Ooma

خون ب صورت نقطه رودسمال اولین بار

س پزشک اوماازاول بارداری تاالان ک هفته ۱۰هستم لک بینی خون اینانداشتم دیروزیبوست داشتم یکم فشاراومدبهم بدبدظهرش بادسمال ک پاک کردم یذره ۳تانقطه خون روشن خشک رودسمال اومد۱ثانیه دیگ هم نیومدازاون ببداستراحت کردم کارخاصی نکردم اب مایعات مسخورم دیگ خداشکرنیومدعلاعمیم نداشتم دلدرداینایاغیره
خواستم بدونم ازچی بوده ازیبوست یاجفت مشکلی نیست؟اگ تکرار
شدبرم دکتر؟

19 پاسخ 651 بازدید


شربت آموکسی سلین ۱۲۵ بجای آزیتروماسین ۱۰۰

سلام وقتتون بخیر.من دخترم ۶ ماهشه سرما خورده دکتر براش آزیتروماسین نوشته داروخانه موجود نداشته بجاش آموکسی سلین ۱۲۵ داده .میتونم استفاده کنم؟قطره پلارژین هم تجویز کردن

2 پاسخ 318 بازدید


سلام کشکک زانوم کلافم کرده انقد میخاره میخارونمش تا حدی ک خون میاد خیلی خشکه

سلام کشکک زانوم کلافم کرده انقد میخاره میخارونمش تا حدی ک خون میاد خیلی خشکه..چ راهکاری دارید برای درمانش😭😭😭

64 پاسخ 836 بازدید


رنگ کبود ناخون های نوزاد

سلام دکتر جان
سوال دوستمه
دوستم ۲۴روزع زایمان کرده.
حس میکنه رنگ ناخونای بچه ب کبودی میخوره.
آیا طبیعیه؟

60 پاسخ 6,866 بازدید


نتیجه آزمایش اسپرم

سلام وقت بخیر
همسرم آزمایش اسپرم دادن خواستم نتیجه را لطف کنید و بهم بگید .فاصله انزال آخر تا آزمایش ۴ روز بود.ممنونم

24 پاسخ 509 بازدید


بدن درد و ورم در هفته‌ ی32

من حدود 3هفته اس که بدن درد درام. به طوری که انگشت هام موقعه خم کردن درد داره یا احساس خستگی یا بدن دردی شبیه به کوفتگی بدن درام و اذیتم میکنه، این درد در دستم بعد از یکم ورم اومده، ورم تا چه حدی نگران کننده نیست؟

9 پاسخ 304 بازدید


بیرون زدگی شدید هموروئید

سلام خانم دکتر عزیز
ببخشید من از بچگی بواسیر داشتم و الان از دیروز انگار ی بیرون زدگی دیگ هم دارم ک متورم و خیلیییی درد ناک اصلا نمیتونم بشینم و کاری انجام بدم.یبوست هم ندارم چند روزه ولی خیلی درد دارم
چیکار کنم توروخدا ی راه حل بدین😭😭😭😭

42 پاسخ 646 بازدید


طریقه مصرف قرص نکسیوم

سلام خانومایی که بچه هاتون رفلاکس دارن قرص نکسیوم روزی چند بار به بچه هاتون میدین هربار چه مقدار از قرص رو ؟ پیشاپیش ممنون

9 پاسخ 533 بازدید


بد خوابی نوزاد سه ماه و ۱۶روزه

سلام وقتتون بخیر پسر من موقع خواب خیلی سرشو چپ راست میکنه تند تند در یه دقیقه شاید ده بار اینکار بکنه شاید بیشتر و این که تو خواب خیلی مواقع چشم و دهن و دماغشو میماله قیافشو جمع میکنه
ولی پوست صورتش دونه یا قرمزی نداره که بگم میخاره
تازه هم یاد گرفته تو بیداری کف دار تف کنه ولی نه همیشه بعضی وقتا
حساسیت نداره .شیرش ببلاک ای آر هست رفلاکسش کاملا کنترل شده هست
دو سه روز پیشم برده بودم دکتر تگاه کرد گوشاش چرک یا التهاب نداره

69 پاسخ 339 بازدید


خونریزی به دلیل کنده شدن جفت

سلام خانم دکتر
من چند روز پیش ناگهانی خونریزی کردم تو هفته ۱۷ هستم دکتر گفت ۱۰ درصد جفت کنده شده ولی حرکت بچه و ضربانش خوب بود آمپول پرولون ۵۰۰ یکی زدم و هر شب شیاف پروژسترون میزنم ...این کنده شدن جفت مشکل ساز هست یا نه و آیا قابل ترمیم هست؟
لطفا تو این زمینه راهنماییم کنید .

2 پاسخ 1,255 بازدید


تفسیر عکس رنگی و آزمایشات بارداری

با سلام خدمت دکتر عزیز و خانومای اومایی محترم
خواهرم عکس رنگی انجام داده و آزمایشات قبل بارداری ، اگه امکان داره برام تفسیر میکنید به دکترش فعلا دسترسی نداره

10 پاسخ 580 بازدید


پائین آوردن تب فوری فوری

دکتر جان و دوستان
پسرم تب کرده
دیروز دکتر بردم خوب نشده
بخاطر اسهال نمیتونم شیاف کنم
چیکار کنم

68 پاسخ 497 بازدید


گریه و جیغ زدن نوزاد

سلام اومای عزیز و مادرای گل،دخترم چند روزه در طول روز چند بار وقتی میخوام بهش شیرمو بدم جیغ میزنه و گریه میکنه بعد چند دقیقه دوباره از گشنگی گریه میکنه اینسری میخوره شیرمو،دلیل جیغ زدن و گریش چیه به نظرتون؟تجربه ای دارین در این مورد؟پیشاپیش ممنون

9 پاسخ 404 بازدید


کلومفین و اقدام به بارداری

دوستای عزیزم سلام
من این ماه دکتر بهم قرص کلومفین داده
ولی نمی‌دونم درست مصرف کردم یانه
دکتر بهم گفت از روز سوم پریودی روزی دوتا بخورم
ولی من لکه بینی دارم همیشه
این ماه سه روز قبل پریودی لک بینی داشتم
ولی از روز سوم خوردم و روزای لکه بینی رو حساب نکردم
بنظر شما تاثیر خودشو میزاره ؟

33 پاسخ 685 بازدید


سونو انومالی ان تی

من امروز رفتم ان تی..منشی اول گف یه چیز شیرین بخور بعد برو تو...رفتم سرویس بعد ابمیوه خوردم رفتم تو..دکتره گف برو مثانه تو خالی کن یه چیز شیرین بخور ۱۵ دیقه دوباره بیا😐
دوباره رفتم ولی گف جابجا نشده که ضخامتشو ببینم برو فردا ۱۱ صبح باز بیا
یکم استرس گرفتم،طبیعیه جابجا نشدنش؟
منو یه خانم دیگه ۲تایی رفتیم تو به اونم گف برو ۱۵ دیقه دیگه بیا مال اون تکون خورد مال من...
طبیعیه؟برا شمام پیش اومده؟
اخه ۲بار شیرینی خوردم

30 پاسخ 549 بازدید


یبوست شیرخوار چهار ماهه

سلام
پسرم چارماه و نیمشه، شیر خودمو میخوره
دو سه هفته س ب توصیه پزشکش غذارو بخاطر ریفلاکسش شروع کردم.
جو دوسرپرک، سیب، موز، شلیل، کدو تنبل و هویج طبق نظر دکترش بهش دادم
با شروع کمکی سیدرالم شروع کردم براش.
شربت ساختنی نکسیومم میخوره.
الان پنج روزه شکمش کار نکرده‌ و مدام جیغ میکشه.
دو روزه دو تا تکه کوچیک مدفوع خیلی سفت کرده.
براش الو بخارا پختم دیروز یکی بهش دادم، روغن زیتونم با شیرم قاطی کردم سه تا قاشق بهش دادم.
چیکار کنم شکمش کار کنه؟ 😑😔

25 پاسخ 368 بازدید


خانم دکتر عزیز لطفا منو راهنمایی کنید

من استراحت مطلق هستم و هفته گذشته بخاطر یکم فعالیت و رابطه در حد دو خط لکه دیدم .و تموم شد.از اول بارداریمم آمپول پروژسترون هفته یی یکبار میزنم همراه با قرص دوفاستون هر۶ساعت.قرص فولیک اسید و یک مکمل ویتامین
امروز بخاطر لکه بینیم رفتم دکتر وسونو.
دکترم امپولم رو روزی یکی کرده و میگه جفتت پایینه .
الان میشه سونو منو ببینید و بگید نیازه من تحت تجویز پزشکم باشم یا پزشکم رو تغییر بدم؟؟
چون ی دکتر دیگ رفتم گفت نیازی ب امپول نداری
ضمنا دکترم هیچ قرص ودارویی دیگ نداده واز اول بارداری فقط همینارو استفاده میکنم

6 پاسخ 412 بازدید


شربت مناسب خلط اور

سلام وقت بخیر.دخترم از پنج شنبه مریضه .هم تب داره هم سرفه های خیلی شدید خلط دار طوری که خلط گلوشو میگیره خفه میشه.سه روزه نخوابیده.دیروز بردم دکتر و تااااااکید کردم که سرفه خلط دار میکنه ولی شربت دکسترومتورفان و شربت سرماخوردگی نوشت.الان تو نت خوندم شربت دکسترومتورفان برای سرفه ی خشک و بدون خلط هست.و البته آمپول کلرفنیرامین هم نوشتن که با مصیبت پیدا کردیم زدیم.از دیروز اصلا به حالش فرق نکرده.دکتر خودش هم جواب نمیده.الان چی بدم خوب بشه؟خیلی گریه میکنه خیلی اذیت میکنه.

9 پاسخ 316 بازدید


عدم تمایل نوزاد به خودن غذا کمکی

با سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز

با شروع هفت ماهگی پسرم براش فرنی و حریره درست کردم یا حتی پوره سیب زمینی
متاسفانه اصلا علاقه به هیچی نداره مداک سر تکون میده که نمیخام و فقط شیر مادر میخوره
تا به امروز جز شیر مادر هیچی نخورده
چکار کنم یاد بگیره غذا خوردن
پسر اولم الان دو سال و نیمشه و هیچ مشکلی تو غذا خوردن نداره و از پنج ماهگی کمکی میخورد لطفا کمک کنید سپاس

16 پاسخ 460 بازدید


مصرف اشتباهی قرص ویتامین ۵۰۰۰۰ در هفته ۲۳

سلام وقتتون بخیر من دیروز اشتباهی این دوز قرص رو خوردم البته تا الان ویتامین دی نخورده بودم دکتر نگفته بود دیروز بهم گفتن ویتامین دی هزار بخورم من اشتباه این دوز رو خوردم .
الان خطرناکه،؟؟؟؟؟
چی بخورم که اثرش کم بشه
و اینکه حالا که این دوز بالا رو خوردم تا چند وقت دیگه ویتامین دی نخورم ؟

18 پاسخ 345 بازدید