سلام خدمت خانم دکتر و خانم های اومایی
پسرم حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس پنهان داره. شیر خودمو بهش میدم اما برای مواقع خاص هم بهش شیرخشک میدم. براش اپتامیل پپتی جونیور گرفتم که بهش نساخت و اسهال گرفت. حالا سوالم اینه که میتونم خودم این شیر خشکو بخورم؟ یا ممکنه باعث بشه مشکل براش بیاد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411
1401/11/01




