من دوره هام 30تا35روزست
140/10/07پریود شدم تا ده روز
دوباره 1401/10/27دوباره خونریزی افتادم تا ده روز
امروز رفتم سونو دادم زده تخمدان حاوی فولیکول های ریز پریفرال داری مرکز اکوژن به نفع PCOD میباشد
تنبلی تخمدان دارم یعنی شدید یا ن
پرسش (1401/11/03):
دکتر عزیزم فولیکول های ریز پریفرال
5834
21
1401/11/03
سوال کننده
0
1401/11/03
سوال کننده

0
1401/11/03
سوال کننده

0
1401/11/03
سوال کننده

اینم آزمایش دادم هنوز جوابشو نگرفتم
0
1401/11/03
پزشک اوما
سلام عزیز جانم به روی ماهتون
جان دلم شدت مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان pco مشخص نشده و اصولا خیلی هم اهمیت ندارد آنچه مهم هست این است که شما الان درگیر این مساله هستید و از سوی دیگر علامت های بالینی یعنی نامنظم بودن دوره های قاعدگی وجود دارند، بنابراین باید برای مدیریت این شرایط اقدام کرد، کی قصد بارداری مجدد دارید؟
جان دلم شدت مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان pco مشخص نشده و اصولا خیلی هم اهمیت ندارد آنچه مهم هست این است که شما الان درگیر این مساله هستید و از سوی دیگر علامت های بالینی یعنی نامنظم بودن دوره های قاعدگی وجود دارند، بنابراین باید برای مدیریت این شرایط اقدام کرد، کی قصد بارداری مجدد دارید؟
0
1401/11/04
سوال کننده
سلام دکتر جان من فعلا شرایط بارداری ندارم
ولی خوب امکانش هست بدتر بشم
ولی خوب امکانش هست بدتر بشم
0
1401/11/04
سوال کننده
من بابت خونریزی دوبار در یک ماه رفتم دکتر
0
1401/11/04
سوال کننده
الانم لکه بینی دارم دل دردم دارم
0
1401/11/04
سوال کننده
بعد اینکه باید زودتر بچه بیارم یعنی مشگلی پیش میاره تو باروری من وزنم 105بود لاغر کردم الان شدم 85امکانش هست از اونم باشه که افتادم خونریزی
0
1401/11/04
سوال کننده
وزرش هوازیم انجام میدم
0
1401/11/04
سوال کننده
قبلنم تنبلی داشتم بدون هیچ دارویی باردار شدم الان دخترم سه سالشه
0
1401/11/04
سوال کننده
قدم هم 170
0
1401/11/04
پزشک اوما
عزیزم مجموعا مشکل سندرم تخمدان پلی کیستیک میتواند تا همیشه با یک خانم همراه باشد ولی میتوان آن را مدیریت کرد تا شدت نگیرد با توجه به نامنظم بودن دوره های پریودی اگر قصد بارداری ندارید فعلاً میتوانید با داروهایی مانند ال دی یا روکین به دورهها نظم دهید و یک آزمایش کامل هورمونی هم انجام شود. همچنین بحث اصلاح سبک زندگی را جدی بگیرید و همچنان وزن اگر بالا است کم کنید نگران نباشید کاهش وزن اقدام مناسبی است و حتی اگر به صورت موقت باعث برهم خوردن نظم دوره ها شود در نهایت از شدت گرفتن مشکل پلی کیستیک میکاهد 💖
1
1401/11/04
سوال کننده
ممنون از راهنمایی شما 🙏🙏
1
1401/11/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️🌷❤️
1
1401/11/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/11/05
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1401/11/05
پزشک اوما
❤️💓❤️💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




