Ooma

بی بی چک منفی آیا متونم باردار باشم

آیا امکان دار بی بی چک منفی باشه ولی باردارباشن؟
۲۰ روز عقب افتاده

8 پاسخ 688 بازدید


ترشحات سفید (آبکی نیست) بدون بو

سلام خدمت پزشک اومایی عزیز و دوستان گرامی
ترشحات سفید بدون بو دارم ولی روی دستمال یه کم رنگ کرم میگیره مقدارشم زیاد و خارش واژن دارم
میتونم پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟ و اینکه استفاده همزمان این پماد و قرص سفکسیم ۴۰۰ ایرادی نداره؟

2 پاسخ 388 بازدید


تفسیر سونو اونومالی .

خانم دکتر لطفا سونو رو برام چک کنید مشکلی نداره؟؟؟؟
لازم هست برم دکتر یا نه ؟ ؟

27 پاسخ 462 بازدید


توضیح جواب آزمایش

سلام خانم دکترجان خسته نباشین
خانم دکتر میشه لطفا جواب آزمایشمو ببینین؟
دکترجان من قبل از بارداری پلی کیستیک بودم و قند خونم بالا میرفت با توجه به اینکه خیلی رعایت میکردم یه دوره متفورمین هم خوردم.
توی بارداری اصلا بالا نبود قند خون آخرین بار آزمایش هفت ماهگی ۷۰بود قند ناشتا.
الان انگار باز داره میره بالا ، چکار کنم؟ یعنی باز pco دارم؟

50 پاسخ 484 بازدید


عطسه و سرفه نوزاد

سلام خانم دکتر
نوزاد من ۵۲ روزشه سرماخورده. خیلی عطسه میکنه گاهیم سرفه میکنه. چیکار کنم خوب بشه؟ تب هم نداره
قطره سدیم کلراید هم واسه گرفتگی بینیش استفاده میکنه

9 پاسخ 281 بازدید


لگن دردم چرا خوب نمیشه!!❌❌❌

من از اوایل بارداریم لگن راستم انگار خواب میرفت و میخارید ب شدت بعد کم کم دردناک شد الان دخترم ۱۹ ماهشه درد لگنم خوب نمیشه گاهی هم روی لگن راستم خارش دارم کسی مثل من بوده؟؟؟
خانم دکتر میشه بهم بگید مشکل چیه

23 پاسخ 506 بازدید


بررسی ازمایش تیرویید لطفا

سلام . وقتتون بخیر .من قبل بارداری ازمایش دادم تیروییدم نرمال بود.اوایل بارداری هم ازمایش دادم نرمال بود.۲۴ هفته ازمایش دادم شده ۴.۳۴ ک نرمال نیست. ممکنه تو این سه ماه مشکلی برای جنینم پیش اومده باشه؟تو سونوی انومالی هم گفتن مشکلی نیست .خیلی میترسم
.عکس ازمایش هم براتون ارسال کردم .ممنون میشم بررسی کنین

2 پاسخ 268 بازدید


سن مجاز ادویه جات

پیاز، زردچوبه و ادویه جات رو از کی میشه به غذای بچه اضافه کرد؟
پودر دارچین چطور؟

8 پاسخ 442 بازدید


تغذیه با لوله ان جی برا بیمار

سلام اومایی های عزیز . برا بیماری ک باید از لوله تغذیه بشه چ نوع غذای و چجوری باید داد. ؟ اگه کسی تجربه و اطلاعی داره لطفا کمکم کنخ

116 پاسخ 2,040 بازدید


دخترم خیلی سخت شیر میخوره

سلام
دخترم چهار ماهشه
از سه ماهگی باید راه ببرمش تا یکم شیر بخوره
تازگی ها که باید گیج خواب بشه یا یکم بی حال بشه تا بتونم شیرش بدم
واقعا خسته شدم
برای ۱۰ دقیقه شیر خوردن باید نیم ساعت مقدمه چینی کنم🥴

29 پاسخ 389 بازدید


دمنوش گیاهی در دوران بارداری

خوردن چه دمنوش ها و جوشانده هایی در دوران بارداری، خصوصا ماه نهم ضرر داره؟ بارهنگ و آویشن ضرر داره بخوریم؟

9 پاسخ 570 بازدید


درمان درد کمر در بارداری

سلام و درود خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
الحمدالله من از اول بارداری تا الان مشکل خاصی نداشتم ولی یه مدتیه حس میکنم درد کمرم زیاد شده. هرازگاهی لگنم میگیره ولی اون گذراست و میدونم به خاطر شرایط فعلیه
درد کمرم هم میدونم طبیعیه ولی میخوام بدونم با چه چیزی میتونم دردشو کمتر کنم؟
میشه حوله گرم بذارم روش؟ یا کمپرس آب گرم؟

38 پاسخ 590 بازدید


بارداری مولار یا تومور تخمدان

سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما
دکتر جان من 19 خرداد زایمان طبیعی کردم در طول بارداری هم تیروییدم کم کار بود و دارو میخوردم اما بعده زایمان دیگه نخوردم
31 روز بعدش اولین پریود بعده زایمانم بود یعنی 20 تیر
عین قبل 7 روزه که سه و چهار روز اول خونریزی زیاد بود و سه روز آخر در حد لکه بینی بود
پریود بعدی 24 مرداد بود اونم 7 روزه
پریود بعدی 29 شهریور بود اونم 7 روزه
پریود بعدیم سیکل طولانی شد و 9 آبان پریود شدم و ده روز طول کشید با خون ریزی غیر طبیعی
رنگ خون کلا سیاه بود و از روز اول تا اخر یه قرار بود خونریزی
10 روز گذشت دوباره پریود شدم یعنی 1 آذر و تا امرور 12 آذر ادامه داشته
دکتر که رفتم یه آمپول ویتامین k واسم نوشت و یه کپسول داد که خونریزی بند بیاد ولی هنوز بند نیومده
برام آزمایش نوشت که نتیجه رو برای شما میزارم تفسیرش رو بهم بگید خیلی نگرانم
ممنونم 💜

17 پاسخ 696 بازدید


زخم شدن لثه دندان جلو

سلام دکتر جان از وقتی بچمو شیر میدم دندونم درد میکنه و الانم میبینم لثه جلویی زخم شده انگار میشه دلیلشو بگین بهم؟

24 پاسخ 305 بازدید


علت سقط چی بود

سلام خانم دکتراوماعزیز من اصلا نفهمیدم بارداربودم سرما شدید خوردم بعدرفتم دکتردارو داد آمپول برایم نوشته زدم بعدتست پاپ اسمیر انجام دادم علت سقط من بخاطر چی بود قلب جنین تشکیل نشده بود علت بارداری پوچ گفته بود

9 پاسخ 842 بازدید


بالا اوردن پنیرک زرد رنگ نوزاد چهار ماهه

سلام‌خسته نباشید پسرم چها رماهشه بیقراری میکنه پنیرک ازدهنش میاد بیرون رو لباسش ک‌بمونه زرد رنگه از چیه برا دکتر فردا وقت گرفتم ولی نگرانم لطفا دلایلشو بگید با تشکر

5 پاسخ 373 بازدید


آیا خوردن شربت اینفاکول برای کولیک مناسب می باشد

سلام وقتتون بخیر دکترجان خواستم بدونم شربت اینفاکول برای کولیک نوزاد دوماهه مناسبه میگن خیلی خوبه و رضایت بالایی داشته؟

28 پاسخ 354 بازدید


تفسیر ازمایش تیروئید پرکار یا کم کاره

سلام من هفته شش بارداری ام ازمایش دادم میخواستم ببینم تیروئید پرکار دارم یا کم کار چون فک میکنم دکترم بهم گف پرکاری ولی قرصی که داده تو نت نوشته برای کم کار استفاده میشه
دکتر برام قرص لووکسین ۱۰۰ نوشته روزی یکبار ناشتا

20 پاسخ 305 بازدید


ازیت بودن لثه نوزاد و دندان در آوردن

سلام وقتتون بخیر پسرم دوتا دندون پایین رو 7 ماهگی بعد از چند ماه ازیت بودن در آورد انقدر ازیت بود که سرشو به زمین می‌کوبید مدام
واسه دندون های بالا از 8 ماهگی دیگه خیلی ازیت بود حتی لثه هاش کبود میکردن الان نزدیک 11 ماهشه داره در میاد ولی دوتا تاوول خیلی بزرگ زده که خیلی ازیتش میکنه
مدام بهونه میگیره
شیر و غذا نمیخوره و یکم بدنش داغه
راهنمایی کنید چیکار کنم آروم شه
چطوری بهش شیر بدم
با سرنگ و لیوان هم نمیخوره
واسه همه دندون هاش انقدر ازیت مبشه ؟

20 پاسخ 304 بازدید


شل بودن مدفوع نوزاد

سلام
وقتتون بخیر
یه مدته دخترم مدفوعش همش شله اما نهایت ۴بار پوشکش عوض میکنم در طول روز
آیا اسهاله؟
و اینکه مدتیه دیگه مدفوعش خمیری نیست و دونه های سفید نداره
اما حالش خوبه
شیرمیخوره
میخوابه
تب هم نداره
اما داره دندون در میاره
حساسیت به پروتئین گاوی داره و مدت طولانی هست که لبنیات و.. مصرف ندارم
نمیدونم آیا به چیز دیگه ای هم حساسیت داره
تو این ماه خیلی کم وزن گرفته
میتونه دلیلش اسهال باشه؟
قطره آهن لیپوزوفر با طعم تافی شیری هم میخوره
ممکنه این قطره آهن برای بچه های حساس به پروتئین گاوی مناسب نباشه؟

58 پاسخ 356 بازدید