Ooma

اوناییکه ای وی اف کردن بیایید ی لحظه بی زحمت

سلام دوستان خوبید...
برا سیکل ای وی اف کی باید بری ینی چندم سیکل باید مراجعه کنیم؟؟ و اینکه چجوریه؟ یکم توضیحات میدید بی زحمت😭😭
و شوهر من واریکوسل داره انجام میدن؟؟؟

117 پاسخ 698 بازدید


برای جلوگیری از زردی نوزاد چه غذا هایی مناسب هست؟

سلام خانم دکتر برای اینکه بچه بعد به دنیا اومدن دچار زدی نشه چه غذایی نباید بخورم و چه غذایی بهتره بیشتر مصرف کنم؟

20 پاسخ 581 بازدید


حرکات جنین در طول روز

سلام دوستان و پزشک محترم تقریبا یک هفته میشه حرکات جنین نسبت به قبل خیلی کمتر شده تکون میخوره اما مثل قبلا نه به نظرتون عادیه یا سنو بدم

16 پاسخ 356 بازدید


پریودی چند روز بعد قطع شیاف پروژسترون میاد

سلام خانوم دکتر جانم.
و دوستان گلم خوبید؟
میگم چند روز بعد قطع شیاف پروژسترون پریودی میاد؟؟؟

6 پاسخ 317 بازدید


نمی‌دونم دخترم چشه

از وقتی مریض شده طی این ده روز موقعی که میخواد شیر بخوره انگار داره خفه میشه
وقتی توی ماشینیم یا راه میبرمش ۹۹ درصد این مشکل حل میشه
نمی‌دونم دلیلش چیه
از نظر روحی هم فشار زیادی روش هست ( سه ماه از زندگیش رو به دلایل مختلف نارس بودن و آنفولانزا بستری بوده و کاملا داغون شده )

به نظرتون مشکلش چیه ؟

50 پاسخ 503 بازدید


خونریزی بعد از زایمان

سلام دکتر عزیز من الان ۵۲ روز از زایمانم گذشته سزارین بودم تا چند روز پیش خونریزی داشتم بعد خونریزیم قطع شد الان دو روزه ترشح عسلی رنگ دارم که روی لباس زیرم نیست فقط وقتی میرم دستشویی روی دستمال میبینم خواستم بپرسم طبیعی هست یا نه؟ دکتر باید برم یا نه؟

13 پاسخ 422 بازدید


درد زیر شکم سمت چپ در هفته ۱۱

سلام دکترجان و مامانای گل
هفته ۱۱ بارداری ام چند روزیه زیرشکمم سمت چپش درد میکنه و وقتی پامو جمع میکنم دردش بیشتر حس میشه
یه درد تیرکشنده اس
مشکل از کجاس؟طبیعیه یا نه؟

32 پاسخ 444 بازدید


آمپول بتامتازون برای رشد بچه

سلام دکتر جان و همه دوستان عزیز من الان دارم وارد هفته ۳۴ بارداری میشم چند نفر از اطرافیانم بهم میگن برو دکتر برات آمپول بتامتازون بنویسه که تزریق کنی برای رشد ریه بچه . ولی دکترم چیزی برام ننوشته کسی از شما بوده که تزریق کرده باشه ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟ آخه تو نت خوندم حرکات بچه رو کم میکنه؟

21 پاسخ 616 بازدید


مالیدن دائم چشم نوزاد شش ماهه

سلام‌پزشک اوما...۴ روزه ک واکسن شش ماهگی دخترمو زدم از وقتی واکسن زدم دائم داره چشماش رو میماله حتی تو خواب خیلیم بهونه گیر شده..دندون هم داره در میاره..الان میخوام ببینم چرا انقدر چشماشو میماله

3 پاسخ 590 بازدید


پسرم دوباره اسهال شده😭😭

سلام دکتر جون
و دوستان اوما
پسر من دوباره اسهال شده. تا الان هیچ علائم دیگه ای مث تب و استفراغ و ...نداره فقط از دیروز اسهاله
حجم خیلیییییییی زیادی نیست. فقط یبار خیلی زیاد بود اما از پوشکش کمی پس میده انقد ک آبکی و شله

چکار کنم؟ دلیلش چیه یهویی اینطور شد؟
بیخودی بچه اسهال میشه؟
خسته شدم دبگه بخدا ن جایی میرم ن کسی خونم میاد این بچه همش مریضه

میتونم محض اطمینان او ار اس بدم؟
قطره پدی لاکت و رامنوفلور هم از ماه پیش ک مریض بود دارم میتونم از همونا بهش بدم؟

113 پاسخ 771 بازدید


پریودم عقب افتاده حالت پریودیم یهو خیلی زیاد میشه یهو قطع میشه

سلام وقتتون بخیر من با دوفامد پریود میشم
از شب ۱۳ میخورم تا ۱۰ شب بعد از ۴ روز چند ماهی بود بدون تاخیر پریود میشدم یعنی صبح روز ۴ بیدار میشدم پریود بودم ولی الان نشدم اما بی بی چکم دیدم صبح نشدم زدم منفی بود
البته من ۱۶ سیکل سونو دادم دکتر گفت ۲۰ سیکل امپول hcgبزن
یعنی شنبه الان ۲۶ سیکل باید پریود میشدم

9 پاسخ 576 بازدید


سرماخوردگی و شربت سیتریزین

سلام خانم دکتر و مامانای عزیز. پسرم سرماخورده و داره دندونم درمیاره.ابریزش بینیش با نئوتادبن قطع نمیشه. سینه اشم خس خس میکنه .تا یکم بهتر میشه دوباره علائم سرماش برمیگرده.میتونم بجای نئوتادین شربت سیتریزین بدم؟ ۸کیلوئه و ۱۰ماهشه

5 پاسخ 344 بازدید


خارش و درد قسمت تناسلی

سلام خانم دکتر نازنین.چند روزه قسمت تناسلی من شدیدا خارش داره ولی ترشحات ندارم و هر از گاهی دردی که از کم شروع میشه و یهو زیاد میشه شبیه درد تخمک گذاری احساس میکنم انقدر دردش زیاده که حس میکنم روی مقعدم هم دردش رو احساس میکنم.البته چندین روز قبل کمی یبوست داشتم همراه مدفوع خون هم دفع میشد که فکر کنم بخاطر زخم شدن قسمت داخلی مقعد بوده چون هرازگاهی برام اتفاق می افته.
الان چیکار کنم؟علتش چیه؟

19 پاسخ 459 بازدید


کسانی که تو رابطه از کاندوم استفاده میکنن بیان

سلام دوستان برای جلوگیری
چه کاندومی استفاده میکنین ؟؟؟؟
چه برندی؟؟؟؟چه نوعی؟؟؟
تو کیفیت رابطه تاثیری داره؟؟؟؟

41 پاسخ 1,028 بازدید


عفونت ادراری،سوزش و خارش واژن و تکرر ادرار

سلام خانم دکتر عزیز،امروز احساس سوزش و خارش در ناحیه واژن دارم و کلا خیلی زیاد دستشویی میرم،شنبه نوبت دکتر دارم،میترسم تا اون موقع عفونت به کیسه آبم آسیب بزنه و باعث زایمان زودرس بشه،مصرف سفیکسیم یا سفالکسین رو شروع کنم تا برم دکتر؟

10 پاسخ 407 بازدید


غذا نخوردن نوزاد۶ ماهه

سلام خانوم دکتر دخترم هفت، هشت روزه دارم بهش غذا میدم خوب غذا نمیخوره تادیروز بهش فرنی میدادم امروز براش حریره بادوم درست کردم اصلا دهنشو باز‌نمیکنه برا غذای خودش ولی سفره خودمون تا پهن میشه خیلی تلاش میکنه که بیاد از غذای سفره بخوره چیکار کنم چی بهش بدم که خوب بخوره

15 پاسخ 455 بازدید


حس سرما خوردگی سه رور پس از زایمان سزارین

دکتر جان و همه دوستان سلام امروز ۴ روز از عمل سزارینم میگذره از صبی احساس ناخوشایندس ته گلوم دارم انگار گرفته،و کمی خلط دارم البته خلط رو قبلا هم داشتم بخاطر داروهای انتی بسوتیک زبونم قارچ زده وضع دهنم داغونه نمیدونم حس گلوم بخاطر اینه یا نه،کلا ماسک میزنم ،چه داروهایی می تونم استفاده کنم برا سرماخوردگی که برا نوزادم مشکلی نداشته باشه

20 پاسخ 288 بازدید


برفک یاشیراست آیا؟

سلام روی زبان دخترم سفیدی هس پاک نمیشه باپارچه کشیدم

30 پاسخ 531 بازدید


درد پریودی زیر شکم و درد زیر داخل پاها و بی میلی و بی حالی

سلام،خانم دکتر،۳۶ هفته و ۱روز براساس ntهستم،دوقلویی،
درد زیر شکمم دارم انگاری می‌خوام عادت بشم و درد پاهام هم ۲و ۳ روز در روز یه یا دو ساعتی میگیره بعد خوب میشه،،، احساس شدید بی حالی و خواب آلودگی و بی میلی دارم،،،
چیکار کنم؟,,,...طبیعی هست یانیست؟

دکتر م برای ۱۹تا۲۳ زمان سزارین داده،،، نگران هستم بچها حالشون خوب یانه،،،چیکار کنم؟،
در ضمنی که سفیکسیم با استامینوفن مصرف میکنم، آمپول آنوکسان و شیاف پروژسترون وآسپرین هم ۲روز قطع کردم.

10 پاسخ 466 بازدید


پهلو راستم درد می‌کنه هفته نهم بارداریم

سلام من هفته نهم بارداریم از صب پهلوی راستم درد می‌کنه و استخون لگنم تیر می‌کشه کسی می‌دونه برا چیه؟؟؟

6 پاسخ 519 بازدید