اوناییکه ای وی اف کردن بیایید ی لحظه بی زحمت
سلام دوستان خوبید...
برا سیکل ای وی اف کی باید بری ینی چندم سیکل باید مراجعه کنیم؟؟ و اینکه چجوریه؟ یکم توضیحات میدید بی زحمت😭😭
و شوهر من واریکوسل داره انجام میدن؟؟؟
برای جلوگیری از زردی نوزاد چه غذا هایی مناسب هست؟
سلام خانم دکتر برای اینکه بچه بعد به دنیا اومدن دچار زدی نشه چه غذایی نباید بخورم و چه غذایی بهتره بیشتر مصرف کنم؟
حرکات جنین در طول روز
سلام دوستان و پزشک محترم تقریبا یک هفته میشه حرکات جنین نسبت به قبل خیلی کمتر شده تکون میخوره اما مثل قبلا نه به نظرتون عادیه یا سنو بدم
پریودی چند روز بعد قطع شیاف پروژسترون میاد
سلام خانوم دکتر جانم.
و دوستان گلم خوبید؟
میگم چند روز بعد قطع شیاف پروژسترون پریودی میاد؟؟؟
نمیدونم دخترم چشه
از وقتی مریض شده طی این ده روز موقعی که میخواد شیر بخوره انگار داره خفه میشه
وقتی توی ماشینیم یا راه میبرمش ۹۹ درصد این مشکل حل میشه
نمیدونم دلیلش چیه
از نظر روحی هم فشار زیادی روش هست ( سه ماه از زندگیش رو به دلایل مختلف نارس بودن و آنفولانزا بستری بوده و کاملا داغون شده )
به نظرتون مشکلش چیه ؟
خونریزی بعد از زایمان
سلام دکتر عزیز من الان ۵۲ روز از زایمانم گذشته سزارین بودم تا چند روز پیش خونریزی داشتم بعد خونریزیم قطع شد الان دو روزه ترشح عسلی رنگ دارم که روی لباس زیرم نیست فقط وقتی میرم دستشویی روی دستمال میبینم خواستم بپرسم طبیعی هست یا نه؟ دکتر باید برم یا نه؟
درد زیر شکم سمت چپ در هفته ۱۱
سلام دکترجان و مامانای گل
هفته ۱۱ بارداری ام چند روزیه زیرشکمم سمت چپش درد میکنه و وقتی پامو جمع میکنم دردش بیشتر حس میشه
یه درد تیرکشنده اس
مشکل از کجاس؟طبیعیه یا نه؟
آمپول بتامتازون برای رشد بچه
سلام دکتر جان و همه دوستان عزیز من الان دارم وارد هفته ۳۴ بارداری میشم چند نفر از اطرافیانم بهم میگن برو دکتر برات آمپول بتامتازون بنویسه که تزریق کنی برای رشد ریه بچه . ولی دکترم چیزی برام ننوشته کسی از شما بوده که تزریق کرده باشه ؟ مشکلی پیش نمیاد ؟ آخه تو نت خوندم حرکات بچه رو کم میکنه؟
مالیدن دائم چشم نوزاد شش ماهه
سلامپزشک اوما...۴ روزه ک واکسن شش ماهگی دخترمو زدم از وقتی واکسن زدم دائم داره چشماش رو میماله حتی تو خواب خیلیم بهونه گیر شده..دندون هم داره در میاره..الان میخوام ببینم چرا انقدر چشماشو میماله
پسرم دوباره اسهال شده😭😭
سلام دکتر جون
و دوستان اوما
پسر من دوباره اسهال شده. تا الان هیچ علائم دیگه ای مث تب و استفراغ و ...نداره فقط از دیروز اسهاله
حجم خیلیییییییی زیادی نیست. فقط یبار خیلی زیاد بود اما از پوشکش کمی پس میده انقد ک آبکی و شله
چکار کنم؟ دلیلش چیه یهویی اینطور شد؟
بیخودی بچه اسهال میشه؟
خسته شدم دبگه بخدا ن جایی میرم ن کسی خونم میاد این بچه همش مریضه
میتونم محض اطمینان او ار اس بدم؟
قطره پدی لاکت و رامنوفلور هم از ماه پیش ک مریض بود دارم میتونم از همونا بهش بدم؟
پریودم عقب افتاده حالت پریودیم یهو خیلی زیاد میشه یهو قطع میشه
سلام وقتتون بخیر من با دوفامد پریود میشم
از شب ۱۳ میخورم تا ۱۰ شب بعد از ۴ روز چند ماهی بود بدون تاخیر پریود میشدم یعنی صبح روز ۴ بیدار میشدم پریود بودم ولی الان نشدم اما بی بی چکم دیدم صبح نشدم زدم منفی بود
البته من ۱۶ سیکل سونو دادم دکتر گفت ۲۰ سیکل امپول hcgبزن
یعنی شنبه الان ۲۶ سیکل باید پریود میشدم
سرماخوردگی و شربت سیتریزین
سلام خانم دکتر و مامانای عزیز. پسرم سرماخورده و داره دندونم درمیاره.ابریزش بینیش با نئوتادبن قطع نمیشه. سینه اشم خس خس میکنه .تا یکم بهتر میشه دوباره علائم سرماش برمیگرده.میتونم بجای نئوتادین شربت سیتریزین بدم؟ ۸کیلوئه و ۱۰ماهشه
خارش و درد قسمت تناسلی
سلام خانم دکتر نازنین.چند روزه قسمت تناسلی من شدیدا خارش داره ولی ترشحات ندارم و هر از گاهی دردی که از کم شروع میشه و یهو زیاد میشه شبیه درد تخمک گذاری احساس میکنم انقدر دردش زیاده که حس میکنم روی مقعدم هم دردش رو احساس میکنم.البته چندین روز قبل کمی یبوست داشتم همراه مدفوع خون هم دفع میشد که فکر کنم بخاطر زخم شدن قسمت داخلی مقعد بوده چون هرازگاهی برام اتفاق می افته.
الان چیکار کنم؟علتش چیه؟
کسانی که تو رابطه از کاندوم استفاده میکنن بیان
سلام دوستان برای جلوگیری
چه کاندومی استفاده میکنین ؟؟؟؟
چه برندی؟؟؟؟چه نوعی؟؟؟
تو کیفیت رابطه تاثیری داره؟؟؟؟
عفونت ادراری،سوزش و خارش واژن و تکرر ادرار
سلام خانم دکتر عزیز،امروز احساس سوزش و خارش در ناحیه واژن دارم و کلا خیلی زیاد دستشویی میرم،شنبه نوبت دکتر دارم،میترسم تا اون موقع عفونت به کیسه آبم آسیب بزنه و باعث زایمان زودرس بشه،مصرف سفیکسیم یا سفالکسین رو شروع کنم تا برم دکتر؟
غذا نخوردن نوزاد۶ ماهه
سلام خانوم دکتر دخترم هفت، هشت روزه دارم بهش غذا میدم خوب غذا نمیخوره تادیروز بهش فرنی میدادم امروز براش حریره بادوم درست کردم اصلا دهنشو بازنمیکنه برا غذای خودش ولی سفره خودمون تا پهن میشه خیلی تلاش میکنه که بیاد از غذای سفره بخوره چیکار کنم چی بهش بدم که خوب بخوره
حس سرما خوردگی سه رور پس از زایمان سزارین
دکتر جان و همه دوستان سلام امروز ۴ روز از عمل سزارینم میگذره از صبی احساس ناخوشایندس ته گلوم دارم انگار گرفته،و کمی خلط دارم البته خلط رو قبلا هم داشتم بخاطر داروهای انتی بسوتیک زبونم قارچ زده وضع دهنم داغونه نمیدونم حس گلوم بخاطر اینه یا نه،کلا ماسک میزنم ،چه داروهایی می تونم استفاده کنم برا سرماخوردگی که برا نوزادم مشکلی نداشته باشه
برفک یاشیراست آیا؟
سلام روی زبان دخترم سفیدی هس پاک نمیشه باپارچه کشیدم
درد پریودی زیر شکم و درد زیر داخل پاها و بی میلی و بی حالی
سلام،خانم دکتر،۳۶ هفته و ۱روز براساس ntهستم،دوقلویی،
درد زیر شکمم دارم انگاری میخوام عادت بشم و درد پاهام هم ۲و ۳ روز در روز یه یا دو ساعتی میگیره بعد خوب میشه،،، احساس شدید بی حالی و خواب آلودگی و بی میلی دارم،،،
چیکار کنم؟,,,...طبیعی هست یانیست؟
دکتر م برای ۱۹تا۲۳ زمان سزارین داده،،، نگران هستم بچها حالشون خوب یانه،،،چیکار کنم؟،
در ضمنی که سفیکسیم با استامینوفن مصرف میکنم، آمپول آنوکسان و شیاف پروژسترون وآسپرین هم ۲روز قطع کردم.
پهلو راستم درد میکنه هفته نهم بارداریم
سلام من هفته نهم بارداریم از صب پهلوی راستم درد میکنه و استخون لگنم تیر میکشه کسی میدونه برا چیه؟؟؟




