سوزش و خارش مقعد
سلام وقت بخیر
دکتر جان با عرض معذرت
دوهفته ای میشه که از شیاف پروژسترون مقعدی استفاده میکنم
متاسفانه دوروزه سوزش وخارش شدید گرفتم و هم اینکه اندازه نیمسانت بواسیر بیرون زده و خیلی اذیتم میکنه
توصیه و تجویز شما چیست؟ چکار کنم
جواب آزمایش بتا بارداری
جواب آزمایش بتا 110 شده...
میشه راهنماییم کنید الان باید چیکار کنم؟
تغذیه مادر برای رفلاکس نوزاد
سلام خانم دکتر و دوستان. از شیر بز میشه استفاده کرد برای ماها که بخاطر رفلاکس دخترم نمیتونم شیر گاو بخورم؟ مزرعه مروگل شنیدید محصولات بز داره؟ سوال بعدم اینکه نوزادی که رفلاکس داره ننو سنتی براش بده؟؟
تفسیر کیت تخمک گذاری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
این ماه دکتر من واسم لتروزول و سینال اف و اورامین E و اووبوست و فولیک اسید و آسپرین و متفورمین تجویز کردند از روز سوم تا ۵ شب شبی ۲ تا لتروزول خوردم بقیه هم روزی یک قرص روز یازده پریود هم گفتند که سینال اف رو تزریق کنم بعدش هر روز کیت بزنم هر روزی که مثبت شد اقدام داشته باشم حالا این عکس کیت های منه به نظرتون مثبت میشه یا همون اولی که مثبت بوده بعدش تخمک آزاد شده ؟؟؟
صفت شدن شکم در حاملگی
سلام خسته نباشید
من در هفته 26هفته هستم و از ساعت 6 احساس میکنم بچه خودشو تو شکمم صفت میکنه و بعد حرکت های ناگهانی میزنه نسبت به روزای قبل حرکات محکم تری میزنه و خودشو صفت میکنه در حد حدی که شکمم درد میگیره .نگران شدم از ساعت 6تاالان همینطوره و الان هم احساس ضعف شدیدی دارم بااینکه شاممو خوردم و اصلا گرسنه نیستم
میشه راهنماییم کنین واقعا نگرانم
سونو انومالی ان تی اکو قلب
سلام ببخشید دکتر تو سونو ۱۲ هفته گفت ان تی تون چهاره.. ما تووهفته پانزدهم امینوسنتز دادیم جواب اولیه نرمال بود... امروز هم سونومالی دادیم گفتن سالمه ... قلب هم خوبه .... فقط گفت واسه اطمینان اکو قلب هم برین ... الان نیاز بریم؟
آزاد نشدن فولیکول با وجود آمپول hcg
سلام من دوتا آمپول ۵۰۰۰ hcg زدم یا تخمک سایز ۱۹ ولی آزاد نشد طبق سونو و فقط تخمدانم درد میکرد مشکل کجاست که آزاد نشد؟
س خانم دکترعزیزشیاف دردوران بارداری
چه نوع شیافی دربارداری برایبوست میتونیم استفاده کنیم تازه رفتم هفته ۱۰
مقدار مصرف مجاز قرص اهن
با سلام دکتر عزیز
من دوقلو باردارم قرص های آهن کلسیم ویتامین Dو مولتی ویتامین میخورم
تو ازمایشم یه چیزایی از فاکتورهای خونم پایین بود که هم شما هم دکتر خودم قرص اهنمو عوض کرد و پاهام خیلی زیاد خواب میره
اگه روزانه دوتا قرص آهن بخورم مشکلی پیش میاد؟!
درد پهلوی چپ در بارداری دلیلش چیه
سلام دکتر عزیز و دوستای گلم
از دیروز پهلوی چپم تیر میکشه و درد میگیره،انگار کلیه امه،وقتی راه میرم یا سر پام درد ندارم ولی وقتی دراز میشکم بعد چند دیقه دردم شروع میشه،بنظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟؟
خانم ها بیایین با راهنمایی هاتون آرومم کنید
امشب پدرم برامون ماشین پیدا کرد که بخریم وقتی قولنامه رو نوشتیم تموم شد ۱۰۰ ملیون با حساب شبا به صاحب ماشین انتقال دادیم الان میگه نیومده حسابم که شوهرم چک کرد گفت درست میگه نرفته حسابش یعنی الان ۱۰۰ ملیون پولمون روی هوا چی کار کنم من شوهرم داریم میمیریم از استرس
وجود دونه های زرد در مقعد کودک ۳ساله (عکس)
سلام خانم دکتر پسرم نزدیک ۳سالشه از ترس مدفوعشو نگهمیداره ۳روز بود ک مدفوع نکرده بود با شیاف تونست انجام بده هی گریه میکرد میگفت میسوزه درد داره بردم دکتر پودر پدرولاکس داد با پماد انتی هموروئید دو س روزی میشه ک مصرف میکنه الانم بعد دستشویی پشتشو شستم تمیز شد خوابید خواست پماد انتی بزنم دیدم چیزای زردی تو مقعدشه اینا چی میتونه باشه یعنی عفونته
عکسشو میفرستم شرمنده
مقدار مصرف این دارو چقدره؟
اینو دکتر مغز و اعصاب واسه پسرم نوشته گفته هفته ای نصف ساشه بخوره
هزینه دوتا بسته ۶ تاییش شد ۱۱ میلیون واقعا باید نصف دیگه شو بریزم دور ؟
مصرف قرص اوپتی وومن در بارداری
سلام خانوم دکتر و خانومای خوشگل...کسی تا حالا از قرص اوپتی وومن استفاده کرده ؟
تاثیری داره ؟
تو بارداری عوارضی داره ؟
نمیدونستم باردارم و..
سلام وقتتون بخیر من ناخواسته باردارشدم یعنی روز بعد پریودی ی نزدیکی بی احتیاط داشتیم من بعد اون گرمیانه و تخم شوید تا یه هفته خوردم ک نگیره ولی بعد قط کردم و اینکه سرماخوردمو ازیترومایسن ۵۰۰ میخوردم اینا مشکلی ایجاد نمیکنه واسه جنین؟ خیلی استرس دارم عوارض نداشته باشه واسه رویان
خوردن عرق کاسنی از هفته چندم
سلام وقت بخیر از کی میتونم شروع کنم ب خوردن عرق کاسنی؟؟ برای جلوگیری از زردی و روشنایی پوست نوزاد شنیدم خوبه درسته؟!
بهترین خانم دکتر زنان و زایمان
سلام خانما بیایین لطفا جواب بدین.بهترین خانم دکتر زنان و زایمان در یزد برای عمل کیست تخمدان و رحم و فیبروم در یزد کیه؟لطفااااااا بگید هر کی میدونه. کسی که کارش خیلی خوب باشه.
کثیفی چشم و قطره استریل
سلام وقت بخیر.چشم دخترم قرمز شده و هی کثیفی میاد.چی بزنم خوب بشه؟
بتا10000 و هفته چندم
سلام خدمت عزیزان خواهر من امروز آزمایش بتا داده وبتا 10000بوده میگه آخرین پریودم برا 4مهر بوده ولی 15آبان میخواسته بره لیزر بیبی زده و بی بی چک منفی بوده حالا به نظرتون خواهرم چند وقتش هست
ضعیف شدن اعصاب و بدخلقی در بارداری
سلام . من از وقتی باردار شدم خیلی تحملم کم شده و زود از کوره در میرم و متاسفانه سر دخترم داد میزنم و سر کوچکترین مسئله ای دعواش میکنم . تو رو خدا بگین چکار کنم که اینجوری نباشم ؟ من قبلا خیلی آدم صبوری بودم و هیچ وقت دخترمو دعوا نمیکردم و حتی با صدای بلند هم با کسی حرف نمیزدم ولی الان اینجوری شدم 😢 نگرانم که این بد خلقی من رو دخترم اثر بذاره و پرخاشگر بشه . خیلی دلم براش میسوزه و نگرانشم😭




