بی بی چک منفی آیا متونم باردار باشم
آیا امکان دار بی بی چک منفی باشه ولی باردارباشن؟
۲۰ روز عقب افتاده
ترشحات سفید (آبکی نیست) بدون بو
سلام خدمت پزشک اومایی عزیز و دوستان گرامی
ترشحات سفید بدون بو دارم ولی روی دستمال یه کم رنگ کرم میگیره مقدارشم زیاد و خارش واژن دارم
میتونم پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟ و اینکه استفاده همزمان این پماد و قرص سفکسیم ۴۰۰ ایرادی نداره؟
تفسیر سونو اونومالی .
خانم دکتر لطفا سونو رو برام چک کنید مشکلی نداره؟؟؟؟
لازم هست برم دکتر یا نه ؟ ؟
توضیح جواب آزمایش
سلام خانم دکترجان خسته نباشین
خانم دکتر میشه لطفا جواب آزمایشمو ببینین؟
دکترجان من قبل از بارداری پلی کیستیک بودم و قند خونم بالا میرفت با توجه به اینکه خیلی رعایت میکردم یه دوره متفورمین هم خوردم.
توی بارداری اصلا بالا نبود قند خون آخرین بار آزمایش هفت ماهگی ۷۰بود قند ناشتا.
الان انگار باز داره میره بالا ، چکار کنم؟ یعنی باز pco دارم؟
عطسه و سرفه نوزاد
سلام خانم دکتر
نوزاد من ۵۲ روزشه سرماخورده. خیلی عطسه میکنه گاهیم سرفه میکنه. چیکار کنم خوب بشه؟ تب هم نداره
قطره سدیم کلراید هم واسه گرفتگی بینیش استفاده میکنه
لگن دردم چرا خوب نمیشه!!❌❌❌
من از اوایل بارداریم لگن راستم انگار خواب میرفت و میخارید ب شدت بعد کم کم دردناک شد الان دخترم ۱۹ ماهشه درد لگنم خوب نمیشه گاهی هم روی لگن راستم خارش دارم کسی مثل من بوده؟؟؟
خانم دکتر میشه بهم بگید مشکل چیه
بررسی ازمایش تیرویید لطفا
سلام . وقتتون بخیر .من قبل بارداری ازمایش دادم تیروییدم نرمال بود.اوایل بارداری هم ازمایش دادم نرمال بود.۲۴ هفته ازمایش دادم شده ۴.۳۴ ک نرمال نیست. ممکنه تو این سه ماه مشکلی برای جنینم پیش اومده باشه؟تو سونوی انومالی هم گفتن مشکلی نیست .خیلی میترسم
.عکس ازمایش هم براتون ارسال کردم .ممنون میشم بررسی کنین
سن مجاز ادویه جات
پیاز، زردچوبه و ادویه جات رو از کی میشه به غذای بچه اضافه کرد؟
پودر دارچین چطور؟
تغذیه با لوله ان جی برا بیمار
سلام اومایی های عزیز . برا بیماری ک باید از لوله تغذیه بشه چ نوع غذای و چجوری باید داد. ؟ اگه کسی تجربه و اطلاعی داره لطفا کمکم کنخ
دخترم خیلی سخت شیر میخوره
سلام
دخترم چهار ماهشه
از سه ماهگی باید راه ببرمش تا یکم شیر بخوره
تازگی ها که باید گیج خواب بشه یا یکم بی حال بشه تا بتونم شیرش بدم
واقعا خسته شدم
برای ۱۰ دقیقه شیر خوردن باید نیم ساعت مقدمه چینی کنم🥴
دمنوش گیاهی در دوران بارداری
خوردن چه دمنوش ها و جوشانده هایی در دوران بارداری، خصوصا ماه نهم ضرر داره؟ بارهنگ و آویشن ضرر داره بخوریم؟
درمان درد کمر در بارداری
سلام و درود خدمت پزشک محترم اوما و دوستان عزیز
الحمدالله من از اول بارداری تا الان مشکل خاصی نداشتم ولی یه مدتیه حس میکنم درد کمرم زیاد شده. هرازگاهی لگنم میگیره ولی اون گذراست و میدونم به خاطر شرایط فعلیه
درد کمرم هم میدونم طبیعیه ولی میخوام بدونم با چه چیزی میتونم دردشو کمتر کنم؟
میشه حوله گرم بذارم روش؟ یا کمپرس آب گرم؟
بارداری مولار یا تومور تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت پزشک محترم اوما
دکتر جان من 19 خرداد زایمان طبیعی کردم در طول بارداری هم تیروییدم کم کار بود و دارو میخوردم اما بعده زایمان دیگه نخوردم
31 روز بعدش اولین پریود بعده زایمانم بود یعنی 20 تیر
عین قبل 7 روزه که سه و چهار روز اول خونریزی زیاد بود و سه روز آخر در حد لکه بینی بود
پریود بعدی 24 مرداد بود اونم 7 روزه
پریود بعدی 29 شهریور بود اونم 7 روزه
پریود بعدیم سیکل طولانی شد و 9 آبان پریود شدم و ده روز طول کشید با خون ریزی غیر طبیعی
رنگ خون کلا سیاه بود و از روز اول تا اخر یه قرار بود خونریزی
10 روز گذشت دوباره پریود شدم یعنی 1 آذر و تا امرور 12 آذر ادامه داشته
دکتر که رفتم یه آمپول ویتامین k واسم نوشت و یه کپسول داد که خونریزی بند بیاد ولی هنوز بند نیومده
برام آزمایش نوشت که نتیجه رو برای شما میزارم تفسیرش رو بهم بگید خیلی نگرانم
ممنونم 💜
زخم شدن لثه دندان جلو
سلام دکتر جان از وقتی بچمو شیر میدم دندونم درد میکنه و الانم میبینم لثه جلویی زخم شده انگار میشه دلیلشو بگین بهم؟
علت سقط چی بود
سلام خانم دکتراوماعزیز من اصلا نفهمیدم بارداربودم سرما شدید خوردم بعدرفتم دکتردارو داد آمپول برایم نوشته زدم بعدتست پاپ اسمیر انجام دادم علت سقط من بخاطر چی بود قلب جنین تشکیل نشده بود علت بارداری پوچ گفته بود
بالا اوردن پنیرک زرد رنگ نوزاد چهار ماهه
سلامخسته نباشید پسرم چها رماهشه بیقراری میکنه پنیرک ازدهنش میاد بیرون رو لباسش کبمونه زرد رنگه از چیه برا دکتر فردا وقت گرفتم ولی نگرانم لطفا دلایلشو بگید با تشکر
آیا خوردن شربت اینفاکول برای کولیک مناسب می باشد
سلام وقتتون بخیر دکترجان خواستم بدونم شربت اینفاکول برای کولیک نوزاد دوماهه مناسبه میگن خیلی خوبه و رضایت بالایی داشته؟
تفسیر ازمایش تیروئید پرکار یا کم کاره
سلام من هفته شش بارداری ام ازمایش دادم میخواستم ببینم تیروئید پرکار دارم یا کم کار چون فک میکنم دکترم بهم گف پرکاری ولی قرصی که داده تو نت نوشته برای کم کار استفاده میشه
دکتر برام قرص لووکسین ۱۰۰ نوشته روزی یکبار ناشتا
ازیت بودن لثه نوزاد و دندان در آوردن
سلام وقتتون بخیر پسرم دوتا دندون پایین رو 7 ماهگی بعد از چند ماه ازیت بودن در آورد انقدر ازیت بود که سرشو به زمین میکوبید مدام
واسه دندون های بالا از 8 ماهگی دیگه خیلی ازیت بود حتی لثه هاش کبود میکردن الان نزدیک 11 ماهشه داره در میاد ولی دوتا تاوول خیلی بزرگ زده که خیلی ازیتش میکنه
مدام بهونه میگیره
شیر و غذا نمیخوره و یکم بدنش داغه
راهنمایی کنید چیکار کنم آروم شه
چطوری بهش شیر بدم
با سرنگ و لیوان هم نمیخوره
واسه همه دندون هاش انقدر ازیت مبشه ؟
شل بودن مدفوع نوزاد
سلام
وقتتون بخیر
یه مدته دخترم مدفوعش همش شله اما نهایت ۴بار پوشکش عوض میکنم در طول روز
آیا اسهاله؟
و اینکه مدتیه دیگه مدفوعش خمیری نیست و دونه های سفید نداره
اما حالش خوبه
شیرمیخوره
میخوابه
تب هم نداره
اما داره دندون در میاره
حساسیت به پروتئین گاوی داره و مدت طولانی هست که لبنیات و.. مصرف ندارم
نمیدونم آیا به چیز دیگه ای هم حساسیت داره
تو این ماه خیلی کم وزن گرفته
میتونه دلیلش اسهال باشه؟
قطره آهن لیپوزوفر با طعم تافی شیری هم میخوره
ممکنه این قطره آهن برای بچه های حساس به پروتئین گاوی مناسب نباشه؟




