سلام دوستان 6 هفته هستم هم نفخ زیاد دارم هم رفلاکس شدید انگار چیزی گلوم گیر کرده دکتر م فاموتیدین 20 تجویز کرده به نظرتون مصرف کنم؟ میخوام با تغذیه کنترل کنم کسی میدونه چی بخورم بهتره؟
0
1399/06/01
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ترشیجات و فست و فود و حبوباتو کنار بزار
دوغ و ماست و پنیر نخور شیرم نخور مگ فرنیش کنی
دوغ و ماست و پنیر نخور شیرم نخور مگ فرنیش کنی
0
1399/06/01
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
سیب . خرما. انجیرخشک یا تازه.اینا خوبه میگن اگ ۱۵ روز ناشتا انجیر خشک تو اب بخیسونی بعد نرم شد بخوری مشکل معدت حل میشه
0
1399/06/01
سوال کننده
پس چرا میگن شیر اسید معده روخنثی میکنه
0
1399/06/01
الی میر
من خیلی سعی کردم با تغذیه کنترل کنم رفلاکسمو ولی تو بارداری امکان پذیر نیست چون مدام رحم در حال رشده و جای معده در حال تنگ شدنه . در نهایت الان یکماهه که دارم فاموتیدین مصرف میکنم و واقعا راحت شدم
0
1399/06/01
سوال کننده
من 6 هفته هستم خیلی نگران عوارضشم
0
1399/06/01
الی میر
مگه دکترت تجویز نکرده؟
0
1399/06/02
سوال کننده
اره دکترم تجویز کرد
0
1399/06/02
الی میر
خب دکتر اگه ضرر داشته باشه واست نمیده که. با خیال راحت بخور
0
1399/06/02
سوال کننده
اره خوردم شکر خدا خوب شدم
0
1399/06/02
پزشک اوما
سلام باید غذاهای پرچرب و ادویه دار نخورید ، تعداد وعده های غذایی زیاد اما حجم آن را کم کنید . شربت لاکسی ژل هم خیلی خوبعذ
0
1399/06/02
پزشک اوما
خوبه
0
1399/06/03
سوال کننده
ممنون پزشک اوما به نظرشما به جای فاموتیدین همون لاکسی ژل رو مصرف کنم کافیه؟
0
1399/06/03
سوال کننده
شربت ادی ژل گرفتم لاکسی ژل بهتره؟
0
1401/11/04
مرجان ر
سلام عزیزم،میدونم از زمان سوالتون زیاد گذشته ولی خاطرتون هست این گرفتگی گلو با فاموتیدین مرتفع شد یا نه؟
به سلامتی مجدد باردار هستید اینبار مشکل نداشتید؟
به سلامتی مجدد باردار هستید اینبار مشکل نداشتید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



453

