Ooma

همه جا اینجوریه؟؟؟ از زمان زایمان بگذره دیگه سونو تعیین وزن انجام نمیشه؟؟ یکی ب؟

سلام
من دیروز رفتم دکتر معاینه کنه، بعد nst گرفته و گفته عالیه، ولی هی نگاه شکمم کرده😅😅 و سایز زده
میگه نه، از رو شکم بهت میخوره رستمی در راه است😝
معاینه نمیکنم، برو یه سونو بده برا تعیین وزن،
به این شکم میخوره 4 کیلو باشه بچه،
بعد من معاینه کنم، دردت شروع بشه، بعد پروسه رو بری و آخرشم نتونی طبیعی، بفرستن سزارین
برو سونو بده مطمئن بشیم 4 کیلو نیست که اگه بود همون فرداش سزارین کنم🤦‍♀️
برام سونو اورژانسی نوشته

بعد من مظلوم
رفتم بیمارستان سونوگراف میگه باید دکتر اورژانس برات بنویسه
رفتم دکتر اورژانس میگه من نمینویسم، تو 40 هفته رو تموم کردی باید زایشگاه بستری کنه، برو دکترت بگو نامه بستری بده، 40 رو رد کردی یعنی سزارین😱
رفتم دکترم میگه، من نمیتونم برات نامه بستری بنویسم چون از نظر من تا آخر هفته وقت داری،

زنگ زدم شهرهای اطراف، میگن ما دکتر نداریم، بعد آدرس شهر خودم رو میده😅 به جای دیگه زنگ زدم میگه چون از زمان زایمان گذشته این سونو انجام نمیشه
بگو برات بیوفیزیکال بنویسه، بعد از دکتر بپرس بهت بگه تقریبی وزن رو🤦‍♀️
رفتم پیش دکترم برام بیوفیزیکال رو هم اضافه کرده.
صبح کله سحر رفتم اونجا میگه نه ما انجام نمیدیم و اینا🤦‍♀️🤦‍♀️

همه جا اینجوریه؟؟؟
حالا سونوگراف های خصوصی هم برام ناز میکنن و انجام نمیدن🤦‍♀️🤦‍♀️
چه کنم؟؟؟

میگن نه تو میخوای براساس این سونو بری سزارین کنی، دنبال سزارین هستی😱🤦‍♀️🤦‍♀️
آخه شعورشون رو شکر🙄 من اگه سز میخواستم همون مشهد میموندم بی منت برام انجام میدادن

دکترمم میگه من معاینه نمیکنم، ریسک نمیکنم،
هیچ کجا هم مسولیت قبول نمیکنه
مسخره بازی‌ها چیه؟؟؟

کسی بوده بعد وقت زایمان براش سونو وزن انجام بدن؟؟؟ 🤔 🤔


به نظرتون برم بستری کنم خودم رو الکی؟؟؟ چه کنم؟؟؟

سونو بیوفیزیکال هم دادم، خوب بود همه چیش امتیاز کامل
فقط آب دور جنین حداقل مقدار بود 62 میلیمتر بود.

برم یه دکتر دیگه معاینه کنه؟؟؟
دکترم برا فردا بهم نوبت داده واستم برم پیش خودش بگم؟؟؟

یکی بیاد منو از گیجی نجات بده

101 پاسخ 1,260 بازدید


اسهال نوزاد ۴ ماهه

سلام خانم دکتر عزیزم ۶ روز قبل فرمودین روزی دوبار پدی لاکت بدم به دخترم که دفعش ۶ بار در روز بود الان ۵ روزه دفعش ۴ بار هست مقدارشم زیاد نیست فرنی هم از دیروز میدم نیاز هست داروی دیکه ای بدم؟

9 پاسخ 276 بازدید


شیردهی پس از زایمان

پزشک‌ محترم اوما سلام
من از روز دوشنبه که زایمان کردم الان ۴،۵ روزه ولی اصلا سینه هام شیر نمیاد که به بچه ام شیر بدم سینه هام خیلی سنگین و متورم و سفت شده به حدی که لباسام تنم نمیشه خیلی هم درد میکنن ولی هرچی میزارم بچه ام میک بزنه هیچی نداره اونم چون میبینه چیزی درنمیاد چندتا میک که میزنه ول میکنه دیگه مایعات هم زیاد میخورم،دائم ابمیوه،اب، چای کم رنگ ولی فایده نداره الان پنج روزه به بچه ام شیر خشک میدم خیلی ناراحتم دائما گریه میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید
داروی خاصی هم مصرف نمیکنم بجز سفیکسیم شبی یکی دکتر نوشته حتی مفنامیک و شیاف نوشته بود اونم استفاده نمیکنم

40 پاسخ 453 بازدید


تغییر آپتامیل به شیرخشک ببلاک کامفورت

سلام من خیلی وقته اوما داشتم حالا اشتراک گرفتم باهاتون هم صحبت بشم🥰
من به بچم شیرخشک آپتامیل میدادم خیلی مدفوعش سفت شد و واسه مدفوع کردن خیلی زور میزد و گریه میکرد بردمش دکتر شیرش و عوض کرد ببلاک کامفورت داد و قطره بیبی کر . حالا حس میکنم شیرخوبی نیس؟ آخه به پسر اولم آپتامیل دادم خیلی راضیم بنظرتون چیکار کنم ؟
شماها استفاده کردید؟
راضید؟
نمیشه همون آپتامیل و بدم کنارش بیبی کر بدم؟ آخه ببلاک انگار خیلی مدفوعش و شل کرد میترسم وزن نگیره
وزن موقع تولدش ۳کیلو ۳۷۰ بود چهل روزگی ۵ کیلو شده بوو ک شیرش و دکتر عوض کرد

28 پاسخ 4,080 بازدید


سلام خانوم دکتر در مورد ختنه پسرم سوال دارم😭😭

خانوم دکتر من پسرمو وقتی26روزه بود ختنه کردم پسرم36 هفته دنیا اومده بود چسبندگی گرفت بازم جدا کردن یا بار دیگه گرفت بازم جدا کردن خانوم دکتر الانم دیدم گرفته دارم دق میکنم جیکار کنم باز بچمو عذاب میکشه اگه بخان جدا کنن چون تپله چسبندگی میگیره خانوم دکتر بنظرتون الان باز ببرم یا بزارم یکی دوساله شد 😭😭😭😭خاانوما اگه تجربه اینشکلی داشتبن راهنماییم کنین تروخداا حالم بده😭😭

32 پاسخ 1,002 بازدید


وزن جنین نسبت به سن بارداری خوبه یا بده؟

سلام خدمت پزشک عزیز اوما
این عکس سونوگرافی من هست من اصلا نمیدونم دقیقا هفته ی چندم هستم چون اوما یه چیزی میگه سونو یه چیز میگه
میشه دقیق بهم بگید چند هفتمه و اینکه وزن جنینم کمه یا نه؟
اگه وزن جنین کمه این وقت باقی مونده تا زایمان چه مواد خوراکی مصرف کنم که جنینم وزن بگیره ؟ استرس دارم که نکنه جنین نارس و مریض و بی جون دنیا بیاد
خواهش میکنم راهنماییم کنید. بارداری اولم هست

38 پاسخ 650 بازدید


زمان مصرف دارو رووفولیک

سلام وقتتون بخیر من 1 ماه که قرص رووفولیکمو صبح ها بعد صبحانه مصرف میکردم و اطلاع نداشتم شب ها باید مصرف شه، ایا تو این یه ماه قرص رو اصلا جذب نکرده بدنم؟

6 پاسخ 318 بازدید


ترشحات بی رنگ ولی خونه ابه داره

سلام من دو هفتس انفولانزا گرفتم بعد ایندفعه اخر یعنی تو این هفته دکتر دوتا سرم برام نوشت که انتی بیوتیک سفازلین توش بود یه قرصم داد اسمش تاوانکس که اینم انتی بیوتیک من بعد زدن اون دوتا سرم مصرف این قرص ترشح خونی دارم چرا اینطوری شدم ترشحاتم بی رنگ ولی توش خون ابه داره خیلی استرس گرفتم ☹☹

6 پاسخ 497 بازدید


کرمانشاهی ها اعلام حضورکن لطفا برای سونوگرافی دکتر جعفرسهرابی

من هفته بعد باید برم سونوntاز دکتر جعفر سهرابی نوبت گرفتم از کارش خیلی تعریف میکنن میخواستم شماهم نظربدید.....جواب سونو رو همون لحظه میدن؟برای این سونو مثانه پرباشه یا نه؟

21 پاسخ 531 بازدید


رشدجنین و سونوگرافی مکرر

سلام خانم دکتر اوماعزیز
من روز یکشنبه ۶آذر ماه رفتم سونوگرافی واژینال انجام دادم
قلب جنین تشکیل نشده بود
سونوگرافی برایت میفرستم نگاه کنید

18 پاسخ 555 بازدید


درجه ۳۷.۳ دما سنج دیجیتالی تب محسوب میشه؟

سلام
بچم ۱۰ماه و ۲۲روزشه
همیشه شکمش در روز یکبار کار میکرد
دیروز چهار پنج بار کار کرد و هربار رنگ مختلف داشت یبار قهوه ایی یبار سبز لجنی باز برگشت به حالت همیشگیش و اینکه مرتب سرشو میکشه رو‌ زمین و یکم انگار بیحاله نق نقو شده خوابشم عمیق نیست الان دیدم بدنش داغه دماسنج زدم ۳۷.۳بود تب داره یعنی سرما خورده؟ یا علایم دندونه چون یک ماه پیش شروع کرد به دندون دراوردن الان دوتا پایین داره بعد موقع در اوردن دندون پایین فقط یکم داغ میشد سرش اینبار تو گوارشش تاثیر داره الان بنظرتون از دندونه یا عفونتی چیزی داره؟

15 پاسخ 451 بازدید


تفسیر تست پاپ اسمیر

سلام دکتر عزیز خسته نباشید تست پاپ اسمیر مادرم رو تفسیر میکنید ۵۰سالش هست ممنون

9 پاسخ 320 بازدید


خوردن متفورمین و قند بارداری

سلام خانم دکتر مهربون من توی بارداری یکم قندم رفت بالا و دکتر زنان قرص متفورمین برام نوشت شبی یکی بعد شام الان تقریبا دو هفته هست دکتر غدد بهم گفتن یکی صبح بخور یکی شب دو روز هست وقتی میخورم صبح ها ضعف عجیبی دارم انگار حس تو تنم نیست مخصوصا سمت راست بدنم میشه افت قند باشه چون قبل صبحانه ۸۵ تا ۸۷ هست دو ساعت بعد صبحانه ۸۲ میشه بعد که یه چی شیرین میخورم خوب میشم حسم از بین میره الان امشبم همین جور شدم

11 پاسخ 375 بازدید


ریش موی سر بعد زایمان

سلام وقتتون بخیر
من سه ماه و ۱۵روز زایمان کردم شدیدا موهام میریزه جوری که کف سرم دیده میشه
متأسفانه من بعد زایمان من مولتی ویتامین مصرف نکردم اصلا
من باید چه دارویی مصرف کنم ؟

30 پاسخ 461 بازدید


علت سرماخوردگی کودک یکساله

سلام به پزشک خوب اوما
دوستم پسر یکساله ای داره که تا هوای آزاد در اتاقش جریان نداشته باشه به خواب نمیره، الان سرما خورده. سوال اینه که آیا هوای سرد موجب سرماخوردگی میشه؟
(چون تا جایی که من می‌دونم علت بیماری ویروسه، نه سرما) نظر شما چیه و آیا کارش اشتباهه که لای پنجره رو خیلی کم باز می‌کنه تا بچه خوابش ببره؟؟؟
ممنونم پیشاپیش عزیزم

5 پاسخ 354 بازدید


خانم دکتر خون دیدم لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم

سلام خانم دکتر اوما لطفا بهم جواب بدید
من استراحت مطلق بودم بعد دیروز یکم فعالیت داشتم اما سنگین نه در حد سرپاایستادن و یکم راه رفتن
شبش هم رابطه داشتم ک البته دخول نبود و درحد لمس و اینا
عصری ترشح سبز متمایل ب زرد دیدم الان رفتم دستشویی خون دیدم
توروخدا بهم بگید چیکار کنم دارم از استرس سکته میکنم

الان شیاف گذاشتم چیکارکنم هیچ دکتری نیس هیچ سونویی هم نیس
دوستان اگه کسی مشکل شبیه من داشته بگه

51 پاسخ 891 بازدید


میشه تو بارداری برا درمان عفونت از کلوتریمازول استفاده کرد؟؟

سلام میشه تو بارداری برا درمان عفونت از پماد واژینال کلوتریمازول استفاده کرد؟؟یانه؟؟
ترشحات سفید دارم همراه با خارش واژن
از بس خارش دارم اطراف واژنم انگار ورم کرده

9 پاسخ 538 بازدید


سلام تفسیر جواب آزمایش

سلام خانم دکتر عزیز آزمایش کودک ۵ ساله رو برام تفسیر میکنید؟همینجوری برای چکاب برده بودن

9 پاسخ 368 بازدید


تورم آلت بعد از ختنه طبیعیه؟

سلام، سه روز پیش پسرم رو به روش حلقه ختنه کردیم، امروز که پانسمان رو برداشتیم آلتش خیلییی ورم داره، میخواستم بدونم طبیعیه؟

16 پاسخ 520 بازدید


لکه بینی در هفته هفتم بارداری برای چیه؟با اینکه سونو قلب هم رفتم

سلام خانم دکتر اوما،دیروز رفتم دکتر سونو قلب انجام دادم ،قلب تشکیل شده بود وصداشو شنیدم،هیچ مشکلی هم نداشتم تا دیروز،حالا امروز صب که از خواب پاشدم لکه دیدم،شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم الان باید چکار کنم؟یعنی مشکلی وجود داره؟البته من میوم هم قبلا داشتم که تو سونو ها نوشته بود اینترامورال در جدار خلفی رحم که دکترم همیشه می‌گفت مشکلی ایجاد نمیکنه

39 پاسخ 586 بازدید