سلام دکتر جان یه هفتس ک دخترم سرما خورده ابریزش بینی داشت وسرفه بردمش دکتر بهش یه قطره بینی داد و یه ستیریزین ویه استامینوفن دیگه هیچی الان روز دهومه بیماریه دخترمه اصلا خوب نشده با وجود اینکه ستیریزین بهش میدم وقطره استفاده میکنم ولی همچنان آبریزش بینی داره و شبا اصلا نمیتونه بخوابه بینیش کیپ میشه ودستگاه بخور سرد هم شب وروز روشنه توی اتاقش... چیکارکنم دیگه؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



297
1401/11/04




