سلام من ۲۲آذر سنو دادم که خوب قبل پریودیم بود بعد۳۰آذر پریودشدم ازپنج پریودی دوتا لترزول خوردم روز یازدهم ودوازدهم آمپول hmgزدم امروز رفتم سنو دادم نمیدونم چرا اینقدرتغییر کرده؟؟؟
پرسش (1401/10/13):
سنوی روز سیزدهم سیکل دادم میشه نگاه کنیدچرا اینقدر باسنوقبلیم تغییرکرده
672
48
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
سوال کننده

این سنو رو ۲۲آذر قبل پریودیم دادم
0
1401/10/13
سوال کننده

اینو امروز ۱۳دی دادم
0
1401/10/13
هستی
سلام عزیزم منظورت از تغییر کدوم قسمتشه؟
0
1401/10/13
سوال کننده
اینکه چرا کیست شده عزیزم من اصلا سابقه کیست نداشتم
0
1401/10/13
سوال کننده
میخوام بدونم مشکلی که نداره؟
0
1401/10/13
سوال کننده
از کیست اصلا اطلاعاتی ندارم گلم
0
1401/10/13
هستی
ماه آذر هم قرص خورده بودی که دوتا فولیکول داشتی؟بعد آمپول آزادسازی زدی یا خودت پریود شدی؟
0
1401/10/13
سوال کننده
نه قرص نخورده بودم گلم چون لک داشتم همش رفتم سنو که دوتا فولیکل داشتم آمپول آزاد سازی نزدم بعد ۸روز بعدسنو پریود شدم که قرص مصرف کردم
0
1401/10/13
سوال کننده
الان کیست شدن
0
1401/10/13
هستی
ببین عزیزدلم ضخامت رحمت که تو سونوی دوم یکم کمتر شده بخاطر مصرف لتروزوله
0
1401/10/13
سوال کننده
حالاچیکارکنم گلم
0
1401/10/13
هستی
فکر کردم قرص خوردی
میدونی اگه چندتا فولیکول داشته باشی و آمپول آزاد سازی نزنی،ممکنه بدن خودت نتونه آزاد سازی کنه و همونا تبدیل میشه به کیست
میدونی اگه چندتا فولیکول داشته باشی و آمپول آزاد سازی نزنی،ممکنه بدن خودت نتونه آزاد سازی کنه و همونا تبدیل میشه به کیست
0
1401/10/13
سوال کننده
حالا به نظرتون این کیست مانع بارداری میشه
0
1401/10/13
هستی
قشنگم به نظرم به دکتر زنان مراجعه کن وسونوی دی ماهتو نشون بده و برای کیستت دارو بگیر.درست میشه نگران نباش😘
بعدم اگه درحال اقدامی سرخود لتروزول و اینا مصرف نکن.یوقت به بدنت آسیب میرسونی خدای نکرده
بعدم اگه درحال اقدامی سرخود لتروزول و اینا مصرف نکن.یوقت به بدنت آسیب میرسونی خدای نکرده
0
1401/10/13
هستی
هر بدنی با بدن دیگه فرق میکنه.ممکنه من روزی دوتا لتروزول بخورم خوب باشه شما باید ۳تا بخوری،یکی باید یدونه بخوره.بعد عوارض درست میشه اگه همینجوری سرخود خورده بشه
0
1401/10/13
هستی
فکر نمیکنم،با یه دارو سریع از بین میره.نگران نباش عزیزم
0
1401/10/13
سوال کننده
ممنون عزیزدلم جواب دادی
0
1401/10/13
هستی
قربونت بشم ❤️
0
1401/10/13
سوال کننده
به دکتر زنانم نشون دادم گفت مشکلی نیست
0
1401/10/13
هستی
خب پس خودش خود به خود از بین میره
0
1401/10/13
سلین حسینی
به نظر من با این سایز فولیکول روز ۲۲ نباید ماه بعد قرص میخوردید
چون همون کیست شده
برو یه دکتر دیگه واسه ضخامت رحم احتمالا دارو بده بهت
چون همون کیست شده
برو یه دکتر دیگه واسه ضخامت رحم احتمالا دارو بده بهت
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام نازنینم
آزمایش کامل هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟
آزمایش کامل هورمونی آخرین بار کی انجام شده؟
0
1401/10/13
سوال کننده
سلام دکتر جان آزمایش ۱۹آذر که مشکلی نداشت
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دل مشکل تخمک گذاری داشتید که دارو خوردید؟
0
1401/10/13
سوال کننده
آره دکتر عزیزم
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دلم احتمالا دوز داروهای دریافتی برایتان مناسب نبوده و باید سه روز بعد اتمام لتروزول سونوگرافی انجام میشد ، جهت تعیین روال درمانی با پزشک تجویز کننده داروها در تماس باشید و کار سنگین نکنید
0
1401/10/13
سوال کننده
برای درمان کیستم چیکارکنم دکتر عزیز آیا مانع بارداریم میشه؟؟؟
0
1401/10/13
سوال کننده
من به شما بیشتراز دکترم اعتماد دارم دیگه نمیخوام تحت نظرش باشم آخه سنو رو که دید هیچی نگفت گفت دوماه دیگه بیا بی تفاوت رد شد
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دلم بابت کیست نگران نباشید در غالب مواقع این کیست ها با گذشت زمان و خونریزی پریود رفع میشوند اما فعلا کار سنگین نکنید، چرخش ناگهانی نداشته باشيد، دخول خشن نداشته باشید، بعد پریود هم سونوگرافی را تکرار کرده و نتیجه را ارسال کنید تا ببینم
0
1401/10/14
سوال کننده
ببخشید دکتر عزیز در طول این مدت میتونم بارداربشم؟؟؟؟
0
1401/10/14
سوال کننده
چشم حتما میفرستم
0
1401/10/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من، شما اقدام را داشته باشید مانعی برای باردار شدن نیست
1
1401/10/14
سوال کننده
ممنون دکتر عزیزم خدا حفظتون کنه
0
1401/10/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم ممنونم بابت اعتمادی که به من دارید و ممنونم بابت دعای خیرتون. امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💜💜
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/14
سوال کننده
قربونتون برم
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|170_col
0
1401/10/14
پزشک اوما
الهی که زنده باشید عزیز من💗💗💗
0
1401/10/17
سوال کننده
سلام خانوم دکتر کمرم خیلی دردمیکنه باپهلوهام احساس پریودی دوباره میکنم ۱۸روزه از پریودم میگذره ممکنه از کیستم باشه سینه هامم دردمیکنه
0
1401/10/17
پزشک اوما
سلام جان دلم
بله اما بدلیل عوارض داروها یا حتی بارداری نیز میتواند باشد، نگران نباشید و صبوری و استراحت کنید 🌹
بله اما بدلیل عوارض داروها یا حتی بارداری نیز میتواند باشد، نگران نباشید و صبوری و استراحت کنید 🌹
1
1401/10/17
سوال کننده
ممنونم دکترجان
0
1401/10/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹
0
1401/10/17
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/11/04
سوال کننده
سلام خانوم دکتر عزیزم من الان پنج روزه از پریودم میگذره ترشحات آبکی دارم چیکارکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- میشه این سنو تفسیر کنین
- تاحالا کسی شده ان تی بره بگه پسره بعدانومالی بگه دختره بعدش۱سنو دیگه بره بازپسره؟؟؟
- سنو NT دادم میشه تفسیرش کنید ممنون
- سونوگرافی حاملگی میشه تفسیر کنید
- تفسیر سنو ان تی سه ماه اول بارداری با آزمایش غربالگری
- سلام دوستان ممنون میشم جواب بدین
- noshin s کجایی عزیرم سارا م بیا ببینم رفتی سنو آنومالی 😍
- جنسیت درسنو ان تی
- بچها تو رو خدا بگین کی وضعیتش مثل من بوده خیلی میترسم
- سلام لطفا میشه سنو سلامت و ازمایش سلامت نینیمو تفسیر کنید




