سلام عزیزم عالیه وزنش خیالت راحت وضعیتشم که بریچه حجم مایع امنیوتیک هم نرماله خداروشکر
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
وقتتون بخیر و زنده باشید 🌹
همه چیز در سونوگرافی شما عالی است و مشکلی ندارد، فقط حجم مایع آمنیوتیک اندکی افزایش یافته است، سطح قند خون بالا نبوده؟
ممنون.
من این دو سه هفته میلم به شیرینی جات خیلی زیاد شده. مخصوصا شیرکاکائو😔
جان دلم حتما طی یک تا دو روز آینده آزمایش قند خون ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه انجام دهید تا مطمئن شویم که سطح قند خون بالا نرفته است بعد میتوان نظر قاطع داد البته فعلا حجم مایع آمنیوتیک خیلی بالا نیست و صرفاً اندکی افزایش یافته اما باید حتماً علت یابی انجام شود🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌿🌷🌿