Ooma

خشک شدن شیر در سینه

سلام پزشک عزیز من دوروزه کوچولومو از شیر گرفتم امروزم سینه هامو دوشیدم اما باز شیر دارن چی بخورم شیرم خشک بشه چون دوتا از خاله هام سرطان سینه گرفتن میترسم زحمتتون بهم یه دارو بدین که شیرم خشک بشه

17 پاسخ 485 بازدید


کسی ب نوزادش شیر خشک ببلاک کانفورت داده ؟راضیید ازش؟

سلام دوستان کسی هست ب نوزادش شیر خشک ببلاک کانفورت بده؟ بچه من شیرخشکش نان بود دکترش عوض کرد سه روز بچه ام شکمش کار نمیکرد دکتر عوض کرد بعد سه روز شکمش کار کرد ببخشید پی پی اش سفت نبود حالت خمیری بود و بعد اون دوبار دیگه شکمش کار کرد که هر دوبار حالت پی پیش خوب بود فقط دوبار اول رنگش زرد مایل ب سبز بود که حدس زدم بخاطر روغن زیتونی بوده که بهش دادم اما بار سوم زرد بود و خوب.
میترسم بهش ببلاک بدم هم دل دردش بیشتر شه هم نخورهتش هم کلا سیستمش بهم بریزه

13 پاسخ 1,497 بازدید


قطره آهن مناسب برای نوزاد حساس به پروتئین گاوی

سلام دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره.میتونم بهش قطره آهن لیپوزوفر قرمز بدم؟آخه روش نوشته با طعم تافی شیری.یعنی داخلش شیر هست؟

16 پاسخ 362 بازدید


سبزی سبزی خوردن چه نوعی

س سبزی خوردن توبارداری چه نوع سبزیهایی مجازه بخوریم
هفته ۱۰بارداریم

38 پاسخ 675 بازدید


علت شیر نخوردن نوزاد دو روز

نوزاد دختر که دیروز دنیا آمده امروز که مرخص شده بیش از

۶ ساعت خواب بوده و شیر نخورده اما دیروز میخو رد و کوتاه میخوابید آیا مشکلی وجود داره و با دوشیدن شیر راحت خارج نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

15 پاسخ 407 بازدید


یبوست نوزاد 45روزه

سلام
بچه ام 45روزش هست
چتر پنج روزه دفع نداشته ، خیلی زور میزنن و‌بی قراری میکنه
هر یک هم شکمش با روغن زیتون ماساژ می‌دم آروم نمیشه
درست خواب نمیره
کلا اذیت هست
شیر خودم میخوره ، شب ها 60درجه شیر خشک
قبلا دفعش خوب بود .الان این جور شده
با معده خیلی ها خارج می‌کنه و بو میده
بچه ام بی قراره
الان چی بهش بدم
دارو خونه نزدیک بسته هست برای شیاف
درمون خانگی چه کنم

44 پاسخ 633 بازدید


یبوست نوزاد ۴۰ روزه

سلام
دخترم ۴۰ روزشه خدا رو شکر خوب شیر میخوره ولی شکمش ۵ ۶ روز یبار هم کار نمیکنه و باید شیاف بذارم
ماساژ میدم مقعدش و چرب میکنم و پاهاشو ورزش میدم ولی فایده نداره
قطره بی بی کر و بیلی ناستر هم دادم بی فایده بود
شیرخشت هم دادم اثر نکرد
اگر راه حل دیگه ای دارید بگید
ممنون میشم
راستی آب قند شنیدم خوبه ولی نمیدونم چقدر و چه اندازه آب چه اندازه قند بریزم

57 پاسخ 511 بازدید


سونوگرافی وزن جنین و سن بارداری

سلام دکتر جان
وقت بخیر
ممنون میشم جواب سونو را ملاحظه کنید و اگر موردی داره بفرمایید

8 پاسخ 379 بازدید


شربت دیفین هیدرامین در بارداری

سلام دکتر اوما من گلوم میسوزه میخواستم ببینم تو ماه ۹ میشه از شربت دیفین هیدرامین استفاده کرد؟مامانا اگ میدونید بگین

23 پاسخ 346 بازدید


سلام خانم دکتر و دوستان عزیز روی شکم پسر هفت ماهم این دونه ها در اومده

تقریبا ده روزی هست ولی از اول اینجوری زیاد نبود و قرمز.چهار پنج روی هست اینجوری شده باید چی بزنم و از چی اینجور شده.غذا هم فقد اول غنچه میدادم الان سرلاک،باید چ کنم؟

18 پاسخ 491 بازدید


سلام خانم دکتر ببخشید largest pocket در سونو یعنی چه و میزان نرمالش چقدر هست؟

خانم دکتر جان طبق سونو دو قلویی که من انجام دادم largest pcket یکیشون ۸۰ میلی و یکیشون ۴۸ میل😐 چرا انقدر اختلاف دارن؟
و اینکه وزنشونم با هم اختلاف داره و آیا این وزن در این سن بارداری نرمال هست؟
حجم مایع ربطی بهlorgest pocket داره؟

9 پاسخ 386 بازدید


تفسیر آزمایش تحمل گلوکز،تیروئید،کم خونی

سلام دکتر جان
لطفا آزمایش هامو تفسیر کنید و اینکه تیروئیدم رفته بالا دکتر خودم گفت نرماله لازم نیست برم متخصص نظر شما چیه و اینکه کم خونم برام قرص هماتینیک نوشت گفت ۱۲ ساعت یکی بخورم میتونم همراه غذا بخورم یا باید مثل قرص آهن باشه

5 پاسخ 248 بازدید


جوش چرکی در قسمت داخلی پرینه

سلام خدمت شما دکتر گرامی ..یکی از دوستانم‌مجرد هستن ۲ماه میشه برای لیزر قسمت بیکینی میرن از دیروز در قسمت پرینه یه جوش زده رنگش صکرتی ماننده و سرش سفید هست...هنگام ادرار هم درد دارن میتونه زگیل باشه ؟

11 پاسخ 645 بازدید


تیرگی روی ناخن وپوست شدنش

باسلام
دخترمن ۲سال و۸ماهشه وچندوقته ناخناش اول ازریشه تیره میشن،حالت خون مردگی وکم کم ازهمونجاپوست میشه
عکس میزارم لطفابفرمائیدعلتش چیه؟

6 پاسخ 484 بازدید


این ماه آی یو ای میکنم با خوردن قرصا فقط احساس نفخ میکنم وشکمم بزرگ شده

سلام خانم دکتر عزیز من این ماه دوره درمان وشروع کردم میخوام iui کنم، قرص کلومیفن از روز سه پریود هر هشت ساعت میخورم وقرصاووهیل روزی دو عدد، آنتی بیوتیک وآنتی هیستامینم میخورم به خاطر سرما خوردگی، از دیروز فقط احساس نفخ میکنم احساس میکنم شکمم قسمت معده ام بزرگ شده، انگار شکمم میخواد پاره بشه اونقدر نفخ کرده، الان نگرانم که نکنه به خاطر تحریک بیش از حد تخمک گذاری باشه؟ الان نفخ شکمم خطرناک نباشه یه وقت؟

5 پاسخ 357 بازدید


بررسی سونوی ان تی

سلام خدمت شما خانم دکتر و دوستان عزیز.
میشه لطفا جواب سونوی منو ببینین؟ و اینکه حدستونو برای جنسیت بگین لطفا😊

88 پاسخ 738 بازدید


تفشیر ازمایش و درمان کم خونی

سلام خسته نباشید دکتر جان
ظاهرا کم خونم تیروییدم چجوره؟ میشه بگید چه قرص اهنی بخورم تا چه مدت براساس میزان کم خونیم

7 پاسخ 213 بازدید


سلام من ۴ هفته و دو روز باردارم آیا دل درد( درد پریودی) طبیعی هست؟

باسلام من ۴ هفته و دو روز باردارم
آیا دل درد( درد پریودی) طبیعی هست؟
و اینکه دیروز اشتباهی ویتامین دی ۵۰۰۰۰ خوردم خیلی نگرانم مشکلی برای جنین پیش میاد؟ الان میتونم دز ۱۰۰۰ بخورمی یافعلا نخورم؟
دیروز بتام ۴۳۲۳ بود الان ساک حاملگی دیده میشه برم سونو؟

46 پاسخ 539 بازدید


جواب ازمایش قند ناشتا و...

سلام خانم دکتر جون😌😘
جواب ازمایش قند ناشتا و...
میشه لطفا بگید چطوره

28 پاسخ 332 بازدید


تشخیص اوتیسم با سنو سه بعدی

سلام آیا صحت داره که با سنوسه بعدی میشه اوتیسم تشخیص داد؟
یک بنده خدایی امروزگفت من رفتم این سنوگرافی و فقط یکجا هست تو اصفهان انجام میده از رو سلول های مغز 😶تشخیص میدن و من خیلی متعجبم آخه اوتیسم یک مشکل رفتاری هست چطور میشه تشخیص داد؟

16 پاسخ 706 بازدید