سلام خانم دکتر من اگه بخوام دوره مو 40 روز حساب کنم 1 روز ولی اگه بخوام 30 روزه حساب کنم 11 روز عقب انداختم این ماه کلومفین و اووسیت خوردم و اقدام داشتم کلا چند ماه خیلی ریخته به هم دوره هام دیروز سونو دادم هیچ مشکلی نداشتم نه کیست نه تنبلی آزمايش هم دادم منفی بود به نظرتون مشکل چیه البته من یکم وزنم زیاده ممکنه بخاطر اون باشه چی بخورم که تنظیم بشه؟ و اینکه هنوز هم احتمال داره باردار باشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



411
1401/11/04



