خشک شدن شیر در سینه
سلام پزشک عزیز من دوروزه کوچولومو از شیر گرفتم امروزم سینه هامو دوشیدم اما باز شیر دارن چی بخورم شیرم خشک بشه چون دوتا از خاله هام سرطان سینه گرفتن میترسم زحمتتون بهم یه دارو بدین که شیرم خشک بشه
کسی ب نوزادش شیر خشک ببلاک کانفورت داده ؟راضیید ازش؟
سلام دوستان کسی هست ب نوزادش شیر خشک ببلاک کانفورت بده؟ بچه من شیرخشکش نان بود دکترش عوض کرد سه روز بچه ام شکمش کار نمیکرد دکتر عوض کرد بعد سه روز شکمش کار کرد ببخشید پی پی اش سفت نبود حالت خمیری بود و بعد اون دوبار دیگه شکمش کار کرد که هر دوبار حالت پی پیش خوب بود فقط دوبار اول رنگش زرد مایل ب سبز بود که حدس زدم بخاطر روغن زیتونی بوده که بهش دادم اما بار سوم زرد بود و خوب.
میترسم بهش ببلاک بدم هم دل دردش بیشتر شه هم نخورهتش هم کلا سیستمش بهم بریزه
قطره آهن مناسب برای نوزاد حساس به پروتئین گاوی
سلام دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره.میتونم بهش قطره آهن لیپوزوفر قرمز بدم؟آخه روش نوشته با طعم تافی شیری.یعنی داخلش شیر هست؟
سبزی سبزی خوردن چه نوعی
س سبزی خوردن توبارداری چه نوع سبزیهایی مجازه بخوریم
هفته ۱۰بارداریم
علت شیر نخوردن نوزاد دو روز
نوزاد دختر که دیروز دنیا آمده امروز که مرخص شده بیش از
۶ ساعت خواب بوده و شیر نخورده اما دیروز میخو رد و کوتاه میخوابید آیا مشکلی وجود داره و با دوشیدن شیر راحت خارج نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
یبوست نوزاد 45روزه
سلام
بچه ام 45روزش هست
چتر پنج روزه دفع نداشته ، خیلی زور میزنن وبی قراری میکنه
هر یک هم شکمش با روغن زیتون ماساژ میدم آروم نمیشه
درست خواب نمیره
کلا اذیت هست
شیر خودم میخوره ، شب ها 60درجه شیر خشک
قبلا دفعش خوب بود .الان این جور شده
با معده خیلی ها خارج میکنه و بو میده
بچه ام بی قراره
الان چی بهش بدم
دارو خونه نزدیک بسته هست برای شیاف
درمون خانگی چه کنم
یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام
دخترم ۴۰ روزشه خدا رو شکر خوب شیر میخوره ولی شکمش ۵ ۶ روز یبار هم کار نمیکنه و باید شیاف بذارم
ماساژ میدم مقعدش و چرب میکنم و پاهاشو ورزش میدم ولی فایده نداره
قطره بی بی کر و بیلی ناستر هم دادم بی فایده بود
شیرخشت هم دادم اثر نکرد
اگر راه حل دیگه ای دارید بگید
ممنون میشم
راستی آب قند شنیدم خوبه ولی نمیدونم چقدر و چه اندازه آب چه اندازه قند بریزم
سونوگرافی وزن جنین و سن بارداری
سلام دکتر جان
وقت بخیر
ممنون میشم جواب سونو را ملاحظه کنید و اگر موردی داره بفرمایید
شربت دیفین هیدرامین در بارداری
سلام دکتر اوما من گلوم میسوزه میخواستم ببینم تو ماه ۹ میشه از شربت دیفین هیدرامین استفاده کرد؟مامانا اگ میدونید بگین
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز روی شکم پسر هفت ماهم این دونه ها در اومده
تقریبا ده روزی هست ولی از اول اینجوری زیاد نبود و قرمز.چهار پنج روی هست اینجوری شده باید چی بزنم و از چی اینجور شده.غذا هم فقد اول غنچه میدادم الان سرلاک،باید چ کنم؟
سلام خانم دکتر ببخشید largest pocket در سونو یعنی چه و میزان نرمالش چقدر هست؟
خانم دکتر جان طبق سونو دو قلویی که من انجام دادم largest pcket یکیشون ۸۰ میلی و یکیشون ۴۸ میل😐 چرا انقدر اختلاف دارن؟
و اینکه وزنشونم با هم اختلاف داره و آیا این وزن در این سن بارداری نرمال هست؟
حجم مایع ربطی بهlorgest pocket داره؟
تفسیر آزمایش تحمل گلوکز،تیروئید،کم خونی
سلام دکتر جان
لطفا آزمایش هامو تفسیر کنید و اینکه تیروئیدم رفته بالا دکتر خودم گفت نرماله لازم نیست برم متخصص نظر شما چیه و اینکه کم خونم برام قرص هماتینیک نوشت گفت ۱۲ ساعت یکی بخورم میتونم همراه غذا بخورم یا باید مثل قرص آهن باشه
جوش چرکی در قسمت داخلی پرینه
سلام خدمت شما دکتر گرامی ..یکی از دوستانممجرد هستن ۲ماه میشه برای لیزر قسمت بیکینی میرن از دیروز در قسمت پرینه یه جوش زده رنگش صکرتی ماننده و سرش سفید هست...هنگام ادرار هم درد دارن میتونه زگیل باشه ؟
تیرگی روی ناخن وپوست شدنش
باسلام
دخترمن ۲سال و۸ماهشه وچندوقته ناخناش اول ازریشه تیره میشن،حالت خون مردگی وکم کم ازهمونجاپوست میشه
عکس میزارم لطفابفرمائیدعلتش چیه؟
این ماه آی یو ای میکنم با خوردن قرصا فقط احساس نفخ میکنم وشکمم بزرگ شده
سلام خانم دکتر عزیز من این ماه دوره درمان وشروع کردم میخوام iui کنم، قرص کلومیفن از روز سه پریود هر هشت ساعت میخورم وقرصاووهیل روزی دو عدد، آنتی بیوتیک وآنتی هیستامینم میخورم به خاطر سرما خوردگی، از دیروز فقط احساس نفخ میکنم احساس میکنم شکمم قسمت معده ام بزرگ شده، انگار شکمم میخواد پاره بشه اونقدر نفخ کرده، الان نگرانم که نکنه به خاطر تحریک بیش از حد تخمک گذاری باشه؟ الان نفخ شکمم خطرناک نباشه یه وقت؟
بررسی سونوی ان تی
سلام خدمت شما خانم دکتر و دوستان عزیز.
میشه لطفا جواب سونوی منو ببینین؟ و اینکه حدستونو برای جنسیت بگین لطفا😊
تفشیر ازمایش و درمان کم خونی
سلام خسته نباشید دکتر جان
ظاهرا کم خونم تیروییدم چجوره؟ میشه بگید چه قرص اهنی بخورم تا چه مدت براساس میزان کم خونیم
سلام من ۴ هفته و دو روز باردارم آیا دل درد( درد پریودی) طبیعی هست؟
باسلام من ۴ هفته و دو روز باردارم
آیا دل درد( درد پریودی) طبیعی هست؟
و اینکه دیروز اشتباهی ویتامین دی ۵۰۰۰۰ خوردم خیلی نگرانم مشکلی برای جنین پیش میاد؟ الان میتونم دز ۱۰۰۰ بخورمی یافعلا نخورم؟
دیروز بتام ۴۳۲۳ بود الان ساک حاملگی دیده میشه برم سونو؟
جواب ازمایش قند ناشتا و...
سلام خانم دکتر جون😌😘
جواب ازمایش قند ناشتا و...
میشه لطفا بگید چطوره
تشخیص اوتیسم با سنو سه بعدی
سلام آیا صحت داره که با سنوسه بعدی میشه اوتیسم تشخیص داد؟
یک بنده خدایی امروزگفت من رفتم این سنوگرافی و فقط یکجا هست تو اصفهان انجام میده از رو سلول های مغز 😶تشخیص میدن و من خیلی متعجبم آخه اوتیسم یک مشکل رفتاری هست چطور میشه تشخیص داد؟




