اگر قبل دو ماه پریود میشدی و الان نشدی . اول برو ازمایش بتا بده و بعد با جوابش برو دکتر . بیبی چک اصلا ملاک نیست
بعضی وقتا ۴۵ روز طول میکشه بعضی وقتا ۲ ماه
ولی الان ۲ماه ۴ روز شده
میگم چرا لکه بینی میگیرم بعد از رابطه
اینم بگمجلوگیری داریم با کاندوم از اول دخول کاندوم هست تا اخرش
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
پاسخ منفی بی بی چک میتواند خطا داشته باشد، آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت باردار بودن یا نبودن شما مشخص شود اگر منفی بود معاینه جهت رد عفونت و التهاب در دهانه رحم (سرویسیت) انجام شود و اگر طی یک سال گذشته تست پاپ اسمیر نداده اید حتما انجام گردد 🌸
خسته نباشیدخانم دکترعزیزم
تست پاپ اسمیر۸ماه قبل دادم فقط کمی التهاب داشتم
قبلا عفونت داشتم که پماد استفاده کردم خوب شدم
چشم آزمایش میدم منفی بود میرم معاینه
ممنون از پاسخگوییتون
زنده باشید الهی
زنده باشید عزیزکم 💕
بنابراین در صورت منفی بودن آزمایش، صرفا معاینه شوید ❤️
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💚💚