سلام.از صب دیدم رو دست دخترم دونه هایی هست.دوتا رو بازو و ارنجشم هست.الان دیدم اون دستشم دوتا هست .این بیماری دست و دهانه؟ چ کاری میتونم انجام بدم؟ بی اشتها نشده و تبم نکرده و چن روز از واکسنش میگذره تقریبا یک هفته.دوهفته پیش هم سرماخوردگی داشت و با آزیترو و استامینوفن درمانش کردم.خیلی نگرانشم😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



550
1401/11/04










