خون ب صورت نقطه رودسمال اولین بار
س پزشک اوماازاول بارداری تاالان ک هفته ۱۰هستم لک بینی خون اینانداشتم دیروزیبوست داشتم یکم فشاراومدبهم بدبدظهرش بادسمال ک پاک کردم یذره ۳تانقطه خون روشن خشک رودسمال اومد۱ثانیه دیگ هم نیومدازاون ببداستراحت کردم کارخاصی نکردم اب مایعات مسخورم دیگ خداشکرنیومدعلاعمیم نداشتم دلدرداینایاغیره
خواستم بدونم ازچی بوده ازیبوست یاجفت مشکلی نیست؟اگ تکرار
شدبرم دکتر؟
شربت آموکسی سلین ۱۲۵ بجای آزیتروماسین ۱۰۰
سلام وقتتون بخیر.من دخترم ۶ ماهشه سرما خورده دکتر براش آزیتروماسین نوشته داروخانه موجود نداشته بجاش آموکسی سلین ۱۲۵ داده .میتونم استفاده کنم؟قطره پلارژین هم تجویز کردن
سلام کشکک زانوم کلافم کرده انقد میخاره میخارونمش تا حدی ک خون میاد خیلی خشکه
سلام کشکک زانوم کلافم کرده انقد میخاره میخارونمش تا حدی ک خون میاد خیلی خشکه..چ راهکاری دارید برای درمانش😭😭😭
رنگ کبود ناخون های نوزاد
سلام دکتر جان
سوال دوستمه
دوستم ۲۴روزع زایمان کرده.
حس میکنه رنگ ناخونای بچه ب کبودی میخوره.
آیا طبیعیه؟
نتیجه آزمایش اسپرم
سلام وقت بخیر
همسرم آزمایش اسپرم دادن خواستم نتیجه را لطف کنید و بهم بگید .فاصله انزال آخر تا آزمایش ۴ روز بود.ممنونم
بدن درد و ورم در هفته ی32
من حدود 3هفته اس که بدن درد درام. به طوری که انگشت هام موقعه خم کردن درد داره یا احساس خستگی یا بدن دردی شبیه به کوفتگی بدن درام و اذیتم میکنه، این درد در دستم بعد از یکم ورم اومده، ورم تا چه حدی نگران کننده نیست؟
بیرون زدگی شدید هموروئید
سلام خانم دکتر عزیز
ببخشید من از بچگی بواسیر داشتم و الان از دیروز انگار ی بیرون زدگی دیگ هم دارم ک متورم و خیلیییی درد ناک اصلا نمیتونم بشینم و کاری انجام بدم.یبوست هم ندارم چند روزه ولی خیلی درد دارم
چیکار کنم توروخدا ی راه حل بدین😭😭😭😭
طریقه مصرف قرص نکسیوم
سلام خانومایی که بچه هاتون رفلاکس دارن قرص نکسیوم روزی چند بار به بچه هاتون میدین هربار چه مقدار از قرص رو ؟ پیشاپیش ممنون
بد خوابی نوزاد سه ماه و ۱۶روزه
سلام وقتتون بخیر پسر من موقع خواب خیلی سرشو چپ راست میکنه تند تند در یه دقیقه شاید ده بار اینکار بکنه شاید بیشتر و این که تو خواب خیلی مواقع چشم و دهن و دماغشو میماله قیافشو جمع میکنه
ولی پوست صورتش دونه یا قرمزی نداره که بگم میخاره
تازه هم یاد گرفته تو بیداری کف دار تف کنه ولی نه همیشه بعضی وقتا
حساسیت نداره .شیرش ببلاک ای آر هست رفلاکسش کاملا کنترل شده هست
دو سه روز پیشم برده بودم دکتر تگاه کرد گوشاش چرک یا التهاب نداره
خونریزی به دلیل کنده شدن جفت
سلام خانم دکتر
من چند روز پیش ناگهانی خونریزی کردم تو هفته ۱۷ هستم دکتر گفت ۱۰ درصد جفت کنده شده ولی حرکت بچه و ضربانش خوب بود آمپول پرولون ۵۰۰ یکی زدم و هر شب شیاف پروژسترون میزنم ...این کنده شدن جفت مشکل ساز هست یا نه و آیا قابل ترمیم هست؟
لطفا تو این زمینه راهنماییم کنید .
تفسیر عکس رنگی و آزمایشات بارداری
با سلام خدمت دکتر عزیز و خانومای اومایی محترم
خواهرم عکس رنگی انجام داده و آزمایشات قبل بارداری ، اگه امکان داره برام تفسیر میکنید به دکترش فعلا دسترسی نداره
پائین آوردن تب فوری فوری
دکتر جان و دوستان
پسرم تب کرده
دیروز دکتر بردم خوب نشده
بخاطر اسهال نمیتونم شیاف کنم
چیکار کنم
گریه و جیغ زدن نوزاد
سلام اومای عزیز و مادرای گل،دخترم چند روزه در طول روز چند بار وقتی میخوام بهش شیرمو بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بعد چند دقیقه دوباره از گشنگی گریه میکنه اینسری میخوره شیرمو،دلیل جیغ زدن و گریش چیه به نظرتون؟تجربه ای دارین در این مورد؟پیشاپیش ممنون
کلومفین و اقدام به بارداری
دوستای عزیزم سلام
من این ماه دکتر بهم قرص کلومفین داده
ولی نمیدونم درست مصرف کردم یانه
دکتر بهم گفت از روز سوم پریودی روزی دوتا بخورم
ولی من لکه بینی دارم همیشه
این ماه سه روز قبل پریودی لک بینی داشتم
ولی از روز سوم خوردم و روزای لکه بینی رو حساب نکردم
بنظر شما تاثیر خودشو میزاره ؟
سونو انومالی ان تی
من امروز رفتم ان تی..منشی اول گف یه چیز شیرین بخور بعد برو تو...رفتم سرویس بعد ابمیوه خوردم رفتم تو..دکتره گف برو مثانه تو خالی کن یه چیز شیرین بخور ۱۵ دیقه دوباره بیا😐
دوباره رفتم ولی گف جابجا نشده که ضخامتشو ببینم برو فردا ۱۱ صبح باز بیا
یکم استرس گرفتم،طبیعیه جابجا نشدنش؟
منو یه خانم دیگه ۲تایی رفتیم تو به اونم گف برو ۱۵ دیقه دیگه بیا مال اون تکون خورد مال من...
طبیعیه؟برا شمام پیش اومده؟
اخه ۲بار شیرینی خوردم
یبوست شیرخوار چهار ماهه
سلام
پسرم چارماه و نیمشه، شیر خودمو میخوره
دو سه هفته س ب توصیه پزشکش غذارو بخاطر ریفلاکسش شروع کردم.
جو دوسرپرک، سیب، موز، شلیل، کدو تنبل و هویج طبق نظر دکترش بهش دادم
با شروع کمکی سیدرالم شروع کردم براش.
شربت ساختنی نکسیومم میخوره.
الان پنج روزه شکمش کار نکرده و مدام جیغ میکشه.
دو روزه دو تا تکه کوچیک مدفوع خیلی سفت کرده.
براش الو بخارا پختم دیروز یکی بهش دادم، روغن زیتونم با شیرم قاطی کردم سه تا قاشق بهش دادم.
چیکار کنم شکمش کار کنه؟ 😑😔
خانم دکتر عزیز لطفا منو راهنمایی کنید
من استراحت مطلق هستم و هفته گذشته بخاطر یکم فعالیت و رابطه در حد دو خط لکه دیدم .و تموم شد.از اول بارداریمم آمپول پروژسترون هفته یی یکبار میزنم همراه با قرص دوفاستون هر۶ساعت.قرص فولیک اسید و یک مکمل ویتامین
امروز بخاطر لکه بینیم رفتم دکتر وسونو.
دکترم امپولم رو روزی یکی کرده و میگه جفتت پایینه .
الان میشه سونو منو ببینید و بگید نیازه من تحت تجویز پزشکم باشم یا پزشکم رو تغییر بدم؟؟
چون ی دکتر دیگ رفتم گفت نیازی ب امپول نداری
ضمنا دکترم هیچ قرص ودارویی دیگ نداده واز اول بارداری فقط همینارو استفاده میکنم
شربت مناسب خلط اور
سلام وقت بخیر.دخترم از پنج شنبه مریضه .هم تب داره هم سرفه های خیلی شدید خلط دار طوری که خلط گلوشو میگیره خفه میشه.سه روزه نخوابیده.دیروز بردم دکتر و تااااااکید کردم که سرفه خلط دار میکنه ولی شربت دکسترومتورفان و شربت سرماخوردگی نوشت.الان تو نت خوندم شربت دکسترومتورفان برای سرفه ی خشک و بدون خلط هست.و البته آمپول کلرفنیرامین هم نوشتن که با مصیبت پیدا کردیم زدیم.از دیروز اصلا به حالش فرق نکرده.دکتر خودش هم جواب نمیده.الان چی بدم خوب بشه؟خیلی گریه میکنه خیلی اذیت میکنه.
عدم تمایل نوزاد به خودن غذا کمکی
با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
با شروع هفت ماهگی پسرم براش فرنی و حریره درست کردم یا حتی پوره سیب زمینی
متاسفانه اصلا علاقه به هیچی نداره مداک سر تکون میده که نمیخام و فقط شیر مادر میخوره
تا به امروز جز شیر مادر هیچی نخورده
چکار کنم یاد بگیره غذا خوردن
پسر اولم الان دو سال و نیمشه و هیچ مشکلی تو غذا خوردن نداره و از پنج ماهگی کمکی میخورد لطفا کمک کنید سپاس
مصرف اشتباهی قرص ویتامین ۵۰۰۰۰ در هفته ۲۳
سلام وقتتون بخیر من دیروز اشتباهی این دوز قرص رو خوردم البته تا الان ویتامین دی نخورده بودم دکتر نگفته بود دیروز بهم گفتن ویتامین دی هزار بخورم من اشتباه این دوز رو خوردم .
الان خطرناکه،؟؟؟؟؟
چی بخورم که اثرش کم بشه
و اینکه حالا که این دوز بالا رو خوردم تا چند وقت دیگه ویتامین دی نخورم ؟




