Ooma

پودر روتارین برای کودک ۱۰ ماهه

سلام خانم دکتر ❤️
دختر دوستم آنفولانزای شدید گرفته خیلی سرفه میکنه و صداش گرفته
میشه بهش پودر روتارین بده؟

6 پاسخ 249 بازدید


مصرف قرص اسپیرونولاکتون و یبوست

سلام خسته نباشید عزیزم من تخم دونام پلی کیستیک بود و تسترونمم رفته بود بالا صورتم پر جوش شده بود رفتم دکتر اسپیرونولاکتون صد صبح و شب باید نصف بخورم و مدروکسی فمم باید شانزده تا بیست و ششم پریودی بخورم اما الان یبوست خیلی ازارم میده اگر اسپیرونولاکتون رو قطع کنم مشکلی داره یا اینکه میتونم از موسلیوم فورت استفاده کنم تداخلی نداره؟

7 پاسخ 583 بازدید


سنگینی پایین شکم و درد واژن و کمر و کشاله ران

سلام خانم دکتر عزیز و دوستای گلم. میگما من چن روزه ک استرس و حرص و غصه زیاد دارم .امروز پایین شکمم احساس سنگینی میکنم گهگاهیی سفت میشه ول میکنه. فشار روی پایین شکمم زیاده فک میکنم امروز شکمم افتاده تر شده و اومده پایین تر..کمرم درد میکنه و واژن و کشاله رانمم درد میکنه. چکار کنم برم بیمارستان یا طبیعیه؟

13 پاسخ 496 بازدید


تفسیر آزمایش ۳ماهه دوم

سلام وعرض ادب خدمت پزشک عزیز
۳۹ساله وهفته ی ۲۶بارداری هستم .
داروهایی که مصرف می کنم:لووتیروکسین ۱۰۰روزی نصف
،مولتی ویتامین پرگمام،
کلسیم اگ،ویتامین D31000
مکمل آهن ویتا فرو
آسپرین ۸۰روزی ۱عدد
لطف می کنید وآزمایشم را تفسیر کنید .
سپاس فراوان 🙏🌹🌷

16 پاسخ 289 بازدید


تکان نخوردن جنین طبیعیه

سلام خسته نباشید، من هفته 17بارداریمه، از دیشب احساس میکنم جنین سمت راسته اصلا سمته چپ نرفته، طبیعیه یا باید برم بیمارستان
دراز میکشم یکم بالاتر میاد ولی سمت چپ نرفته

18 پاسخ 563 بازدید


برای آزمایشات سقط مکرر باید ناشتا باشم ؟

یا لازم نیست ؟

12 پاسخ 324 بازدید


تفسیر سنوگرافی.با استراحت و آمپول پروژسترون میتونم از زایمان زودرس جلوگیری کنم

سلام دکترجان؟
لطفاً جواب سنوگرافی منو تفسیر کنید و الان 27 هفته هستم وزن بچه یک کیلو خوبه یا نه؟
من زایمان زودرس گرفتم و از آمپول پروژسترون 250دکتر واسم نوشت این آمپول عوارض واسه جنین ندارع؟
واگه خدای نکرده تو این ماه زایمان داشته باشم جنین وضعیت ش چطوره میشه زنده موند یا نه خیلی نگرانم لطفاً جواب بدین

وطول سرویکس در طی سنو واژینال 29 میلی متره. یعنی چی .
ممنون میشم جواب بدین

28 پاسخ 679 بازدید


دل درد شدید استفراغ و ورم شکم علتش چیه

سلام خانم دکتر. پسر عموم چند وقته شکمش ورم کرده ونزدیک نافش درد میکنه استفراغ شدید داره ازمایش وسونوگرافی داده الان میفرستم براتون خواهشا نگاشون کنید ونظرتونو بدید

12 پاسخ 453 بازدید


التهاب و ورم مجاری ادراری در شیر دهی +عکس

سلام خانم دکتر
شرمنده بابت عکس
خواهرم ۷پیش ماه زایمان طبیعی داشته
الان سه ماهه اینجوریه متخصص زنان هم رفته میگن بدنت به بخیه هات واکنش نشون داده . دارو دادن خوب نشده .بعد گفتن اگه خوب نشه باید لیزر کنه.
خیلی اذیت میشه

24 پاسخ 885 بازدید


امکان خطای جنسیت سونوی آنومالی هست؟؟؟

سلام وقت بخیر من سونوی آنومالی بهم گفتن جنسیت بچم پسره منتها من کلا حالت هام به پسر نمی خورد واز اون گذشته نه سینه هام هاله سیاه گرفتن نه شکمم خط سیاه افتاده کاملا معمولی هستم؟

1 پاسخ 770 بازدید


واکسن یک سالگی و علائم سرماخوردگی

سلام خانم دکتر عزیز وخانواده محترم اوما .من انشالله فردا باید ببرم دخترم رو برای واکسن اما انگار کمی آبریزش داره الان چ کنم؟؟؟ببرم برای واکسن یا نه؟؟؟اگر لازمه اول ببرم دکتر چک گنم؟؟؟

8 پاسخ 562 بازدید


آزمایش تیتر بتا بارداری

سلام
من تو هفته ۸ رفتم واسه آزمایش
ولی عدد بتا زده ۲۰۰

که خیلی کمه تو این هفته
۱۵مهر آخرین پریودیم بوده

طبیعیه به نظرتون ؟؟؟؟؟

31 پاسخ 740 بازدید


اورژانسی جیش نکردن نوزاد ۳ روزه

سلام پزشک عزیز
پسر من ۳ روزش هست
تو ۱۲ ساعت ۴ بار مدفوع داشته و ۲ بار ادرار.خطرناکه ؟
مجبور شدم بهش شیر خشک بدم،تا فردا صبح که میرم دکتر باید چکار انجام بدم؟

11 پاسخ 496 بازدید


اثر ویتاگنوس بر فیبروم

سلام خانم دکتر وقت بخیر
میخواستم بدون کسی که فیبروم رحمی داره هم میتونه قطره ویتاگنوس برای منظم شدن قاعدگی و اقدام به بارداری استفاده کنه ؟
تو بعضی سایت ها نوشته شده قطره ویتاگنوس کنترل کننده فیبروم و کیست هست و در بعضی سایت ها نوشته کسانی که آندومتریوز یا فیبروم رحمی یا مشکوک به سرطان تخمدان و سینه هستن نمیتونن از گیاه ویتاگنوس استفاده کنند؟
سوال بعدیمم این ممکن که از عوارضش سرگیجه باشه؟

9 پاسخ 4,307 بازدید


کدام شیر خشک بهتر است؟

سلام دکتر.پسر من ۳۲ روزشه هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک.اوایل شیرخشک آبتامیل میدادم میخورد ولی بعضی وقتا بالا میاورد شکمشم خوب کار میکردحداقل روزی ۴یا۵ بار الان چند روزه ببلاک ای ار میدم چون رفلاکس پنهان داره بالا نمیاره ولی شکمش ۲ بار در روز کار میکنه.به نظر شما کدوم بهتره ؟ آبتامیل ای ار پیدا نمیکنم

39 پاسخ 469 بازدید


تفسیر سونوگرافی بعد از سقط

سلام دوستان میشه این سونورو تفسیر کنید برام

3 پاسخ 311 بازدید


آزمایش ذخیره تخمک

سلام دکتر جان . ببخشید با این آزمایش ذخیره تخمک میتوان باردار شد؟

34 پاسخ 745 بازدید


برای گلودرد شدید و چرکی چی خوبه🥲

از دیروز صبح ک بیدارشدم سرماخوردم و گلودرد و گوش درد بدییی دارم. چی بخورم؟🤕

13 پاسخ 385 بازدید


نشستن بعد از عمل سزارین و شیردهی

سلام به همگی من ۷ روزه سزارین‌شدم نمی تونم خیلی خوابیده شیر بدم می ترسم نشستن باعث فشار به بخیه ها بشه و عفونت کنن ایا نشستن خطر داره؟خیلی استرس دارم بخیه هام باز بشه😐موقعسرفه و خنده خیلی می ترسم از داخل باز بشن کلا استرس گرفتم

34 پاسخ 753 بازدید


حالت تهوع و بالا اوردن

سلام خانم دکتر و اومایی هایی عزیز
من چند روزه خیلی حالت تهوع دارم هرچی میخورم حتما ی مقدارشو باید بالا بیارم امشب بعد بالا اوردن سرگیجه داشتم با اینکه ابم خیلی میخورم
چیکار کنم یکم ازین حالتام کم شه قرص دمیترون میخورم ولی هیچ اثری نداره .تمام عضلاتم درد میکنه از بس عق زدم 🤕

41 پاسخ 478 بازدید