .شده ۲۵۷ .کسی بوده که این مشکل واسش پیش اومده باشه .چیکار کرده .زایمان زودرس نداشته؟؟ بسلامتی نی نیشو بغل کرده مشکلی واسه بچه پیش نیومده؟؟
انقد رعایت کردم دوهفتست لب ب چیز شیرینی نزدم نمیدونم دیگه چیکار کنم
کسی تجربه ای داشته

50 پاسخ 561 بازدید


بالا آوردن شیر همراه با خلط

سلام دکتر
دخترم ۴۳ روزشه، ریفلاکس داره شیری که بالا میاره یکم همراه با خلط در حد خیلی کم ولی خرخرسینه نداره علتش چی میتونه باشه؟

6 پاسخ 393 بازدید


علت سبز شدن مدفوع بچه سه ماهه؟

سلام وخسته نباشید....
دختر من سه ماهشه این دو روزه مدفوعش سبز رنگ شده
خواستم بدونم بخاطر چیه که اینطوری شده؟؟

14 پاسخ 387 بازدید


تیر کشیدن زیر شکم در ۱۵ هفته

سلام دوستان من از دیشب زیر دلم سمت چپم تیر میکشه دردش مداوم نیس واژنم هم گاهی تیر میکشه به نظرتون چکار کنم؟؟
به نظرتون عادیه؟

3 پاسخ 330 بازدید


واکسن چهارماهگی و دفعات دادن پاراکید

سلام
وقتتون بخیر
امروز واکسن چهار ماهگی دخترم رو زدن
استامینوفن رو باید هر ۴ ساعت داد؟
از این جهت میپرسم که نوشته حداکثر مصرف استامینوفن روزی ۵ بار هست و اگر هر ۴ ساعت بدم‌میشه روزی ۶ بار
اگر تب کرد بهش بدم یا کلا هر ۴ ساعت بدم؟
دوماهگی رو هر ۴ ساعت دادم تب هم نکرد اصلا

14 پاسخ 423 بازدید


برای رفع یبوست نوزاد۸ماهه قطره بیلی ناستر یا شربت لاکسی ژل ،کدومو میتونم بدم؟

سلام خانم دکترو مامانای گل. دخترمن مدتیه یبوست میشه.نمیدونم بخاطر شیرخشکشه چون روزی ۲وعده شیر سوپرامیل درکنار شیرآپتامیل بهش میدم.قطره اهن هم لیپوزفر آبی میدم.یا چون اب نمیخوره یبوست میشه.روزی یکی دوبار با قطره چکون یکم اب بهش میدم.برای رفع یبوستش این دوتا دارو که گفتم کدومش موثرو مناسبتره بگیرم بهش بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

40 پاسخ 319 بازدید


تفسیر سونو انومالی و ازمایش

سلام دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من سرکلاژ کردم و رفتم برای انومالی ک گفتن طول سرویکس از ۲۰ شده ۲۱ و هنوز کمه و اینکه جفتم قبلا لاولینگ بوده الان نوشته ۱۵ mm فاصله بنظرتون بهتر شده یا پاین تر اومده و اینکه همیشه وقتی میشم احساس میکنم یچیزی حیلی فشار میاره ب رحمم و حرکات بچه هم زیر نافم هستش نزدیک به واژن بنظرتون اینطوزی خطر داره و اینکه ایا عفونت دارم یانه ممنون میشم اگر جواب بدبد

14 پاسخ 367 بازدید


دادن شیر خشک‌نان کامفورت

خانم دکتر سلام
من کنار شیر خودم روری ۲ ۳ بار شیر خشک نان کامفورت میدم اونم پزشک داده برای مواقعی ک حس کنم شاید سیر نمیشه
وزنش رو نمودار هست ولی سری آخر نوشته بود حدود ۳۰۰ گرم کمتره وزنش میخاستم ببینم میتونم از کامفورت ب شیر خشک معمولی تغییرش بدم؟ بچم فردا ۳ ماهش میشه
چ طوریه باید از کامفورت ب معمولی شیر خشک و تغییر بدم

10 پاسخ 280 بازدید


خواب زیاد نوزاد و کم خوردن شیر

سلام خانم دکتر عزیز، نوزادم هشت روزشه،همش خوابه،به زور بیدلرش کنم شیر بخوره بعد دوتا مک بزنه میخابه و شیر نمیخوره.
خیلی نگرانشم،خیلی،
میشه بگید دلیلش چیه؟؟چیکار کنم؟؟طبیعیه ایا؟؟

18 پاسخ 457 بازدید


تفسیر جواب آزمایش اولیه بارداری

سلام وخسته نباشید بر پزشک محترم اوما
آیا جواب آزمایشات اولیه من در رنج نرمال هستند
وممنون میشوم تفسیر وراهنمایی ام بفرمایید

12 پاسخ 389 بازدید


سلام این ازمایش ها ایا چکاپ کامل هست برای یکسالگی؟

میشه بگید چیا مشخص میشه بااین ازمایش ها و ایا کافی هستند برای چکاپ؟

16 پاسخ 284 بازدید


سلام دکتراومامیشه هم نان بدم هم ببلاک ال اف

طبق نظردکترقراربوداگه اسهال پسرم تداوم داشت شیرهشکشوعوض کن ببلاک ال اف بدم،اماهرکارکردم امروزپسرم نخوردبازمجبورشدم همون نان خودشوبدم،چندقاشق دادم بزور،میشه نان بدم تاجایی که بتونم به خوردش بدم ال افم بدم؟

6 پاسخ 337 بازدید


خانما چیکارکنم دهانه رحمم باز بشه رفتم معاینه گفت 1سانت باز شده

بهم کپسول گل مغربی داده

16 پاسخ 628 بازدید


حس حباب در واژن ممکن جنین وارد واژنم شده

خانما من یکم ترشح داشتم نمیدونستم آب یا ترشح دیشب افضلی تست امینوشور دادم منفی بود سونو قلب هم کرد گف خوبه
حالا از صبح حس میکنم باد ت واژنم مثل ی حباب کوچک
نگرانم زیر دلم سمت چپ ی کوچولو درد داره انگار نفخ دارم اینحالتی
ممکن بچه اومده ت واژنم؟ حالم خیلی بد نگرانم
یا بخاطر تست دیشب ممکن هوا وارد واژنم شده؟

11 پاسخ 600 بازدید


برای شروع غذای نوزاد حریره یا فرنی؟

سلام به همه
لطفا راهنمایی کنین🙏🏻
دخترم چندروزه خیلی سخت شیر میخوره و هرچی من میخورم هی دهنش باز میکنه و اب از دهنش راه میوفته. شیرخشک میخوره دخترم
میخوام بهش غذا بدم. اول فرنی باید بدم یا حریره؟
و لطفا طرز تهیه هرکدوم هم بگین با مقدارش
ممنونم🌹
لطفا دکتر هم راهنمایی کنین 🙏🏻

8 پاسخ 324 بازدید


تیره بودن رنگ مدفوع و سفت بودن آن

خانوما شرمنده برای عکس
سلام خانم دکتر وقت بخیر
دکتر من مدتیه که دخترم رنگ مدفوعش اینطوره و مدفوعش سفته علتش چی میتونه باشه؟
دیروز انقدر مدفوعش سفت بود که موقع دفع اذیت بود و بد خلقی کرد
پشتشم قرمز شده
هفته پیشم تو مدفوعش دونه های سیاه بود موز هم بهش نداده بودم که بگم برا اون بوده
و اینکه قطره آهن اولا بهش سیدرال میدادم ولی الان لیپزوفر فورت میدم
ممنون میشم راهنمایی کنید

14 پاسخ 489 بازدید